Alek Száhala - Voices of Babylon

97 posts, 5 pages, 31,407 views

liikkuva muna

Posts: 2,652

#81 • • liikkuva muna an egg on the move

above_beyond, 17.1.2008 09:35:
Oho :D Tää biisi selkeesti jakaa mielipiteet. Aika paljon tullu lisää kommenttei



Ai niinQ fifti fiftixq,,,?! Eihän täällä oo tästä biisistä keskusteltu kun ekalla sivulla.
MRC

Posts: 1,346

#82 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Jaa jaa. Kiva kyl kattoo mihin tää keskustelu johtaa :D

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

SamHard

Posts: 2,098

#83 • • SamHard

above_beyond, 17.1.2008 14:17:
Jaa jaa. Kiva kyl kattoo mihin tää keskustelu johtaa :D



Mä veikkaan että aseellisiin konflikteihin ja isoihin joukkomielenosoituksiin!
MRC

Posts: 1,346

#84 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Ei huono ei huono :D

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

liikkuva muna

Posts: 2,652

#87 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

a98, 15.1.2008 20:02:
---
Damien, 15.1.2008 19:54:
Saahan siitä silti avautua takaisin ja korjata ihmisten persenäkemyksiä.

---


saa ilman muuta, niiku mäki saan korjata teidän persenäkemykset ku kuuntelette tällästä polkka sontaa. *kidding*

joka tapauksessa toi ei ole mun mielestä artistin tehtävä, mut tietty jos haluu ruveta digital beatiks ja itkee jokaista negaa vastaa niin be my guest..



Edelleenkin oon sun kanssa eri mieltä "palautteen" määritelmistä. Jos HC-bileissä rokkibändiä vedetään turpaan (olikohan Angerfist, joka kerto mulle tosta viime vuonna), lasketaanko se palautteeksi?

Toinen määriteltävä juttu on noi artistin tehtävät. Mut on haukuttu itserakkaaks paskas, joka "valikoi faninsa" sen takia, etten oo vastannu jonkun tyypin "moi kuka oot?"-galtsukommenttiin, suostunu puhumaan mesessä (tai jopa puhelimessa) tuntikausia jonkun täysin tuntemattoman x-maalaisen kanssa kun kummallakaan ei oo ollu mitään sanottavaa, tahi remiksaamaan jotain puolessa minuutissa tehtyjä ralleja "sillä ehdolla, että pitää olla vitun tykki biitti ja saatanan hyvä melo ja hommaat sit nu-energylle sen". Valitettavasti aikaa ei vaan riitä kaikkeen.

Ja nyt vedit tän yleensäkin överiks ottamalla puheeks ton "jokaisen negan". Voit selata täältä kaiken mun saaman negapalautteen niin keikoista kun biiseistäkin. Jos löydät vastawhinetystä niin raportoihan toki mulle. Tää oli ensimmäinen, muttei ehkä viimeinen kerta.
a98

Posts: 871

#88 • • Edited a98

alek száhala, 17.1.2008 16:38:
Edelleenkin oon sun kanssa eri mieltä "palautteen" määritelmistä. Jos HC-bileissä rokkibändiä vedetään turpaan (olikohan Angerfist, joka kerto mulle tosta viime vuonna), lasketaanko se palautteeksi?



hohhoijaa, en nyt vissiin ihan tuota tarkoittanut. ja kyllä munkin mielestä selvästi provoavat palautteet esim "oot paska, tapa ittes" ja "vittu mitä sontaa, opettele tekee musaa" jne on asia erikseen. mutta tässä ei todellakaan ollut edes sen suuntaista. tai mistä mä tiedän jos sulla ja palautteen antajalla on ollu jotain kränää ja toi onkin provoa.. mut se vaikuttaa ihan perus ei musatyylistä tykkäävän kommentilta, samaa mitä henkilö varmaankin sanoisi myös kaikista muista saman tyylin biiseistä.



Ja nyt vedit tän yleensäkin överiks ottamalla puheeks ton "jokaisen negan". Voit selata täältä kaiken mun saaman negapalautteen niin keikoista kun biiseistäkin. Jos löydät vastawhinetystä niin raportoihan toki mulle. Tää oli ensimmäinen, muttei ehkä viimeinen kerta.



joo pahoittelut en tarkottanut sitä niin tosissaan. viittasin vaan yleisesti joidenkin artistien harrastamaan 'puolusteluun' jolla yritetään selitellä jokainen negatiivinen kommentti. tässä nyt ei oikeestaan sitä ollut. tosin ton 'sul on vaa paska kuulo' jutun ois ehkä voinu jättää sanomatta :)
akir0

Posts: 2,554

#89 • • akir0 idleRPG champion 2009
Pakko oli kuunnella ku oli niin tykit kommentit ja etenkin kun Alek on ainut rankemman musan edustaja, jota oon jaksanu pidempäänkin kuunnella. Etenkin livenä.

Ja melodiathan tässä tosiaan rulettaa aitoon demoscene-meininkiin. Oma äänentoisto on valitettavasti melkosta kräppiä, joten saundeista nyt ei voi oikein mitään kommentoida. Tähän pitäs vaan ympätä armoton määrä polygoneja ympärille ja sit näyttäs vielä paremmalta.

Eli toimii ja jos tämmöstä nyt olis sellanen tunnin pätkä, niin työhommat luistais paljon vickelämmin.
Worin

Posts: 526

#90 • • Worin
Vaikka tykkäänkin näistä kasalan seteistä niin tää on mun mielestä liian samanlaista kun aikasemmat.
jusbe

Posts: 2

#91 • • jusbe
ihan 7-
RiD

Posts: 2,817

#92 • • RiD Nukemi
Pitkästä aikaa vaivauduin kuuntelemaan polketta tälleen työtaustahärdellinä ja täähän on aika menevää

Maistuvaa polkua!

(en ikinä uskonu sanovani tätä enää.)

--
*super* *possu*

Kosmikki

Posts: 102

#93 • • Edited Kosmikki
Jotkut "pumpum-musasta" mitään tietävät väittää ett kaikki se kuulostaa samalle. No eihän se tietenkään niin mee, vaan ohan esim. Szahalalla ihan selkeesti muista eroava, tunnistettava soundimaailma.

Mutt mutt, ehkä pitäs jotain uutta löytää..

Hyvä kuitenkin jos motivaatio biisien tekemiseen on taas löytynyt; tais olla jossakin Basso-lehden numerossa kun sen puutetta valittelit.

Ja paras Szahala-tekelehän on edelleen Tlaloc!!

EDIT: sori ett nää `` jäi puuttuu....
SamHard

Posts: 2,098

#94 • • SamHard

Kosmikki, 23.1.2008 22:03:
Jotkut "pumpum-musasta" mitään tietävät väittää ett kaikki se kuulostaa samalle. No eihän se tietenkään niin mee, vaan ohan esim. Szahalalla ihan selkeesti muista eroava, tunnistettava soundimaailma.

Mutt mutt, ehkä pitäs jotain uutta löytää..

Hyvä kuitenkin jos motivaatio biisien tekemiseen on taas löytynyt; tais olla jossakin Basso-lehden numerossa kun sen puutetta valittelit.

Ja paras Szahala-tekelehän on edelleen Tlaloc!!

EDIT: sori ett nää `` jäi puuttuu....



Point! Tosin mun mielestä Darkstar ON EHDOTON no:1 foeva!
plink

Posts: 1,405

#95 • • plink team paska
aikasta jees raita. varsinaista koukkua ei tässä ollut, mut tarvinneeko kaikissa biiseissä ollakaan. soundista tunnistaa kyl heti kuka tän on tehnyt, siis hyvässä mielessä:) paremmalla tiedostolla vois sanoa tuotannostakin jotain, mut eiköhän seki oo kunnossa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Max Bass

Posts: 18

#96 • • Edited Max Bass /Be as you are!/
Täs tulee kuunneltua musaa laidasta laitaan (Black Metal -> Ambient), elikkäs epämelodisesta melodiseen musaan. Siedän vaan tosi harvoja brittien (happy/anthem) Freeform biisejä ja pakko myöntää et Alek muitten Suomen freeform tekijöiden ohella osaa kyllä asiansa musiikin suhteen.

Biisistä sen verran että tätä yksilöä on tullu kuunneltua n. kuukausi ja toi kyllä iskee yhä ihan hiton hyvin. Toi rakentuu ihan ajallaan ja äänet sopii hyvin yhteen. Tosin pientä hienosäätöä voisi olla kuten esimerkiksi lisää erilaisten isku-soundien lisäämistä filleinä. Mielestäni sellaset luo freeformille ominaista "raivoa" kappaleeseen tai fiilistä että "Nyt lähtee kovaa...".

Kokonaisuutena 8,5/10

PS. For me the true Száhala is Icy Clouds.
PPS. Kiitos paljon biisistä Vengeance, se on musiikillinen mestariteos.
silokki

Posts: 43

#97 • • silokki
Ihan helvetin kermanen biisi, kuten tos lukee ni tää o vähä sekotus noit muit biisei mut varmaa paras biisi sult :):)