VOEMA 9.2.2008 @ KUOPIO

112 posts, 6 pages, 29,483 views

meizi m

Posts: 398

#61 • • meizi m Jytkemeister supreme

L@t, 29.1.2008 21:55:
Toteuttamis kelpoinen idea mutta tuo nimi pitäis varmaan olla hieman erilainen ja jos jätettäis tuo neulanvaihto / selviämispaikka juttu ihan muille tahoille mieluummin. Kaikenlaista muuta infoa yms. voisi paikanpäällä kyllä olla.

Jokaisen tällaiseen tapahtumaan osallistuvan täytyisi olla selvinpäin, esiintyjiä myöten. Tottakai paikalla voisi olla jonkinlainen kahvila tai vastaava josta saisi ostettua kahvia, teetä, limua yms. ja pikkupurtavaa.

Ja en nyt tarkoita mitään "coffee shop" tyylistä, enkä mitään sellaista josta saa kaljaa / savukkeita tms.. selventääkseni asiaa jotta ei tarvitse vetää herneitä tms. nenään tai sitruunaa tiettyihin aukkoihin ihmisvartalossa.

Ideoitahan on monenlaisia ja lukemattomia kappaleita joten eikun vaan mietiskelemään / ideoimaan.



Huh? C-hepatiitti ja hiv on kuules aika hankalia tauteja. Tarttuvat yhteisten neulojen kautta. Ja olisihan se aika julmaa laittaa huonossa kunnossa olevat juhlijat kadulle pakkaseen. Kyseessä olisi luultavasti heitteillejättö. Siis rikos.

--
...

L4T3

Posts: 843

#62 • • L4T3 - VOEMA Psy King -


Huh? C-hepatiitti ja hiv on kuules aika hankalia tauteja. Tarttuvat yhteisten neulojen kautta. Ja olisihan se aika julmaa laittaa huonossa kunnossa olevat juhlijat kadulle pakkaseen. Kyseessä olisi luultavasti heitteillejättö. Siis rikos.



Huonossa kunnossa .. mitäs minä juuri sanoin selvinpäin olemisesta...
Noh .. ehkäpä tässä todellakin tarvitsee aika paljon yhteistyökumppaneita ja eri tahoja osalliseksi jos aikoo järjestää mitä erilaisempia palveluja musiikki-iloittelun lisäksi.

Mut mut .. ei kai siinä mitään ... jostain se on kyseleminen aloitettava.
Le Petit T€Pi

Posts: 127

#63 • • Le Petit T€Pi VOEMA (Founder)

L@t, 28.1.2008 11:05:
Voin itse näyttää vaikka esimerkkiä ja jätän alkoholit juomatta ja pitäydyn vesi / kahvi / energiajuoma linjalla.



We have a designated driver, Wohoo! *jiihaa*

Fagtron 3000, 28.1.2008 10:41:
Huolestumiseen on tosiaan aihetta jos poikaystäväsi viihtyy noissa bileissä. Kuulemani mukaan niissä pyörii enemmän tai vähemmän löyhämoraalisia naisia jotka saattavat houkutella kunnollisenkin miehen syntiin (provosoivalla vaatetuksella ja irstaalla käyöksellä). Teidän tapauksessahan on kyse timpasta, jota en kunnolliseksi kuvailisi (kaikki ovat varmaan samaa mieltä). Hänhän on nyttemmin luonut uraa deejiinäkin, jolloin näitä säädyttömiä sarja-avionrikkojia on kärkkymässä apajille vieläkin enemmän. Kokemuksesta tiedän kuinka raskas ja tuskallinen tilanteesi on. Tavallaan. Itse jään aina seinäruusuksi kun nuo kelvottomat naiset vievät parhaat päältä.



Ja mulle esiliina, että ei pääse häröilemään liikoja. *pahis*
meizi m

Posts: 398

#65 • • meizi m Jytkemeister supreme

Le Petit TPi, 29.1.2008 22:47:
---
L@t, 28.1.2008 11:05:
Voin itse näyttää vaikka esimerkkiä ja jätän alkoholit juomatta ja pitäydyn vesi / kahvi / energiajuoma linjalla.

---


We have a designated driver, Wohoo! *jiihaa*


---
Fagtron 3000, 28.1.2008 10:41:
Huolestumiseen on tosiaan aihetta jos poikaystäväsi viihtyy noissa bileissä. Kuulemani mukaan niissä pyörii enemmän tai vähemmän löyhämoraalisia naisia jotka saattavat houkutella kunnollisenkin miehen syntiin (provosoivalla vaatetuksella ja irstaalla käyöksellä). Teidän tapauksessahan on kyse timpasta, jota en kunnolliseksi kuvailisi (kaikki ovat varmaan samaa mieltä). Hänhän on nyttemmin luonut uraa deejiinäkin, jolloin näitä säädyttömiä sarja-avionrikkojia on kärkkymässä apajille vieläkin enemmän. Kokemuksesta tiedän kuinka raskas ja tuskallinen tilanteesi on. Tavallaan. Itse jään aina seinäruusuksi kun nuo kelvottomat naiset vievät parhaat päältä.

---


Ja mulle esiliina, että ei pääse häröilemään liikoja. *pahis*



Laitetaan saalis puokkiin sit, ok?

--
...

Jimmyfi

Posts: 904

#67 • • Edited Jimmyfi


Hemppa, 29.1.2008 19:31:

RAD:lla ollut edustusta kumminkin myös Tampereen bileissä, ainakin jossain Madwavessa muistan vastailleeni huumeaiheisiin kysymyksiin, ja palkinnoksi sai jonkun pillerirasian... *hellokitty*



Varmaankin ollu YAD ei RAD :) Youth against drugs on järjestö joka järjestää Rave Against Drugs tapahtumia vain helsingin alueella.

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

L4T3

Posts: 843

#68 • • L4T3 - VOEMA Psy King -
raveagainstdrugs.fi ohjautuu nyt tänne => http://www.dancewise.fi/

"Rave Against Drugs - projekti päättyi 31.12.2007, jonka tiimoilta kiitämme suuresti viimeisen kolmen vuoden aikana yhteistyössä kanssamme olleita tahoja.

Ehkäisevää - ja haittoja vähentävää huumetyötä konemusiikkikulttuurissa jatketaan vuonna 2008 alkavan DanceWise - projektin myötä. Edessä on siis uudet tuulet ja kujeet, joten uusimme sivustojammekin pikkuhiljaa toiminnan käynnistyessä."

ja tossa nyt tuokin osoite => http://www.yad.fi/
Lippe

Posts: 438

#69 • • Lippe

Jimmyfi, 30.1.2008 09:43:
---


---
Hemppa, 29.1.2008 19:31:

RAD:lla ollut edustusta kumminkin myös Tampereen bileissä, ainakin jossain Madwavessa muistan vastailleeni huumeaiheisiin kysymyksiin, ja palkinnoksi sai jonkun pillerirasian... *hellokitty*

---


Varmaankin ollu YAD ei RAD :) Youth against drugs on järjestö joka järjestää Rave Against Drugs tapahtumia vain helsingin alueella.


No melkein sama asia, voi olla siitä kun on aikaa jo ties kuinka kauan. YAD sitten apuun. Tai teräsmies...
JPA

Posts: 349

#70 • • JPA aka Sting Ray

Hemppa, 28.1.2008 14:34
Tässä haluaisin vielä lopuksi varoittaa teitä, hyvät louskuttavat lutkat, että ensi bileissä kannattaa olla hyvinkin varovainen kenelle tulee heruttelemaan herkku peppuaan, käyn nimittäin puntilla säännöllisesti. *hellokitty*



Hei, eipäs pelotella ihmisiä, minua saa ainakin tulla ihan rauhassa heruttelemaan niin lutkat kuin ei-lutkatkin *pahis*
L4T3

Posts: 843

#71 • • L4T3 - VOEMA Psy King -

Sting Ray, 30.1.2008 09:57:
---
Hemppa, 28.1.2008 14:34
Tässä haluaisin vielä lopuksi varoittaa teitä, hyvät louskuttavat lutkat, että ensi bileissä kannattaa olla hyvinkin varovainen kenelle tulee heruttelemaan herkku peppuaan, käyn nimittäin puntilla säännöllisesti. *hellokitty*

---


Hei, eipäs pelotella ihmisiä, minua saa ainakin tulla ihan rauhassa heruttelemaan niin lutkat kuin ei-lutkatkin *pahis*



I'll second that *hih*
Le Petit T€Pi

Posts: 127

#74 • • Le Petit T€Pi VOEMA (Founder)

Fagtron 3000, 29.1.2008 22:59:
---
Le Petit TPi, 29.1.2008 22:47:
---
L@t, 28.1.2008 11:05:
Voin itse näyttää vaikka esimerkkiä ja jätän alkoholit juomatta ja pitäydyn vesi / kahvi / energiajuoma linjalla.

---


We have a designated driver, Wohoo! *jiihaa*


---
Fagtron 3000, 28.1.2008 10:41:
Huolestumiseen on tosiaan aihetta jos poikaystäväsi viihtyy noissa bileissä. Kuulemani mukaan niissä pyörii enemmän tai vähemmän löyhämoraalisia naisia jotka saattavat houkutella kunnollisenkin miehen syntiin (provosoivalla vaatetuksella ja irstaalla käyöksellä). Teidän tapauksessahan on kyse timpasta, jota en kunnolliseksi kuvailisi (kaikki ovat varmaan samaa mieltä). Hänhän on nyttemmin luonut uraa deejiinäkin, jolloin näitä säädyttömiä sarja-avionrikkojia on kärkkymässä apajille vieläkin enemmän. Kokemuksesta tiedän kuinka raskas ja tuskallinen tilanteesi on. Tavallaan. Itse jään aina seinäruusuksi kun nuo kelvottomat naiset vievät parhaat päältä.

---


Ja mulle esiliina, että ei pääse häröilemään liikoja. *pahis*

---


Laitetaan saalis puokkiin sit, ok?



Passaahan se ja jos ei molemmille riitä löyhämoraalisia yksilöitä, niin pitää sitten hoitaa homma kaksykkösenä *iloinen*(, ellei esiliina sitten huomaa tulla estämään).
hane

Posts: 242

#76 • • hane
*nauru*

--
- Luulotauti paranee tiedolla -

Le Petit T€Pi

Posts: 127

#79 • • Le Petit T€Pi VOEMA (Founder)

meizi m, 4.2.2008 17:26:
---
gr, 4.2.2008 17:19:
Hähää otinpas varaslähdön ja panin vähän purkkiin tavaraa, jos sattuu muitakin jännäkakkahousussa olijoita paikalla olemaan *tirsk*
http://klubitus.org/musiikki.php?id=4703

---


Hanurista. Osaanpa olla tulematta ennen yhtätoista.


Mikäs nyt, heräsitkö sitruuna pillussa? *pepsodent*
P. Pau

Posts: 143

#80 • • P. Pau the bad finnish girl
Kuopion posse on päässyt relaksoitumaan.*uros*

- Lauantain pyhäkouluiltamia odotellen...

--
"In Finland we have this saying you pull fine."