Aurinkolasit bileissä

57 posts, 3 pages, 20,063 views

Jago

Posts: 4,039

#21 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 18.12.2007 13:03:
Itse en ole tainnut juuri koskaan pitää aurinkolaseja bileissä mutta rehellisesti sanottuna usein on kyllä tehnyt bileissä mieli jostain sellaiset hommata - eikö kenekään muun silmiä häikäise kirkkaat, vilkkuvat valot?! Esim. Aerot - yhdet lempibileistäni - siellä on suurin osa valoista kiinnitetty aika matalalle ja usein häikäisevät silmiin.

ja yhdet danceteriat meni multa vähän pilalle siksi, että ne valot esti edessä tanssimisen ja sen jälkeen(vaikka oli silmät kiinni) sattu silmiin*hmph*

sul oli klfän synttäreillä(chicaneissa)*joo*

Itte en oo viellä laittanu kertaakaan, mutta ois kyllä kiva nauttia niistä valoista kohtuudella eli jos joskus asuun sopisi, niin voisin kuvitella laittavani

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

kokosbollar

Posts: 334

#22 • • Edited kokosbollar franks and beans!

Ana-5000, 18.12.2007 16:27:

Itse ainakin toivoisin, että jos järjestäisin tapahtuman, niin siellä noudatettaisiin suomen lakeja. Siinä mielessä jokainen saa tehdä omassa elämässään mitä haluaa, mut voi pysyä poissa mun bileistä jos se mitä haluaa tehdä on kansainvälisen rikollisuuden sekä ase- ja naiskaupan rahoittaminen kantamalla rahaa huumediilereille.


Word!

Itse aiheesta niin on se kyl aika tyhmän näköstä sisätiloissa heilua plekseissä (kaikenlaisissa sellaisissa*hih*), ellet oo näkövammainen. Eri asia on semmoset "trendilasit" eli siis lähes värittömät. Oli taas tuolla toissapäivänä nimeltämainitsemattomissa kemuissa yks semmone kuosipetteri heilumassa pikimustat lasit naamallaan että huh huh. Mun mielestä aika vastenmielistä touhua, sekä muiden katsella että ihan periaatteesta.

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Zeratul

Posts: 1,170

#23 • • Zeratul Captain miserable
Vielä pari kuukautta sit oisin varmasti vastannu moiseen et huhhuijaa ja kylläpä näyttää ääliöltä. No okei, mielipide sen suhteen et näyttää ääliöltä ei oo muuttunu mikskään, mut nyt on useemmanki kerran sattunu niin että valot on suunnattu niin suoraan yleisöä kohden (lue: silmiin) et on kyl tehny mieli itkee. Viimekin lauantaina löyty vaan yks tila jossa valot ei häirinny, humalatila. *eiei*
Et kyllä ne lasit vois toisinaan vetää päähän, harmikseni kun vaan en edes omista moisia.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Caro²

Posts: 5,301

#25 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Siis ei voi olla totta.

Siis..

ei

voi

olla

totta

...

En ois uskonu, että tältä foorumilta löytyy näin paljon keskustelua (aivan tosissaan) aiheesta "aurinkolasit featuring bileet".

Eikös se ny o aika yks ja vidun sama onks jollain reiskat päässä - kohta varmaan keskustellaan siitä, onks soveliasta pitää sormusta tai kaulakorua bileissä.. "onhan se aika epäkohteliasta ku joillakin on rautaa ryntäissä tai donitsia sormessa"..

"hei tolla oli kiksukarvalompakko, ei tommosia saa käyttää bileissä!!"

"tolla on silmälasit, se näkee mun perseen paremmin - mennään vetään sitä pleksiin!!".


*justjoo*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#26 • • Aziz Combat Fighter

Caro², 18.12.2007 17:12:
Siis ei voi olla totta.

Siis..

ei

voi

olla

totta

...

En ois uskonu, että tältä foorumilta löytyy näin paljon keskustelua (aivan tosissaan) aiheesta "aurinkolasit featuring bileet".

Eikös se ny o aika yks ja vidun sama onks jollain reiskat päässä - kohta varmaan keskustellaan siitä, onks soveliasta pitää sormusta tai kaulakorua bileissä.. "onhan se aika epäkohteliasta ku joillakin on rautaa ryntäissä tai donitsia sormessa"..

"hei tolla oli kiksukarvalompakko, ei tommosia saa käyttää bileissä!!"

"tolla on silmälasit, se näkee mun perseen paremmin - mennään vetään sitä pleksiin!!".


*justjoo*



Onhan tällä foorumilla vaikka kuinka paljon pukeutumiseen ja ulkonäköön liittyviä topikkeja..
$

Posts: 1,802

#27 • • $ Destination weekend!
Älkääs nyt! Mun tieteellinen gallup osoittaa, että melkein puolet on sitä mieltä että arskajengi=kuosijengi. Kun lukee kuvaston kommentteja viimeaikaisista bileistä niin johan on kumma ettei asiasta ollut aikaisemmin keskustelua.
Caro²

Posts: 5,301

#28 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

$, 18.12.2007 17:19:
Älkääs nyt! Mun tieteellinen gallup osoittaa, että melkein puolet on sitä mieltä että arskajengi=kuosijengi. Kun lukee kuvaston kommentteja viimeaikaisista bileistä niin johan on kumma ettei asiasta ollut aikaisemmin keskustelua.


Jep, ja varmaan sama prosentti tavan kansalaisista on sitä mieltä, että sinäkin olet kuosijengiä koska kuuntelet pillerimusiikkia ja vieläpä kirjotat tänne "kotikasvattajien nettifoorumille".

*eikä*
tbo

Posts: 935

#29 • • tbo budhisattva

Wolverine, 18.12.2007 15:16:
kesällä ku on pelkkä t-paita päällä



Ei tosta oo tullu mitään sen isompia ongelmia koskaan? Ei kukaan oo tullu sanomaan tai kattonu pitempään tms?

Onhan se kyl sillee aika raikasta meininkiä sellainen.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

$

Posts: 1,802

#30 • • $ Destination weekend!

Caro², 18.12.2007 17:37:
---
$, 18.12.2007 17:19:
Älkääs nyt! Mun tieteellinen gallup osoittaa, että melkein puolet on sitä mieltä että arskajengi=kuosijengi. Kun lukee kuvaston kommentteja viimeaikaisista bileistä niin johan on kumma ettei asiasta ollut aikaisemmin keskustelua.

---

Jep, ja varmaan sama prosentti tavan kansalaisista on sitä mieltä, että sinäkin olet kuosijengiä koska kuuntelet pillerimusiikkia ja vieläpä kirjotat tänne "kotikasvattajien nettifoorumille".

*eikä*



Epäilemättä! Siksi onkin ensisijaisen tärkeää keskittyä skenemme sisällä velloviin noitavainoihin ja pleksien takana piileviin huumeidenkäyttäjiin.

Koska sitten kun ne aurinkolasi-ihmiset jalkautuvat kaduillemme, emme voi enää tietää varmuudella ketkä heistä käyttävät huumeita.
Caro²

Posts: 5,301

#31 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

tbo, 18.12.2007 17:42:
---
Wolverine, 18.12.2007 15:16:
kesällä ku on pelkkä t-paita päällä

---


Ei tosta oo tullu mitään sen isompia ongelmia koskaan? Ei kukaan oo tullu sanomaan tai kattonu pitempään tms?


Aika suuria odotuksia. Ettei vaan ois kattonu lyhyempään? *hihu*


Onhan se kyl sillee aika raikasta meininkiä sellainen.


Omasta mielestä ainakin - muidenkin, jos omat paikat on puhtaat *iloinen*
Zet4

Posts: 1,135

#32 • • Zet4 n00b
Joskus ne on rumii, joskus coolei, joskus niit tarvii, joskus ei.
Mistä seuraavaks gallupii, onks kuosaaja jos on acidpaita päällä?
Onks homo jos jäbäl on korvis oikeessa korvassa?
Onks iso vehje jos on iso kengännumero?

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Amma

Posts: 2,383

#33 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

sapeli, 18.12.2007 13:03:
Itse en ole tainnut juuri koskaan pitää aurinkolaseja bileissä mutta rehellisesti sanottuna usein on kyllä tehnyt bileissä mieli jostain sellaiset hommata - eikö kenekään muun silmiä häikäise kirkkaat, vilkkuvat valot?! Esim. Aerot - yhdet lempibileistäni - siellä on suurin osa valoista kiinnitetty aika matalalle ja usein häikäisevät silmiin.



$, 18.12.2007 17:19:
Älkääs nyt! Mun tieteellinen gallup osoittaa, että melkein puolet on sitä mieltä että arskajengi=kuosijengi. Kun lukee kuvaston kommentteja viimeaikaisista bileistä niin johan on kumma ettei asiasta ollut aikaisemmin keskustelua.


Yhdyn sapeliin ja mielestäni gallupista puuttuu ainakin sen tyylinen vaihtoehto, joka nimenomaan liittyis valojen häikäsyyn - mikään gallupin nykyisistä vaihtoehdoista kun ei ole mieleen.

Päin näköä suunnatut tai muuten vaan liikaa vilkkuvat valot (ei tarvitse olla edes strobo) aiheuttaa epämiellyttävän olotilan, päänsärkyä, tasapainohäiriöitä jne. Liekö sitten olen vanhemmiten tullut jotenkin valoyliherkäksi ja se vaan korostuu baarien tyylisissä paikoissa, missä muuten on hämärää/pimeää ja kirkkaat, vilkkuvat valot.
Saatan siis hyvinkin pitää bileissä arskoja, oli se sitten jonkun mielestä kuinka typerän näköistä tahansa tms.

--
*etsiskel*

remotion

Posts: 5,283

#35 • • remotion nostatus guru
joo pleksit vaa päähän ja leimoja otsaan, kukkuramerkit sille varattuun vihkoon ja chiquita tarrat jäkärin oveen.

Mä käytän toisinaan arskoja, just esim aeron tai nyky-hallujen tapaisis kemuis osana asustetta, ja mun mielestä bileissä vaan pitää olla hämärämpää ku toisinaan on.
Etenkin selvinpäin on kiva käyttää koska pääsee helpommin siihen dance like nobody is watchin fiilikseen käsiksi... vähän niinku jänöjussille tulee turvallinen olo ku tunkee pään per...pensaaseen. *nauru* huomasin just et klubbarissa ei oo muuten arskapäistä hymiöö...*hmph* :P
Jago

Posts: 4,039

#36 • • Jago un-trained monkee

kokosbollar, 18.12.2007 17:01:
Itse aiheesta niin on se kyl aika tyhmän näköstä sisätiloissa heilua plekseissä (kaikenlaisissa sellaisissa*hih*), ellet oo näkövammainen. Eri asia on semmoset "trendilasit" eli siis lähes värittömät.


Ai siis siinä on joku tummuus raja, jotta tyyppi ei olis kuoseissa ja tosi tyhmännäkönen ja vastenmielinen?*ding**nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

SamHard

Posts: 2,098

#37 • • SamHard

astaroth, 18.12.2007 16:17:
---
SamHard, 18.12.2007 16:08:
ps. mikään ei ole niin ärsyttävää kuin kuosaavat toisten kuosaamisesta jeesustelevat ihmiset. (ei tässä topikissa, mutta näitä on nähty ja kuultu)

---

tähän väliin sellainen mielipide, että on siinä sekoilussa eroja.

kohtuus vs. överi, oli päihde mikä tahansa



Totta, mutta toisaalta toinen on enmmän Suomalaisten perinteiden vaalimista..:)
Freja

Posts: 8,775

#38 • • Freja Sihteeri
Tosta OCSn kuvasta hyppää mun koneelle Trojan joka kerta ku avaan tän topikin. <3

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sand3

Posts: 1,157

#39 • • Sand3 satuolento

Freja, 18.12.2007 21:27:
Tosta OCSn kuvasta hyppää mun koneelle Trojan joka kerta ku avaan tän topikin. <3


sama!

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

tomii

Posts: 3,594

#40 • • tomii kallion herttua

Zeratul, 18.12.2007 17:02:
...mut nyt on useemmanki kerran sattunu niin että valot on suunnattu niin suoraan yleisöä kohden (lue: silmiin) et on kyl tehny mieli itkee.



Toi on vain valomiehen tapa sanoa, että "tanssikaa niiku normaalit ihmiset ja sukeltakaa toisienne kauniisiin silmiin (ellei ne ole peitetty aurinkoglaseilla), älkääkä tapittako sitä dj:tä kuin jotakin jumalankuvaa" *vink*

--
reivaan kunnes kuolen