Aurinkolasit bileissä

57 posts, 3 pages, 20,547 views

Wolverine

#41 • • Wolverine

tbo, 18.12.2007 17:42:
---
Wolverine, 18.12.2007 15:16:
kesällä ku on pelkkä t-paita päällä

---

Ei tosta oo tullu mitään sen isompia ongelmia koskaan? Ei kukaan oo tullu sanomaan tai kattonu pitempään tms?

Onhan se kyl sillee aika raikasta meininkiä sellainen.

alastomuus on mulle ihan luonnollinen asia, eikä se näytä muitakaan haittaavan. kesällä on viel ihanaa ku raikas tuuli puhaltaa kasseille niin että ei hiki virtaa niin paljon ku yleensä ku tanssii ulkopippaloissa!
Zet4

#42 • • Zet4 n00b
aika härskiä linkittää virus topikkiin...

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Mar6

#43 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Liittyy usein vastaukseen numero 2, vaikka voin toki olla väärässäkin.

Vaikka kieltämättä jos strobot on säädetty päin vittua niin joskus kyllä tekisi mieli ottaa itsekin plexit mukaan koska tuntuu että palaa simmut.*iloinen*

--
-Where there is house there is a home-

kokosbollar

#44 • • kokosbollar franks and beans!

Jago, 18.12.2007 20:59:
---
kokosbollar, 18.12.2007 17:01:
Itse aiheesta niin on se kyl aika tyhmän näköstä sisätiloissa heilua plekseissä (kaikenlaisissa sellaisissa*hih*), ellet oo näkövammainen. Eri asia on semmoset "trendilasit" eli siis lähes värittömät.

---

Ai siis siinä on joku tummuus raja, jotta tyyppi ei olis kuoseissa ja tosi tyhmännäkönen ja vastenmielinen?*ding**nauru*

For sure. Se raja on ihan hiuxenhieno. *lmao*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

John

#45 • • John Lauma
Vain rokkistarat ja idiootit käyttävät aurinkolaseja sisätiloissa. ;)

--
Fancy some cheese, Gromit?

Shira

#46 • • Shira Teknokissat Ry
<@Norre^> Kaveri kerto toissapäivänä hyvän jutun!
<@Norre^> Sen kaveri oli poltellut pilveä ja päättänyt lähteä baariin myöhään illalla. Oli sitten laittanut aurinkolasit päähänsä ettei kukaan huomaisi sen silmistä että se on poltellu. Meni sitten ulos ja tajusi, ettei näe niiden lasien kanssa mitään.
<@Norre^> Se sitten oli mennyt baariin taskulamppu kädessä.

*nauru**lmao*

--
-Saippuakuplia &amp; pvc-unelmia- :D

Marjo

#47 • • Marjo pupuTupuna

Shira, 19.12.2007 12:24:
<@Norre^> Kaveri kerto toissapäivänä hyvän jutun!
<@Norre^> Sen kaveri oli poltellut pilveä ja päättänyt lähteä baariin myöhään illalla. Oli sitten laittanut aurinkolasit päähänsä ettei kukaan huomaisi sen silmistä että se on poltellu. Meni sitten ulos ja tajusi, ettei näe niiden lasien kanssa mitään.
<@Norre^> Se sitten oli mennyt baariin taskulamppu kädessä.

*nauru**lmao*

*reps* *lmao*
SamHard

#48 • • SamHard

Zet4, 18.12.2007 18:35:
Joskus ne on rumii, joskus coolei, joskus niit tarvii, joskus ei.
Mistä seuraavaks gallupii, onks kuosaaja jos on acidpaita päällä?
Onks homo jos jäbäl on korvis oikeessa korvassa?
Onks iso vehje jos on iso kengännumero?

Tai vetääkö sieniä kun on sienipaita päällä.. joo hei siitä vielä gallup*eikä*
RiD

#49 • • Edited RiD Nukemi

Zet4, 18.12.2007 18:35:
Joskus ne on rumii, joskus coolei, joskus niit tarvii, joskus ei.
Mistä seuraavaks gallupii, onks kuosaaja jos on acidpaita päällä?
Onks homo jos jäbäl on korvis oikeessa korvassa?
Onks iso vehje jos on iso kengännumero?

On
On
On

Mua rasittaa aivan vitusti noi aurinkolasipäissään pörräävät bilettäjät!

Ykski veti suoraan aurinkolaseja nenään yxis keckereis mis olin ja se oli ihan muusit otsalla siellä niin!

--
*super* *possu*

Zeratul

#50 • • Zeratul Captain miserable

tomii, 18.12.2007 22:04:
---
Zeratul, 18.12.2007 17:02:
...mut nyt on useemmanki kerran sattunu niin että valot on suunnattu niin suoraan yleisöä kohden (lue: silmiin) et on kyl tehny mieli itkee.
---

Toi on vain valomiehen tapa sanoa, että "tanssikaa niiku normaalit ihmiset ja sukeltakaa toisienne kauniisiin silmiin (ellei ne ole peitetty aurinkoglaseilla), älkääkä tapittako sitä dj:tä kuin jotakin jumalankuvaa" *vink*

Vähä ristiriidassa vaan yleisen klubikulttuurin kanssa, siis sen et tanssitaan menosuunta DJ setää kohti, en millään tapaa tarkota et mul ois yleensä tarvetta nähä niitä setiä, rumia kun usein ovat. :S (Ja kyllä, olen kuvankaunis.) Niih, et vähäks se valomies on kujal skenestä jos se tommosta meinaa.

Ja jos jollai on niin isot silmät et niihin mahtuu sukeltaa nii ois ehkä syytäki käyttää niit sheidei!
Muutenki kauhee idea, eiks bileisii oo niinq tarkotus mennä kuuntelee musaa ja tanssii, sehän ois kauheeta jos ihmiset toisiaan rupeis töllöttää, siinähän voi tarttua parisuhde tai joku muu kauhee tauti!

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

tomii

#51 • • tomii kallion herttua

Zeratul, 19.12.2007 16:32:
---
Ja jos jollai on niin isot silmät et niihin mahtuu sukeltaa nii ois ehkä syytäki käyttää niit sheidei!
Muutenki kauhee idea, eiks bileisii oo niinq tarkotus mennä kuuntelee musaa ja tanssii, sehän ois kauheeta jos ihmiset toisiaan rupeis töllöttää, siinähän voi tarttua parisuhde tai joku muu kauhee tauti!

No toi on kyl totta! :)

--
reivaan kunnes kuolen

¡ Previous post a few years ago !
Sssan*

#52 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Hahaha :D Pakko kirjottaa ku tästä just puhuttiin yks päivä....
Mä ite pidän blehat bileissä pääs jos ne kuuluu mun asukokonaisuuteen ja/tai tykkään joskus vaan mennä siihen musiikkiin ja itteeni niin tosijees laittaa pleksit naamalle ja vaan fiiilistellä sitä musiikkia ja kaikkea ympärillä! *hihu* *hymy*

Melkein ärsyttää kun bileissä on sellasta jengiä joka tulee kyseleen tyyliin "MIKS SULLA ON NOI AURINKOLASIT??" "NÄYTÄ SILMÄT??" "HÄHHÄHHÄH??"
Huhhuh, "miks sua kiinnostaa......... Keskity BILEISIIIN JA NAUTI OMASTA OLOSTAS!" *senkin*
Niin mä ainaskin teen!!! *sydän*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

M.a.S.A

#53 • • Edited M.a.S.A

Replying to Aurinkolasit bileissä:

Hahaha :D Pakko kirjottaa ku tästä just puhuttiin yks päivä....
Mä ite pidän blehat bileissä pääs jos ne kuuluu mun asukokonaisuuteen ja/tai tykkään joskus vaan mennä siihen musiikkiin ja itteeni niin tosijees laittaa pleksit naamalle ja vaan fiiilistellä sitä musiikkia ja kaikkea ympärillä! *hihu* *hymy*

Melkein ärsyttää kun bileissä on sellasta jengiä joka tulee kyseleen tyyliin "MIKS SULLA ON NOI AURINKOLASIT??" "NÄYTÄ SILMÄT??" "HÄHHÄHHÄH??"
Huhhuh, "miks sua kiinnostaa......... Keskity BILEISIIIN JA NAUTI OMASTA OLOSTAS!" *senkin*
Niin mä ainaskin teen!!! *sydän*

Joo. Joskus on ihan kiva fiilistellä ihan rauhassa lasien takana omissa haltioissaan. *plur*
Mulla on myös kausia jolloin mun silmät on pikkasen arat valolle niin joudun käyttämään laseja ihan vaan siitäkin syystä.

Ja tuo kysely on musta ärsyttävää. Multa on tultu joskus kyselemään jopa ulkoilma-bileissä kesällä että miksi käytän plehoja.*eikä* *eiei**hmph*
sapeli

#54 • • sapeli jokukukamikä?
Kyl monta kertaa bileissä on ollut sellainen olo et kun on kerran korvatulpat suojaamassa korvia niin tarvis melkein ne aurinkolasit suojaamaan silmiä, jos on voimakkaan kirkkaat valot suoraan silmiin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

#55 • • mariq
Mul ei oo koskaan ollu bileissä aurinkolaseja, mut pääosin tanssin silmät kiinni, koska valot häikäsee ikävästi, joten plehat vois olla ihan kokeilemisen arvonen juttu jopa!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

#56 • • sapeli jokukukamikä?

Mul ei oo koskaan ollu bileissä aurinkolaseja, mut pääosin tanssin silmät kiinni, koska valot häikäsee ikävästi, joten plehat vois olla ihan kokeilemisen arvonen juttu jopa!

Pitäisköhän mennä porukalla joskus bileisiin aurinkolasiteemalla? *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

#57 • • mariq

---
Pitäisköhän mennä porukalla joskus bileisiin aurinkolasiteemalla? *nauru*

Vertaistuki ftw! *hih* Joo! *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.