Beliar - Finlandia 2007

108 posts, 6 pages, 39,847 views

phear

Posts: 804

#81 • • phear <X>
Kaksi asiaa naurattaa:

1) Tää biisi. Onhan toi finlandia pätkä aika perseestä tuolla seassa. Varmaan ollu kuitenkin ihan hauska tehdä.

2) Kansan syvien rivien loukkaantuminen tästä raiskauksesta.

This thread delivers. *nauru*
Syntse

Posts: 1,652

#82 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Snaggo, 23.1.2008 00:23:
---
alek száhala, 22.1.2008 19:09:
Vois ottaa muute klubbarissa skaban: Remiksaa USA:n kansallislaulu. Siitä tulis varmaan semmosta hupia mikä ei loukkais ketään (jenkkejä ei lasketa).

---


Täähän herätti mun inspiraation! tjeu



Hyvä Snaggo! Aika paha. Nyt vaan viel tuo topic pystyyn skabasta ja lisää tälläsiä :D
Beliar

Posts: 1,361

#83 • • Beliar

phear, 23.1.2008 09:56:
Kaksi asiaa naurattaa:

1) Tää biisi. Onhan toi finlandia pätkä aika perseestä tuolla seassa. Varmaan ollu kuitenkin ihan hauska tehdä.



Todellakin, on ollut! *iloinen*

phear, 23.1.2008 09:56:
2) Kansan syvien rivien loukkaantuminen tästä raiskauksesta.

This thread delivers. *nauru*



Jotkut vaan ottavat aina kaiken niin vakavissaan, mutta mulla on ollut hauskaa! *tirsk*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Jone

Posts: 8,258

#85 • • Jone Archibald Haddock

Beliar, 23.1.2008 10:19:
Jotkut vaan ottavat aina kaiken niin vakavissaan, mutta mulla on ollut hauskaa! *tirsk*



Mä luulin et tällaisista "leikki leikkinä"-, "ähäkuttikattimatti"-, "kännissä ja läpällä"-jutuista luovuttais viimeistään yläasteen loppuessa. Virhearvioita tulee itse kunkin tehtyä. Tän ihanan remixin tekeminen ja julkaisu oli selkeästi sulta yksi aika karkea sellainen. Eiks nyt vaan kantsis sanoa et "perseelleen meni" ja miettiä 2 kertaa ennenkuin uudestaan vetää perseeseen jotain biisiä julkisesti?

Tällainen "ehe-ehe"-suhtautuminen saa sut näyttämään about yhtä vakavasti otettavalta promoottorilta, dj:ltä ja tuottajalta kuin... no, niin no. Ei kauhean vakavasti otettavalta.
tumpsi

Posts: 2,553

#88 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

Caro², 23.1.2008 01:07:
Mitä vittua!

Onks tumpsi tykänny tästä kun se ei o vielä(kään) ehtiny kommentoimaan *ding*


5246_8505.jpg
Jone

Posts: 8,258

#90 • • Jone Archibald Haddock

Beliar, 23.1.2008 11:48:
No huh huh! *eiei*



NO VOI VITTU. *lmao*

Jatka samaan malliin sit vaan. Palataan asiaan vaikka vuoden päästä ja katsotaan mihin se on sut vienyt.

...ja hei, tyttöystäväkin tykkää niin onhan tän nyt pakko olla hyvää hei.
Avatar
#92 • • Edited Annakins Guest

mikke, 23.1.2008 06:13:
...ilman tota Finlandia-nostatusta tää olis ollu ihan pätevä peruspolkka.



Mä en tohon polkkaosioon ota kantaa (tuppaa kaikki kuulostamaan ihan samalle mun korvaan), mutta toi Finlandia-osuus on ihan hirveetä kuraa! Synalla tehty ohut äänimaailma lätkästy täysin irrallisena keskelle biittiä. Finlandiassa on munaa ja se on tästä jääny kyllä kokonaan pois.
Beliar

Posts: 1,361

#93 • • Beliar

Jone, 23.1.2008 11:51:
---
Beliar, 23.1.2008 11:48:
No huh huh! *eiei*

---


NO VOI VITTU. *lmao*

Jatka samaan malliin sit vaan. Palataan asiaan vaikka vuoden päästä ja katsotaan mihin se on sut vienyt.

...ja hei, tyttöystäväkin tykkää niin onhan tän nyt pakko olla hyvää hei.



Promoottori?!? Mitä vitt...?!?!? Mitenköhän tää nyt mihinkään promoottoriin liittyy?

Viittauksesi biisin perusteella siihen, minkälainen promoottori olen, saatikka ulkopuolisiin henkilöihin vihjaaminen kertoo sinun ahtaasta tajunnastasi, sekä suppeasta näkemyksestäsi vahvoja seikkoja.

Et sitä voinut tietää, mutta kyseinen "biisi" tehtiin itsenäisyyspäivän aattona järjestettyihin Resurrection-bileisiin, jollonka Finlandian soittaminen jossain vaiheessa iltaa oli mielestäni varsin perusteltua. Valitettavaa asiassa on toki se, että kipaleen jouduin tekemään kovalla kiireellä ja olisihan se ollut kivaa, jos olisi ehtinyt hyödyntämään yhtä musiikin historian upeinta teosta (johon totisesti liittyy vahvoja tunteita) paremmin ja ennen kaikkea luovemmin, mutta aina ei kakkea ehdi. Mitä taas tulee tapahtumaan 5.12, tupa oli täynnä ja kyseisen lainauksen soidessa, tunnelma oli isänmaallinen. Jälkeenpäin veisua pyydettiin julkiseen jakoon ja tässä tämä nyt on.

Lapsellisuuteen taas heittäisin ääripään esimerkin: Onko rouva Mattel lapsellinen, kun tekee miljoonia tekemällä lapsille nukkeja? En vain tajua viittaustasi! Pitäisikö sinun oikeasti tarkistaa elämäsi arvoja uudelleen? Tolla sun reply määrällä kannattaisi jo alkaa harkitsemaan kahdesti uudelleen ennen, kun avaa sanaista arkkuaan (varsinkin kun niin harvoja se kiinnostaa) ja vaihtoehtoisesti voisit vaikka lähteä käymään ulkona raittiissa ilmassa!

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

jayel

Posts: 115

#94 • • jayel
Onneksi jone pelastaa. Biisistä ei ole muuta sanottavaa.

Ei vaan: Paska ralli :D
bates

Posts: 707

#96 • • Edited bates Tirehtööri

BeliarLapsellisuuteen taas heittäisin ääripään esimerkin: Onko rouva Mattel lapsellinen, kun tekee miljoonia tekemällä lapsille nukkeja? En vain tajua viittaustasi! Pitäisikö sinun oikeasti tarkistaa elämäsi arvoja uudelleen?



Ei aavistustakaan miten toi Mattel -lelufirma liittyy tähän kipaleseen tai Joneen tai oikeestaan mihinkään, mut en ehkä ihan heti lähtis peräänkuuluttamaan elämänarvoja sen jälkeen ku oon tehny Sibeliuksen Finlandiasta piripolkkaremiksin. Mut saahan näitä tietenkin väsäillä.

Ja joo, itse biisistä Euroviisujen tavoin; Beliar - nolla pistettä.

--
The best way to predict the future is to invent it.

Mike Kila

Posts: 306

#97 • • Mike Kila

Jone, 23.1.2008 11:15:
---
Beliar, 23.1.2008 10:19:
Jotkut vaan ottavat aina kaiken niin vakavissaan, mutta mulla on ollut hauskaa! *tirsk*

---


Mä luulin et tällaisista "leikki leikkinä"-, "ähäkuttikattimatti"-, "kännissä ja läpällä"-jutuista luovuttais viimeistään yläasteen loppuessa. Virhearvioita tulee itse kunkin tehtyä. Tän ihanan remixin tekeminen ja julkaisu oli selkeästi sulta yksi aika karkea sellainen. Eiks nyt vaan kantsis sanoa et "perseelleen meni" ja miettiä 2 kertaa ennenkuin uudestaan vetää perseeseen jotain biisiä julkisesti?

Tällainen "ehe-ehe"-suhtautuminen saa sut näyttämään about yhtä vakavasti otettavalta promoottorilta, dj:ltä ja tuottajalta kuin... no, niin no. Ei kauhean vakavasti otettavalta.


Ehe-ehe. Lähinnä naurettavaa miten tää otetaan näin vakavasti. Tuskin tätä on tehty päihittämään alkuperäistä versiota ko. klassikosta vaan yhden kerran (?) soitettavaksi bileissä jossa se hommansa ilmeisesti hoiti.

Nyt järki kätee ja huumorivaihde päälle. Mutta jatkakaa toki dissausta jos haluutte, se on hauskaa kun aikuiset miehet kinastelee :).
rjv

Posts: 731

#98 • • rjv neuron tuoppi kiitos


meikästä tää ois toiminu paremmin.
thomas

Posts: 5,618

#99 • • thomas

rjv, 24.1.2008 00:35:



meikästä tää ois toiminu paremmin.



tossa oli sentään sitä huumori-akseliakin mukana.
antti83

Posts: 206

#100 • • antti83
Tuota Finlandia-osuutta lukuunottamatta ihan hyvä biisi. Laadukkailla saundeilla ja hyvällä melodialla.