VOEMA 9.2.2008 @ KUOPIO

112 posts, 6 pages, 29,482 views

Lippe

Posts: 438

#41 • • Lippe

L@t, 23.1.2008 20:05:
VOEMAlla on PSYntiset bileet missä kuullaan soitinorkestereiden PSYnkkiä kappaleita *lmao* *hih*



Ei mitää synkkää ku ilosta! *hellokitty*
meizi m

Posts: 398

#43 • • Edited meizi m Jytkemeister supreme
No johan on markkinat!

Jåå .. muutama tärinäjuoma niin toivottavasti kädet kunnossa soittaessa .. tai sitten kiukku tulee ja menee laukkakisoiks. *känni* *hih*



Jee .. pidetään joskus isot bileet ja soitetaan vaan huonoja piisejä *tirsk* .. ja vedetään överit *känni* *känni*




Siis leivot spacecakeja, tai pikemminkin spacerollseja? :)

Mitkäs bileet nää olikaan ? *ding*
tais olla PSYKEbileet *lmao*



Herää kysymys siitä, mikä on bileiden oikea luonne, useamman dj:n esitettyä selkeän huumausainemyönteisiä kommentteja julkisella keskustelufoorumilla. Onko korrektia, että juuri henkilöt joita moni nuorempi elektronisen tanssimusiikin harrastaja pitää roolimallinaan, lähettävät tällaisia viestejä? Mikä on järjestävän tahon vastuu jos vaikka joku tukehtuu tällaiseen 'spacecakeen' joita deejiit myyvät levysoitinten alta? Kuulemma viimeksikin jotain 'hardcore'-nimistä kauheaa myrkkyä olivat siellä kaupitelleet ihan julkisesti kenenkään puuttumatta asiaan. Mitälie moinenkin oikeasti sisältää.

Kysynpähän vain.

--
...

VOEMA

Posts: 73

#44 • • VOEMA Sawon VOEMA
Hardcore oli ihan laillinen drinkki jota sai tiskiltä ja sisälsi seuraavaa :

Hardcore :

2cl tequila
2 cl kahlua
Energiajuoma
Tabasco

Tosin ryssivät hienosti kun oli valkosipulitabascoa normaalin sijaan. Varmaankin piti olla jotain tippa tai pari tuota tabascoa mutta kai ne sitten oli lotrannu sen kanssa ihan liikaa.

Ja kyllä se soitto / bailaus ym.. menee hankalaks jos vetää överit nyt vaikka kaljalla tai kirkkailla viinaksillakin.

Emme harrasta emmekä suosi minkäänlaista "tiskin" / levysoitinten, yms.. alta myyntiä, emmekä millään tavoin ole mitenkään huumemyönteisiä. Ja vaikka onkin psykebileet, ei se tarkoita sitä että musiikista ei voisi nauttia vaikka ihan ilman päihteitä.

Valitettavan moni taitaa saada käsityksen että jos nyt sattuu olemaan psykebileet jossain niin se automaattisesti tarkoittaa että soittajat / kaikki bilettäjät on vetäny jotain sieniä tai vastaavia ja niitä löytyy kasapäin "tiskin alta" kun vaan kysyy.

Känniääliöitä nyt löytyy ravintolasta kuin ravintolasta.


Ja asiasta viidenteen ... jos sattuisi löytymään kiinnostuneita / halukkaita yhteistyökumppaneita niin voisipa ajatella pitää vaikka Kuopiossakin sellaiset RAD tyyliset bileet ja tuoda konemusiikin kirjoa esille myös nuoremmille ihmisille jotka eivät ole täysi-ikäisiä mutta haluaisivat saada käsityksen ja kukaties sysäyksen elektronisen musiikin maailmaan.
Lippe

Posts: 438

#45 • • Edited Lippe

Bipolarised


Herää kysymys siitä, mikä on bileiden oikea luonne, useamman dj:n esitettyä selkeän huumausainemyönteisiä kommentteja julkisella keskustelufoorumilla. Onko korrektia, että juuri henkilöt joita moni nuorempi elektronisen tanssimusiikin harrastaja pitää roolimallinaan, lähettävät tällaisia viestejä? Mikä on järjestävän tahon vastuu jos vaikka joku tukehtuu tällaiseen 'spacecakeen' joita deejiit myyvät levysoitinten alta? Kuulemma viimeksikin jotain 'hardcore'-nimistä kauheaa myrkkyä olivat siellä kaupitelleet ihan julkisesti kenenkään puuttumatta asiaan. Mitälie moinenkin oikeasti sisältää.

Kysynpähän vain.


Minun mielestäni kysyt täyttä asiaa Hra. Bipolarised. Olen ollut useana viikonloppuna huolissani Timpsukasta, kun olen lukenut täältä täysin yleiseltä keskustelufoorumilta Kuopion bileiden huumemyönteisyydestä. Herää kysymys mitä siellä oikein puuhataan, villejä space cake bileitä joiden jälkeen lähdetään villeille lakka(huume)jatkoille, joissa ei tyttöystäviä muistella? Tässä vain odottelen koska saan itse huumausaineita sämpylöihini. Minun mielestäni olisi oikeasti hyvä ajatus järjestää Kuopiossa RAD-bileet, jotta saataisiin tuo pirinkatkuinen sakki oikealle raiteelle elämässään ja takaisin kiinni pelkkään alkoholiin.
t.Huolestunut tyttöystävä (VKI), (Viina, Kirkko ja Isänmaa) *hellokitty*
edit.typo
meizi m

Posts: 398

#46 • • meizi m Jytkemeister supreme

Hemppa, 28.1.2008 08:18:
---
Bipolarised

---

Minun mielestäni kysyt täyttä asiaa Hra. Bipolarised. Olen ollut useana viikonloppuna huolissani Timpsukasta, kun olen lukenut täältä täysin yleiseltä keskustelufoorumilta Kuopion bileiden huumemyönteisyydestä. Herää kysymys mitä siellä oikein puuhataan, villejä space cake bileitä joiden jälkeen lähdetään villeille lakka(huume)jatkoille, joissa ei tyttöystäviä muistella? Tässä vain odottelen koska saan itse huumausaineita sämpylöihini. Minun mielestäni olisi oikeasti hyvä ajatus järjestää Kuopiossa RAD-bileet, jotta saataisiin tuo pirinkatkuinen sakki oikealle raiteelle elämässään ja takaisin kiinni pelkkään alkoholiin.
t.Huolestunut tyttöystävä (VKK), (Viina, Kirkko ja Isänmaa) *hellokitty*



Huolestumiseen on tosiaan aihetta jos poikaystäväsi viihtyy noissa bileissä. Kuulemani mukaan niissä pyörii enemmän tai vähemmän löyhämoraalisia naisia jotka saattavat houkutella kunnollisenkin miehen syntiin (provosoivalla vaatetuksella ja irstaalla käyöksellä). Teidän tapauksessahan on kyse timpasta, jota en kunnolliseksi kuvailisi (kaikki ovat varmaan samaa mieltä). Hänhän on nyttemmin luonut uraa deejiinäkin, jolloin näitä säädyttömiä sarja-avionrikkojia on kärkkymässä apajille vieläkin enemmän. Kokemuksesta tiedän kuinka raskas ja tuskallinen tilanteesi on. Tavallaan. Itse jään aina seinäruusuksi kun nuo kelvottomat naiset vievät parhaat päältä.

--
...

L4T3

Posts: 843

#47 • • L4T3 - VOEMA Psy King -
No niin immeiset ... huolestunut saa tottakai olla mutta jos jatkettais päihdekeskustelua tuolla sen omassa threadissa.

VOEMA tiimin puolesta sanon että meidän psykebileet eivät ole mitkään sienibileet vaan tarkoitus on saada euforia päälle hyvällä musiikilla ja tunnelmalla.

Voin itse näyttää vaikka esimerkkiä ja jätän alkoholit juomatta ja pitäydyn vesi / kahvi / energiajuoma linjalla.
gr

Posts: 1,116

#48 • • gr Hu-hu

Hemppa, 28.1.2008 08:18:
---
Bipolarised


Herää kysymys siitä, mikä on bileiden oikea luonne, useamman dj:n esitettyä selkeän huumausainemyönteisiä kommentteja julkisella keskustelufoorumilla. Onko korrektia, että juuri henkilöt joita moni nuorempi elektronisen tanssimusiikin harrastaja pitää roolimallinaan, lähettävät tällaisia viestejä? Mikä on järjestävän tahon vastuu jos vaikka joku tukehtuu tällaiseen 'spacecakeen' joita deejiit myyvät levysoitinten alta? Kuulemma viimeksikin jotain 'hardcore'-nimistä kauheaa myrkkyä olivat siellä kaupitelleet ihan julkisesti kenenkään puuttumatta asiaan. Mitälie moinenkin oikeasti sisältää.

Kysynpähän vain.

---

Minun mielestäni kysyt täyttä asiaa Hra. Bipolarised. Olen ollut useana viikonloppuna huolissani Timpsukasta, kun olen lukenut täältä täysin yleiseltä keskustelufoorumilta Kuopion bileiden huumemyönteisyydestä. Herää kysymys mitä siellä oikein puuhataan, villejä space cake bileitä joiden jälkeen lähdetään villeille lakka(huume)jatkoille, joissa ei tyttöystäviä muistella? Tässä vain odottelen koska saan itse huumausaineita sämpylöihini. Minun mielestäni olisi oikeasti hyvä ajatus järjestää Kuopiossa RAD-bileet, jotta saataisiin tuo pirinkatkuinen sakki oikealle raiteelle elämässään ja takaisin kiinni pelkkään alkoholiin.
t.Huolestunut tyttöystävä (VKK), (Viina, Kirkko ja Isänmaa) *hellokitty*



minun sämpylöissä esiintyy joskus (hyvin harvoin kun olen laiska) pieniä määriä hometta, joka johtuu tuon joskus niin varsin maukka sinihomejuuston muodossa *plur*
Lippe

Posts: 438

#49 • • Lippe

Bipolarised, 28.1.2008 10:41:
---
Hemppa, 28.1.2008 08:18:
---
Bipolarised

---
---


Huolestumiseen on tosiaan aihetta jos poikaystäväsi viihtyy noissa bileissä. Kuulemani mukaan niissä pyörii enemmän tai vähemmän löyhämoraalisia naisia jotka saattavat houkutella kunnollisenkin miehen syntiin (provosoivalla vaatetuksella ja irstaalla käyöksellä). Teidän tapauksessahan on kyse timpasta, jota en kunnolliseksi kuvailisi (kaikki ovat varmaan samaa mieltä). Hänhän on nyttemmin luonut uraa deejiinäkin, jolloin näitä säädyttömiä sarja-avionrikkojia on kärkkymässä apajille vieläkin enemmän. Kokemuksesta tiedän kuinka raskas ja tuskallinen tilanteesi on. Tavallaan. Itse jään aina seinäruusuksi kun nuo kelvottomat naiset vievät parhaat päältä.



Vai vielä löysämoraalisia naisiakin, tässä tosiaan tarvittaisiin RAD apuun. En voi enää luottavaisin mielin päästää omaa timpsukkaani sinne yksin, ehkä joku kodinrikkoja kärkkyy jo tällä palstalla seuraavaa dj-uhriaan, ja on sitten valmis iskemään minihameessaan. Mihin tämä maailma on menossa, missä ovat perhearvot? Mielestäni pitäisi nyt koota moraalinen rintama, ja yhdistyä vastaan tätä joukossamme vellovaa paheellisuuden syntiä. Toivon, että te isommat miehet siellä Kuopiossa näytätte hyvää esimerkkiä tälle nuorelle juuri murrosiän ohittaneelle DJ:n alulle. Tässä haluaisin vielä lopuksi varoittaa teitä, hyvät louskuttavat lutkat, että ensi bileissä kannattaa olla hyvinkin varovainen kenelle tulee heruttelemaan herkku peppuaan, käyn nimittäin puntilla säännöllisesti. *hellokitty*
VOEMA

Posts: 73

#50 • • VOEMA Sawon VOEMA
Jaahas ... tällä varmaan yritetään nyt mustamaalata koko tapahtuma ennenkuin se on edes alkanutkaan ja yritetään syyllistää koko VOEMA mukaan.

Koetetaanpas nyt ratkoa ne henkilökohtaiset, ym. ongelmat jossain muualla kuin nyt tämän tapahtuman keskustelussa.

Pahoittelemme jos nyt yhden soittajan takia alkoi tällainen kauhea trollaaminen / sotapolulle järjestäytyminen. Sotakirveet heilukoon aivan muualla kuin meidän tapahtumissa.
elysha

Posts: 53

#51 • • elysha pimkie!
jaaaa-a, taitaa olla melkoset bileet tulossa, ittekin olin aatellu taas pitkästä aikaa kuopioon eksyä, mutta saas nyt nähdä uskaltaako tuonne paikan päälle ollenkaan! pitänee varautua vähintään huumeratsiaan... *piis* *pepsodent*

--
Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

gr

Posts: 1,116

#53 • • gr Hu-hu

elysha, 28.1.2008 15:23:
jaaaa-a, taitaa olla melkoset bileet tulossa, ittekin olin aatellu taas pitkästä aikaa kuopioon eksyä, mutta saas nyt nähdä uskaltaako tuonne paikan päälle ollenkaan! pitänee varautua vähintään huumeratsiaan... *piis* *pepsodent*


hyvä elisa ! *lmao*
elysha

Posts: 53

#54 • • elysha pimkie!
joo, ei vaan, jätetäänpäs kaikki ne huumeet ja minihameet sekä muut sotakirveet kotiin... *piis*


...paitsi komeat poliisit virkapuvuissaan ovat tervetulleita ratsaamaan minua ihan milloin tahansa. *iloinen*

--
Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

hane

Posts: 242

#55 • • hane
wtf.
mä oon iha pihalla.

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Jimmyfi

Posts: 904

#57 • • Jimmyfi

elysha, 28.1.2008 19:40:

...paitsi komeat poliisit virkapuvuissaan ovat tervetulleita ratsaamaan minua ihan milloin tahansa. *iloinen*



kelpaa mullekkin EIKU! ;:D'


Olen jo aikaisemmin jutellut Tommin kanssa RAD-projektista ja RAD:illa on luvat toimi vain Helsingin alueella (EU:n tukema projekti tms).

KEskustelua on ollut nuorisolle järjestettävästä tapahtumasta mutta eipä se ole edennyt *laiskuutta tai sitten örm vetäjän puuttuminen;)*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Lippe

Posts: 438

#58 • • Lippe

Jimmyfi, 29.1.2008 12:02:
---
elysha, 28.1.2008 19:40:

...paitsi komeat poliisit virkapuvuissaan ovat tervetulleita ratsaamaan minua ihan milloin tahansa. *iloinen*

---


kelpaa mullekkin EIKU! ;:D'


Olen jo aikaisemmin jutellut Tommin kanssa RAD-projektista ja RAD:illa on luvat toimi vain Helsingin alueella (EU:n tukema projekti tms).


RAD:lla ollut edustusta kumminkin myös Tampereen bileissä, ainakin jossain Madwavessa muistan vastailleeni huumeaiheisiin kysymyksiin, ja palkinnoksi sai jonkun pillerirasian... *hellokitty*
meizi m

Posts: 398

#59 • • meizi m Jytkemeister supreme

Hemppa, 29.1.2008 19:31:
---
Jimmyfi, 29.1.2008 12:02:
---
elysha, 28.1.2008 19:40:

...paitsi komeat poliisit virkapuvuissaan ovat tervetulleita ratsaamaan minua ihan milloin tahansa. *iloinen*

---


kelpaa mullekkin EIKU! ;:D'


Olen jo aikaisemmin jutellut Tommin kanssa RAD-projektista ja RAD:illa on luvat toimi vain Helsingin alueella (EU:n tukema projekti tms).

---

RAD:lla ollut edustusta kumminkin myös Tampereen bileissä, ainakin jossain Madwavessa muistan vastailleeni huumeaiheisiin kysymyksiin, ja palkinnoksi sai jonkun pillerirasian... *hellokitty*



Pillerirasialle olisi itsellänikin käyttöä. Tuollaisia kyselyitä on muutenkin mukava täytellä ja palveleehan se tärkeää asiaa. Poliiseista en sen sijaan välitä.

Jos RAD:ia ei ole mahdollista saada kuopioon niin olisiko mahdollista että vaikkapa VOEMA järjestäisi vastaavanlaiset bileet, joihin vielä lisättäisiin tuo sukupuolisiveellisyys osaksi kokonaisuutta. VOEMA against drugs and sluts - bileet kunnollisille bilettäjille. Uskoisin että esim. jotkin seurakuntien nuorisojärjestöt voisivat olla kiinnostuneita tekemään yhteistyötä. Ehkä samalla paikalle voitaisiin järjestää sukupuoli-/huumevalistusta ja neulojen vaihtopiste sekä selviämisalue liian päihtyneille. Olen vakaasti sitä mieltä, että meidän elektronisen musiikin harrastajien on myös otettava yhteiskunnallista vastuuta kantaaksemme.

--
...

L4T3

Posts: 843

#60 • • L4T3 - VOEMA Psy King -
Toteuttamis kelpoinen idea mutta tuo nimi pitäis varmaan olla hieman erilainen ja jos jätettäis tuo neulanvaihto / selviämispaikka juttu ihan muille tahoille mieluummin. Kaikenlaista muuta infoa yms. voisi paikanpäällä kyllä olla.

Jokaisen tällaiseen tapahtumaan osallistuvan täytyisi olla selvinpäin, esiintyjiä myöten. Tottakai paikalla voisi olla jonkinlainen kahvila tai vastaava josta saisi ostettua kahvia, teetä, limua yms. ja pikkupurtavaa.

Ja en nyt tarkoita mitään "coffee shop" tyylistä, enkä mitään sellaista josta saa kaljaa / savukkeita tms.. selventääkseni asiaa jotta ei tarvitse vetää herneitä tms. nenään tai sitruunaa tiettyihin aukkoihin ihmisvartalossa.

Ideoitahan on monenlaisia ja lukemattomia kappaleita joten eikun vaan mietiskelemään / ideoimaan.