Alek Száhala - Voices of Babylon

97 posts, 5 pages, 31,424 views

Damien

Posts: 2,882

#41 • • Damien [tr3ox]

T-mu, 15.1.2008 14:44:
Mielestäni kukaan ei oo oikee tyyppi ruotimaan freeformin rakennetta tms. Se on kyseisen tyylin hienous mitä ei kaikenmaailman hyyskä ja progepellet ymmärrä.



Ooks niinq iha tosisssas? Väitäx niinq et meitsikään ei tiedä mistä jauhan ja six jotkut nykyformeista menee ohi? OOX niinQ viälki iHA TOSiSSAS? Siis ku on niinq olemas suaraviivast musaa ja sit o niinQ kaavamaist muzaa jä täs o jo aika kulahtanu kaava, eipä silti etteikö se toimis, mutku mutku mutku vois olla skidist haastavampaa, ihan niinq vaa välillä :)
Damien

Posts: 2,882

#42 • • Damien [tr3ox]

a98,
kyllä jokaisella on oikeus omaan mielipiteensä vaikka ei olisi kyseiseen genreen perehtynytkään. kun biisi laitetaan julkiseen jakoon ja vielä odotetaan niitä kommetteja, niin totta helvetissä ihan kuka tahansa saa siitä silloin oman mielipiteensä kertoa. se että jos joku kuuntelija ei tajua biisin pointtia on sen oma ongelma, ja jos artisti ja fanit vetävät siitä herneet niin ei mene hyvin niilläkään. artistin täytyy osata ottaa kritiikki vastaan tuli se sitten keltä tahansa, ja oli siinä pohjaa tai ei. ei se sitä tarkoita että pitää olla samaa mieltä.



No tosta täytyy olla skidisti erimieltä. On sellasii juttui mitä kaikki ei välttämättä ymmärrä ja sellasii juttui mitkä on tehty vain tietyntyyppisiin olosuhteisiin ja jos mennään vittuilemaan biisistä, ilman että ymmärtää kaikkia pelissä olevia tekijöitä, niin on se vähän päätöntä menoa. Totta kai silti saa mennä möläyttämään: "HEI MEITSI EI TAJUU TEE PAREMMIN.", mut sillo pitää osaa varautua jonkin näköiseen palautteeseen myös sinne omaan suuntaan.
SamHard

Posts: 2,098

#43 • • SamHard
Jos arvostelua ja palautetta ei arvosteltaisi vaan biisiä
itsessään, niin voisi olla ko. artistitinkin
mielestä tulevaisuudessa mielekkäämpi laittaa
lisää biisejä!
Juhgu

Posts: 7,921

#44 • • Juhgu Virnistelijä

T-mu, 15.1.2008 14:44:
Mielestäni kukaan ei oo oikee tyyppi ruotimaan freeformin rakennetta tms. Se on kyseisen tyylin hienous mitä ei kaikenmaailman hyyskä ja progepellet ymmärrä.



Freeformin rakenne on täten julistettu tabuksi, jota ei edes Jumalan ole syytä alkaa sorkkimaan ilman erityisen painavaa syytä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

liikkuva muna

Posts: 2,652

#46 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Damien, 15.1.2008 16:27:
---
T-mu, 15.1.2008 14:44:
Mielestäni kukaan ei oo oikee tyyppi ruotimaan freeformin rakennetta tms. Se on kyseisen tyylin hienous mitä ei kaikenmaailman hyyskä ja progepellet ymmärrä.

---


Ooks niinq iha tosisssas? Väitäx niinq et meitsikään ei tiedä mistä jauhan ja six jotkut nykyformeista menee ohi? OOX niinQ viälki iHA TOSiSSAS? Siis ku on niinq olemas suaraviivast musaa ja sit o niinQ kaavamaist muzaa jä täs o jo aika kulahtanu kaava, eipä silti etteikö se toimis, mutku mutku mutku vois olla skidist haastavampaa, ihan niinq vaa välillä :)



Tää on aika mielenkiintonen pointti oikeesti.

Oon monesti miettiny, mikä se aina niin haettu ja arvostettu hyvä rakenne on. Jos lasketaan rakentava palaute mitä oon elämäni aikana saanu, siitä 90% on liittyny biisin rakenteeseen. Muinoin yks mun trancebiisi ois päässy vinyylille, mutta siinäkin rakenne oli huono, sain ohjeet korjata rakenteen samanlaiseksi kun Ferry Corstenin biisissä X mutta jätin homman tekemättä eikä julkaisua tullut.

Pitäskö sen hyvän biisin alkaa melodialla vai loppua siihen? Pitäskö riffit olla ns. "kokokohdassa" ja muu biisi melodiaa? Vai pitäskö vuorotellen tulla 8 baaria riffiä ja melodiaa?
GrimsouL

Posts: 468

#47 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Hyvin olet onnistunut näköjään kun biisi aiheuttaa näin paljon kinastelua. :D Vielä kun tämä keskustelu siirtyy jonnekkin julkisemmille foorumeille niin tää biisi soi pian Voicen latauslistalla ensimmäisenä..

Mut ei siin mitään, tappavan hyvä biisi sen kummemmin kommentoimatta.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#48 • • liikkuva muna an egg on the move

SamHard, 15.1.2008 16:40:
Jos arvostelua ja palautetta ei arvosteltaisi vaan biisiä
itsessään, niin voisi olla ko. artistitinkin
mielestä tulevaisuudessa mielekkäämpi laittaa
lisää biisejä!



Hyvä vaan että tulee jauhettua asiat läpi :) Yritän nyt säästellä biisejä jos joskus sais albumin tehtyä.
Juhgu

Posts: 7,921

#49 • • Juhgu Virnistelijä

migizz, 15.1.2008 17:41:
Hyvin olet onnistunut näköjään kun biisi aiheuttaa näin paljon kinastelua. :D Vielä kun tämä keskustelu siirtyy jonnekkin julkisemmille foorumeille niin tää biisi soi pian Voicen latauslistalla ensimmäisenä..



Se trolli oli saleen FINRG:n markkinointitoimiston palkkaama.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

a98

Posts: 871

#50 • • a98

Damien, 15.1.2008 16:30:
---
a98,
kyllä jokaisella on oikeus omaan mielipiteensä vaikka ei olisi kyseiseen genreen perehtynytkään. kun biisi laitetaan julkiseen jakoon ja vielä odotetaan niitä kommetteja, niin totta helvetissä ihan kuka tahansa saa siitä silloin oman mielipiteensä kertoa. se että jos joku kuuntelija ei tajua biisin pointtia on sen oma ongelma, ja jos artisti ja fanit vetävät siitä herneet niin ei mene hyvin niilläkään. artistin täytyy osata ottaa kritiikki vastaan tuli se sitten keltä tahansa, ja oli siinä pohjaa tai ei. ei se sitä tarkoita että pitää olla samaa mieltä.

---

No tosta täytyy olla skidisti erimieltä. On sellasii juttui mitä kaikki ei välttämättä ymmärrä ja sellasii juttui mitkä on tehty vain tietyntyyppisiin olosuhteisiin ja jos mennään vittuilemaan biisistä, ilman että ymmärtää kaikkia pelissä olevia tekijöitä, niin on se vähän päätöntä menoa. Totta kai silti saa mennä möläyttämään: "HEI MEITSI EI TAJUU TEE PAREMMIN.", mut sillo pitää osaa varautua jonkin näköiseen palautteeseen myös sinne omaan suuntaan.



kukaan ei ole tullu vittuilemaan paitsi artisti ja fanboyssit itse. oikeastaan toi kommentti oli ihan asiallinen, vaikka biisin pointti olisikin mennyt ohi. jos tyypin mielestä biisi kaipaa rankempaa basaria ja vähemmän kakofonista äänimaailmaa niin silloin se saa helvetti niin sanoa vaikka joku freeform puristi spede olisi muuta genren ominaisuuksiin määritellyt.
hän myös taisi sanoa ettei pidä musatyylistä muutenkaan.

ja Vampyrella:lle vielä sellaista että ihan yhtä vähän toi ainainen selkään taputtelu palaute hyödyttää ketään.

vai onko tää nyt sitä pluria että kukaan ei saa olla erimieltä kun puhutaan polkasta ja jos joku ei tykkää niin se on ehdottomasti väärässä ja pitää käännyttää.

niin ja artistin pitää hyväksyä kaikki palaute tuli se sitten keltä hyvänsä, vinkeistä ja valituksista voi joko ottaa mallia tai sitten jättää noteeraamatta kokonaan. ihan turha lähtä lässyttämään vastaan jos joku nyt sattuu olemaan eri mieltä. antaa niiden tykätä ketkä tykkää ja muiden olla tykkäämättä.
Damien

Posts: 2,882

#51 • • Damien [tr3ox]

alek száhala, 15.1.2008 17:39:
---
Damien, 15.1.2008 16:27:
---
T-mu, 15.1.2008 14:44:
Mielestäni kukaan ei oo oikee tyyppi ruotimaan freeformin rakennetta tms. Se on kyseisen tyylin hienous mitä ei kaikenmaailman hyyskä ja progepellet ymmärrä.

---


Ooks niinq iha tosisssas? Väitäx niinq et meitsikään ei tiedä mistä jauhan ja six jotkut nykyformeista menee ohi? OOX niinQ viälki iHA TOSiSSAS? Siis ku on niinq olemas suaraviivast musaa ja sit o niinQ kaavamaist muzaa jä täs o jo aika kulahtanu kaava, eipä silti etteikö se toimis, mutku mutku mutku vois olla skidist haastavampaa, ihan niinq vaa välillä :)

---


Tää on aika mielenkiintonen pointti oikeesti.

Oon monesti miettiny, mikä se aina niin haettu ja arvostettu hyvä rakenne on. Jos lasketaan rakentava palaute mitä oon elämäni aikana saanu, siitä 90% on liittyny biisin rakenteeseen. Muinoin yks mun trancebiisi ois päässy vinyylille, mutta siinäkin rakenne oli huono, sain ohjeet korjata rakenteen samanlaiseksi kun Ferry Corstenin biisissä X mutta jätin homman tekemättä eikä julkaisua tullut.

Pitäskö sen hyvän biisin alkaa melodialla vai loppua siihen? Pitäskö riffit olla ns. "kokokohdassa" ja muu biisi melodiaa? Vai pitäskö vuorotellen tulla 8 baaria riffiä ja melodiaa?



En minä tiedä mikä on hyvä rakenne, jokainen kappale mitä teen on yksilö ja koitan siten seurata sen biisin sielunelämää ja muokata rakennetta tarpeen mukaan. Ehkä sun kohdalla meinaan et ne on liian geneerisiä toisiinsa nähden ja onhan se toki hyvä olla joku tyyli mitä jengi sitten seuraa isoilla markkinoilla. Mut minä ainakin itken pienen kyyneleen menetetylle tähdelle, koska silloin ku Tlalocin uppasit plattarille pahimpaan freeformi krapulaan, sain sellaista tyydytystä ettei moisesta väliä. Jätkä oli asenteellinen, rohkea ja sulla oli oma saundi minkä vangiksi olet IMO tätä nykyään jäänyt. Nää RRRRRAAAAstavat biisit seuraa toinen toistaan niin peräreikä peräreiässä, et ei niissä oo enää mitään mistä ammentaa. Oot kuullu yhen Sahalan, oot kuullu ne kaikki. Siitä tässä kai on mun kohdalla kysymys.
Damien

Posts: 2,882

#52 • • Edited Damien [tr3ox]

a98,
kukaan ei ole tullu vittuilemaan paitsi artisti ja fanboyssit itse. oikeastaan toi kommentti oli ihan asiallinen, vaikka biisin pointti olisikin mennyt ohi. jos tyypin mielestä biisi kaipaa rankempaa basaria ja vähemmän kakofonista äänimaailmaa niin silloin se saa helvetti niin sanoa vaikka joku freeform puristi spede olisi muuta genren ominaisuuksiin määritellyt.
hän myös taisi sanoa ettei pidä musatyylistä muutenkaan.

ja Vampyrella:lle vielä sellaista että ihan yhtä vähän toi ainainen selkään taputtelu palaute hyödyttää ketään.

vai onko tää nyt sitä pluria että kukaan ei saa olla erimieltä kun puhutaan polkasta ja jos joku ei tykkää niin se on ehdottomasti väärässä ja pitää käännyttää.

niin ja artistin pitää hyväksyä kaikki palaute tuli se sitten keltä hyvänsä, vinkeistä ja valituksista voi joko ottaa mallia tai sitten jättää noteeraamatta kokonaan. ihan turha lähtä lässyttämään vastaan jos joku nyt sattuu olemaan eri mieltä. antaa niiden tykätä ketkä tykkää ja muiden olla tykkäämättä.



Mussun mussun mUUUH! Jos se vitun "hyvinkääläinen harddance-ihme" (sry Migzsteri, ei hyvinkääs mitään vikaa oo;) sanoo et ei oo mitään melodiaa, nii sillä ei taida sävelkorva nousta perus C:tä korkeemmalle. Nyt kyllä veliseni olet nousemassa ihan väärille barrikaadeille.'

edit: typ0
Avatar
#53 • • Muussika Guest

a98, 15.1.2008 18:03:

ja Vampyrella:lle vielä sellaista että ihan yhtä vähän toi ainainen selkään taputtelu palaute hyödyttää ketään.

vai onko tää nyt sitä pluria että kukaan ei saa olla erimieltä kun puhutaan polkasta ja jos joku ei tykkää niin se on ehdottomasti väärässä ja pitää käännyttää.



No mä olen varmaankin sitten taas kerran tosi kumma ja huono ihminen, kun noudatan ainakin itse sitä periaatetta, että annan positiivista palautetta aina kun siihen on aihetta, ja negatiivista palautetta haluan itse antaa rakentavassa muodossa. Mä meinaan olen sillä kannalla, että ''selkään taputtelu'' aka positiivinen palaute antaa artistille kuin artistille hyvää fiilistä jatkaa musantekoa jatkossakin, vaikka hyvä palaute ei yksistään musanteon motiivina tietenkään olekaan. Sen sijaan turha päänaukominen ei hyödytä ketään millään tavalla.

Sä saat toki olla mitä mieltä haluat palautteen antamisesta, mutta mä ja parit muut tyypit on täällä tuoneet julki omaa mielipidettään siitä, että miten sitä rakentavaa negatiivista palautetta kannattaisi antaa. Mä olen edelleen sitä mieltä, että jos ei tykkää jostakin genrestä, niin kannattaa miettiä onko järkevää antaa palautetta sillä verukkeella. Etenkin negatiivinen palaute on sellaista palautetta, jossa IMHO olisi hyvä tuoda perustellusti esiin niitä kehittymisalueita. Eihän kukaan estä antamasta sitä ei-niin-kehittävää palautetta, kuten jo aiemmin sanoin, mutta silloin saa kyllä varautua siitä aiheutuvaan keskusteluun. Niin makaa kuin petaa.

Tää internetti mahdollistaa nykyään sen, että ihmiset voivat laukoa toisilleen sellaisia asioita, joita eivät välttämättä kehtaisi sanoa kasvokkain. Mä itse kuitenkin koen, että olisi erittäin toivottavaa säilyttää kommunikointi ja palautteen antaminen netissäkin sellaisena, että saman pystyisi kertomaan ihan kasvokkain. (Eipä tässä topikissa kaikilla tohon ei-niin-rakentavaan palautteeseen vastanneillakaan ole nyt kovinkaan esimerkillistä käytöstä, mun mielestä vittujen haistattelut sun muut on täysin tarpeetonta touhua.)

Mielipidekysymyksiä kaikki, ja mielipidekysymyksistähän on ennenkin ne messevimmät keskustelut saatu aikaiseksi. :)

Itse biisiähän en ole vielä kommentoinut lainkaan, joten ei kannata olettaa, että mä oisin kyseisen biisin suuri ihailija ja siksi tähän palaute-asiaan tarttuisin. Nää palaute-asiat nyt vaan sattuu ihan muista syistä olemaan omassa elämässä läsnä ja lähellä.
tumpsi

Posts: 2,553

#54 • • tumpsi rekisteröitymätön
rauhottukaa HETI!


or else..






























mä ja laite^ tullaan postaileen eläinkuvii!
a98

Posts: 871

#55 • • Edited a98

Damien, 15.1.2008 18:35:
Mussun mussun mUUUH! Jos se vitun "hyvinkääläinen harddance-ihme" (sry Migzsteri, ei hyvinkääs mitään vikaa oo;) sanoo et ei oo mitään melodiaa, nii sillä ei taida sävelkorva nousta perus C:tä korkeemmalle. Nyt kyllä veliseni olet nousemassa ihan väärille barrikaadeille.'



no sehän ei siis ollut se pointti oliko kirjoittaja oikeassa vai väärässä. voin mäkin kommentoida vaikka tähän biisiin että bassot on leikattu liian korkealta pois oli se sitten totta tai ei, mulla on se oikeus siihen kuitenkin. taiteessa muutenkaan kun ei ole oikeita eikä vääriä vastauksia/mielipiteitä. artisti voi sitten itse päättää onko samaa mieltä vai ei.
täälläkin foorumilla keskustellaan vaikka mistä eri asiasta, eikä jokainen tyyppi varmasti ole joka aiheessa asiantuntija, mutta ei se silti estä heitä kommentoimasta.

Vampyrella, 15.1.2008 18:59:
---
No mä olen varmaankin sitten taas kerran tosi kumma ja huono ihminen, kun noudatan ainakin itse sitä periaatetta, että annan positiivista palautetta aina kun siihen on aihetta, ja negatiivista palautetta haluan itse antaa rakentavassa muodossa.



niin sanoinko mä että positiivista palautetta ei saa antaa? sanoin vaan että jos oikeasti haetaan "rakentavaa palautetta" niin se on yleensä hieman kritisoivaa palautetta jossa kenties annetaan ideoita biisin kehittämistä varten. noi "jätkä rokkaa" palautteet ei sinäänsä rakenna muuta kuin ehkä egoa. mun mielestä biisi ketjuissa on ihan yhtä paljon tilaa myös näille "en tykännyt" kommenteille.

jooh eiköhän se riitä tästä :)
Individual

Posts: 10,942

#56 • • Edited Individual HYPNO!

Vampyrella, 15.1.2008 18:59:
Sä saat toki olla mitä mieltä haluat palautteen antamisesta, mutta mä ja parit muut tyypit on täällä tuoneet julki omaa mielipidettään siitä, että miten sitä rakentavaa negatiivista palautetta kannattaisi antaa. Mä olen edelleen sitä mieltä, että jos ei tykkää jostakin genrestä, niin kannattaa miettiä onko järkevää antaa palautetta sillä verukkeella. Etenkin negatiivinen palaute on sellaista palautetta, jossa IMHO olisi hyvä tuoda perustellusti esiin niitä kehittymisalueita. Eihän kukaan estä antamasta sitä ei-niin-kehittävää palautetta, kuten jo aiemmin sanoin, mutta silloin saa kyllä varautua siitä aiheutuvaan keskusteluun. Niin makaa kuin petaa.



Miten sä uskot, että sellaisella musiikinkuluttujalla, jolla ei harrasteena ole tuo musiikintuottaminen, on rahkeita antaa tuota "rakentavaa" palautetta, eli meinaan sitä tarkkaa analyysiä siitä mitä olisi pitänyt tehdä toisin ja mitä ei? Pitäiskö silloin sitten yksinkertaisesti vain pidättäytyä palautteen antamisesta, jos antaessa negatiivista palautetta jostain asiasta mikä omaan korvaan ei kuullostanut kivalta, nostetaan riveleistä seinille, että perusteluja, perusteluja! Ja sitten kun sitä ei osaa pukea sanoiksi on nihkee tyyppi. Miksei positiivista palautetta ei koskaan joudu perustelemaan sen kummemmin? :)

Mutta itse biisiin, ei muakaan toi kicki tossa alussa hurmannut, mutta se mikä hurmasi oli toi yleinen rähinä koko kappaleessa. Biisissä oli läsnäolon ja turpaanvedon makua. :) Noi melodiat, joita mä kyllä löysin kappaleesta vaativat kyllä hieman sulattelua. Hätäsemmin kuultuna tulee mullekin hieman sekava maku, mutta joku aika jännä juttu niissä piilee kyllä, täytyy vaan etsiä lisää.

edit: mutta oikeassa olet siinä, että jos ei ole esim. kauhea deep house-fani, niin chartseissa on varmasti helppo ne ohittaa ja kuunnella niitä biisejä, mitkä on lähinnä omaa musiikkimakua, kun biisejä kummiskin tulee uusia koko ajan.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#57 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

Damien, 15.1.2008 18:19:
---
alek száhala, 15.1.2008 17:39:
---
Damien, 15.1.2008 16:27:
---
T-mu, 15.1.2008 14:44:
Mielestäni kukaan ei oo oikee tyyppi ruotimaan freeformin rakennetta tms. Se on kyseisen tyylin hienous mitä ei kaikenmaailman hyyskä ja progepellet ymmärrä.

---


Ooks niinq iha tosisssas? Väitäx niinq et meitsikään ei tiedä mistä jauhan ja six jotkut nykyformeista menee ohi? OOX niinQ viälki iHA TOSiSSAS? Siis ku on niinq olemas suaraviivast musaa ja sit o niinQ kaavamaist muzaa jä täs o jo aika kulahtanu kaava, eipä silti etteikö se toimis, mutku mutku mutku vois olla skidist haastavampaa, ihan niinq vaa välillä :)

---


Tää on aika mielenkiintonen pointti oikeesti.

Oon monesti miettiny, mikä se aina niin haettu ja arvostettu hyvä rakenne on. Jos lasketaan rakentava palaute mitä oon elämäni aikana saanu, siitä 90% on liittyny biisin rakenteeseen. Muinoin yks mun trancebiisi ois päässy vinyylille, mutta siinäkin rakenne oli huono, sain ohjeet korjata rakenteen samanlaiseksi kun Ferry Corstenin biisissä X mutta jätin homman tekemättä eikä julkaisua tullut.

Pitäskö sen hyvän biisin alkaa melodialla vai loppua siihen? Pitäskö riffit olla ns. "kokokohdassa" ja muu biisi melodiaa? Vai pitäskö vuorotellen tulla 8 baaria riffiä ja melodiaa?

---


En minä tiedä mikä on hyvä rakenne, jokainen kappale mitä teen on yksilö ja koitan siten seurata sen biisin sielunelämää ja muokata rakennetta tarpeen mukaan. Ehkä sun kohdalla meinaan et ne on liian geneerisiä toisiinsa nähden ja onhan se toki hyvä olla joku tyyli mitä jengi sitten seuraa isoilla markkinoilla. Mut minä ainakin itken pienen kyyneleen menetetylle tähdelle, koska silloin ku Tlalocin uppasit plattarille pahimpaan freeformi krapulaan, sain sellaista tyydytystä ettei moisesta väliä. Jätkä oli asenteellinen, rohkea ja sulla oli oma saundi minkä vangiksi olet IMO tätä nykyään jäänyt. Nää RRRRRAAAAstavat biisit seuraa toinen toistaan niin peräreikä peräreiässä, et ei niissä oo enää mitään mistä ammentaa. Oot kuullu yhen Sahalan, oot kuullu ne kaikki. Siitä tässä kai on mun kohdalla kysymys.



Nyt heti alussa sanotaan ettei kyse oo mistään vittuilusta, vaan rakenteista.

Mä tipahdan teidän biiseissä rakenteen osalta kärryiltä aika nopeesti. Kolmen minuutin kohdalla (biisistä riippumatta) on paha sanoa, onko biisi alussa, lopussa vai kliimaksissa. Mä noudatan systemaattista ja loogista kaavaa niin rakenteen kun melodioidenkin osalta.

Tlaloc ei mun mielestä poikkea mitenkään sitä edeltävien biisien rakenteesta, eikä juuri äänimaailmastakaan. Melodiat ja riffit siitä teki (sen ajan mittapuulla) hyvän. Mitä tohon äänimaailmaan tulee, luonnollisesti toi mun vanha soundi kuoli sillon kun Reason 2 tuli ja sai vähän muutakin ääntä ulos kun subtractorin kantti- ja saha-aaltoa.

Ikävä kyllä raastavaa saundia on aika hankala tehdä ilman raastoa. Eli samankaltaista saundeja tulee välttämättä, halusi tai ei. Niinkun tuossa infossa lukeekin, tämä biisi on tehty parin vanhemman biisin pohjalta, aika kokeellisissa merkeissä, esim. jos kuuntelet reversenä, tässä on Balag Lamarán melodia. *vink*

Mun mielestä toi "kun oot kuullu yhden, oot kuullu kaikki" pätee kaikkiin artisteihin. Paska juttu se on vasta, jos se tarttuu koko genreen, niinkun mm. progessa, gabberissa, hardstylessä ja UK-freeformissa on käynyt. Mä oon ilonen niin kauan kun kuulostan itseltäni, enkä keneltäkään muulta.

Ja vielä nyt kaikille tän threadin seuraajille tiedoksi, että täällä ei kukaan ole vetänyt hernettä nenään (toivottavasti). Jaksan länkyttää vaan siitä syystä, että tää aihe on oikeesti mielenkiintonen.
Howdy

Posts: 7,955

#58 • • Howdy Oldie
Tää on oikeesti aika koomista jo :D, no mut .. biisistä ... olihan se sellanen .. jep ..

--
Käpy vailla vertaa

Lumpy

Posts: 873

#59 • • Edited Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Mun housekorva sanoo et tää kaipais vähän voksuja. :P

edit: Oikeesti hyvää meininkiä täs biisis. Lisää!!