L@t, 23.1.2008 20:05:
VOEMAlla on PSYntiset bileet missä kuullaan soitinorkestereiden PSYnkkiä kappaleita
Ei mitää synkkää ku ilosta!
112 posts, 6 pages, 30,974 views
L@t, 23.1.2008 20:05:
VOEMAlla on PSYntiset bileet missä kuullaan soitinorkestereiden PSYnkkiä kappaleita
Jåå .. muutama tärinäjuoma niin toivottavasti kädet kunnossa soittaessa .. tai sitten kiukku tulee ja menee laukkakisoiks.
Jee .. pidetään joskus isot bileet ja soitetaan vaan huonoja piisejä .. ja vedetään överit
Siis leivot spacecakeja, tai pikemminkin spacerollseja? :)
Mitkäs bileet nää olikaan ?
tais olla PSYKEbileet
Bipolarised
Herää kysymys siitä, mikä on bileiden oikea luonne, useamman dj:n esitettyä selkeän huumausainemyönteisiä kommentteja julkisella keskustelufoorumilla. Onko korrektia, että juuri henkilöt joita moni nuorempi elektronisen tanssimusiikin harrastaja pitää roolimallinaan, lähettävät tällaisia viestejä? Mikä on järjestävän tahon vastuu jos vaikka joku tukehtuu tällaiseen 'spacecakeen' joita deejiit myyvät levysoitinten alta? Kuulemma viimeksikin jotain 'hardcore'-nimistä kauheaa myrkkyä olivat siellä kaupitelleet ihan julkisesti kenenkään puuttumatta asiaan. Mitälie moinenkin oikeasti sisältää.
Kysynpähän vain.
Hemppa, 28.1.2008 08:18:
---
Bipolarised
---
Minun mielestäni kysyt täyttä asiaa Hra. Bipolarised. Olen ollut useana viikonloppuna huolissani Timpsukasta, kun olen lukenut täältä täysin yleiseltä keskustelufoorumilta Kuopion bileiden huumemyönteisyydestä. Herää kysymys mitä siellä oikein puuhataan, villejä space cake bileitä joiden jälkeen lähdetään villeille lakka(huume)jatkoille, joissa ei tyttöystäviä muistella? Tässä vain odottelen koska saan itse huumausaineita sämpylöihini. Minun mielestäni olisi oikeasti hyvä ajatus järjestää Kuopiossa RAD-bileet, jotta saataisiin tuo pirinkatkuinen sakki oikealle raiteelle elämässään ja takaisin kiinni pelkkään alkoholiin.
t.Huolestunut tyttöystävä (VKK), (Viina, Kirkko ja Isänmaa)
---
Bipolarised
Herää kysymys siitä, mikä on bileiden oikea luonne, useamman dj:n esitettyä selkeän huumausainemyönteisiä kommentteja julkisella keskustelufoorumilla. Onko korrektia, että juuri henkilöt joita moni nuorempi elektronisen tanssimusiikin harrastaja pitää roolimallinaan, lähettävät tällaisia viestejä? Mikä on järjestävän tahon vastuu jos vaikka joku tukehtuu tällaiseen 'spacecakeen' joita deejiit myyvät levysoitinten alta? Kuulemma viimeksikin jotain 'hardcore'-nimistä kauheaa myrkkyä olivat siellä kaupitelleet ihan julkisesti kenenkään puuttumatta asiaan. Mitälie moinenkin oikeasti sisältää.
Kysynpähän vain.
---
Minun mielestäni kysyt täyttä asiaa Hra. Bipolarised. Olen ollut useana viikonloppuna huolissani Timpsukasta, kun olen lukenut täältä täysin yleiseltä keskustelufoorumilta Kuopion bileiden huumemyönteisyydestä. Herää kysymys mitä siellä oikein puuhataan, villejä space cake bileitä joiden jälkeen lähdetään villeille lakka(huume)jatkoille, joissa ei tyttöystäviä muistella? Tässä vain odottelen koska saan itse huumausaineita sämpylöihini. Minun mielestäni olisi oikeasti hyvä ajatus järjestää Kuopiossa RAD-bileet, jotta saataisiin tuo pirinkatkuinen sakki oikealle raiteelle elämässään ja takaisin kiinni pelkkään alkoholiin.
t.Huolestunut tyttöystävä (VKK), (Viina, Kirkko ja Isänmaa)
Bipolarised, 28.1.2008 10:41:
---
---
Bipolarised
---
---
Huolestumiseen on tosiaan aihetta jos poikaystäväsi viihtyy noissa bileissä. Kuulemani mukaan niissä pyörii enemmän tai vähemmän löyhämoraalisia naisia jotka saattavat houkutella kunnollisenkin miehen syntiin (provosoivalla vaatetuksella ja irstaalla käyöksellä). Teidän tapauksessahan on kyse timpasta, jota en kunnolliseksi kuvailisi (kaikki ovat varmaan samaa mieltä). Hänhän on nyttemmin luonut uraa deejiinäkin, jolloin näitä säädyttömiä sarja-avionrikkojia on kärkkymässä apajille vieläkin enemmän. Kokemuksesta tiedän kuinka raskas ja tuskallinen tilanteesi on. Tavallaan. Itse jään aina seinäruusuksi kun nuo kelvottomat naiset vievät parhaat päältä.
elysha, 28.1.2008 15:23:
jaaaa-a, taitaa olla melkoset bileet tulossa, ittekin olin aatellu taas pitkästä aikaa kuopioon eksyä, mutta saas nyt nähdä uskaltaako tuonne paikan päälle ollenkaan! pitänee varautua vähintään huumeratsiaan...
elysha, 28.1.2008 19:40:
...paitsi komeat poliisit virkapuvuissaan ovat tervetulleita ratsaamaan minua ihan milloin tahansa.
Jimmyfi, 29.1.2008 12:02:
---
...paitsi komeat poliisit virkapuvuissaan ovat tervetulleita ratsaamaan minua ihan milloin tahansa.
---
kelpaa mullekkin EIKU! ;:D'
Olen jo aikaisemmin jutellut Tommin kanssa RAD-projektista ja RAD:illa on luvat toimi vain Helsingin alueella (EU:n tukema projekti tms).
Hemppa, 29.1.2008 19:31:
---
Jimmyfi, 29.1.2008 12:02:
---
---
kelpaa mullekkin EIKU! ;:D'
Olen jo aikaisemmin jutellut Tommin kanssa RAD-projektista ja RAD:illa on luvat toimi vain Helsingin alueella (EU:n tukema projekti tms).
---
RAD:lla ollut edustusta kumminkin myös Tampereen bileissä, ainakin jossain Madwavessa muistan vastailleeni huumeaiheisiin kysymyksiin, ja palkinnoksi sai jonkun pillerirasian...