Aurinkolasit bileissä

57 posts, 3 pages, 19,925 views

$

Posts: 1,802

#1 • • $ Destination weekend!
Viimeaikoina on ollut taas kuvakommenteissa keskustelua aurinkolasien tarpeellisuudesta öiseen aikaan sisätiloissa.

Minusta ne voivat sopia oikein hyvinkin bilettäjän kokonaisuuteen.

Itse asiassa aionkin pitää arskoja koko seuraavan viikonlopun:

Sain lauantaina turpaani eräältä virolaiselta apinalta täysin syyttä. Tuloksena turvonneet ja mustat silmät sekä haljennut huuli koska hampaani meni läpi siitä. Tekijä on tiedossa.
Asiasta voimme jatkaa keskustelua topicissa http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=410;hae=tappelut;pid=921648#921648 kunhan käyn suorittamassa viimeisen tentin ennen joululomia.

Eli näkemisiin siis!
Bio

Posts: 4,429

#3 • • Bio The Bullies / Pinky
Jos joku haluaa pitää aurinkolaseja niin pitäköön, ei haittaa mua. Joskus itekin pitänyt nuorempana.
MiMoSa

Posts: 1,664

#4 • • MiMoSa

Bio, 18.12.2007 10:06:
Jos joku haluaa pitää aurinkolaseja niin pitäköön, ei haittaa mua. Joskus itekin pitänyt nuorempana.


Sama homma. Ite en pidä mut eipä mua haittaa jos joku muu haluaa pitää. Eiköhän se oo jokaisen oma asia, mitä sitä päälleen laittaa/päällään pitää.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

tomii

Posts: 3,594

#5 • • tomii kallion herttua
Kunnon kuoseissa oiva varuste, niin ei poket ja muu baarihenkilökunta näe, jos pupillit on lautasena tai/ja silmät pyörii kuin hedelmäpelissä. *joo* *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

Shira

Posts: 474

#6 • • Shira Teknokissat Ry
Noh, ihmisillä varmaan monia syitä pitää linssejä silmillä -tää on taas tällainen "jos pidät grazy-piilareita olet kuoseissa" -juttu*justjoo*
Aurinkolasit, gogglesit ynnä muut on mun mielestä osa asua ja sopii hyvin klubeille *joo* jos kehtaisin niin aivan varmana pitäisin linssejä oli kesä taikka talvi, päivä tahi yö, oli sitä sisällä tai ulkona, ruokaostoksilla tai klubeilla *virn* ei oo vaan tarpeeksi monia että käy eri vaatteiden kanssa (joo, turhamaista) *nauru*

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

sapeli

Posts: 11,768

#7 • • sapeli jokukukamikä?
Itse en ole tainnut juuri koskaan pitää aurinkolaseja bileissä mutta rehellisesti sanottuna usein on kyllä tehnyt bileissä mieli jostain sellaiset hommata - eikö kenekään muun silmiä häikäise kirkkaat, vilkkuvat valot?! Esim. Aerot - yhdet lempibileistäni - siellä on suurin osa valoista kiinnitetty aika matalalle ja usein häikäisevät silmiin.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Worin

Posts: 526

#8 • • Worin

sapeli, 18.12.2007 13:03:
Itse en ole tainnut juuri koskaan pitää aurinkolaseja bileissä mutta rehellisesti sanottuna usein on kyllä tehnyt bileissä mieli jostain sellaiset hommata - eikö kenekään muun silmiä häikäise kirkkaat, vilkkuvat valot?! Esim. Aerot - yhdet lempibileistäni - siellä on suurin osa valoista kiinnitetty aika matalalle ja usein häikäisevät silmiin.



Huomasin kerran tän kans, oli lasit otsalla ja kauhee välke ja oi sitä ihanuutta kun alko maasto tummuu ja välke vähenee kun löi pleksit nokalle.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#9 • • Aziz Combat Fighter
Pääasiassa noita aurinkolaseja tuntuu näkyvän noin 20-vuotiailla venäläisillä ja virolaisilla.

IMHO ne on dorkan näköset, koska ollaan valmiiksi jo hämärässä tilassa. Vähän ku pitäis toppatakkia saunassa.
Jinx

Posts: 2,615

#10 • • Jinx Superfeminine
Riippuu tietysti aurinkolasesista miten ne sopii siihen asukokonaisuuteen. Mut jokaisen oma valinta kuitenkin. *piis*

--
Pyllykkä

Zapa

Posts: 1,393

#11 • • Zapa Mr Wrangler
Tosi törkeet eikä sovi yhtään clubin sisällä pidettäväksi. Eri asia jos ollaan jossain terassibileissä esim. a'la Space, silloin jees koska niillä on oikeasti käyttöä.
mastream

Posts: 549

#12 • • mastream
Tarpeellisuus riippuu vähän siitä kuinka paljon stroboa välkytellään. Yleensä siis ei tarvitse käyttää.
Juhgu

Posts: 7,921

#13 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Ana-5000, 18.12.2007 13:23:
IMHO ne on dorkan näköset, koska ollaan valmiiksi jo hämärässä tilassa. Vähän ku pitäis toppatakkia saunassa.



Mä pidän joskus toppatakkia saunassa. Se on ihan jees, koska jos en pidä niin muut huomaa heti kuinka essoissa ja pireissä olen kun hikoilen niin paljon.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Individual

Posts: 10,942

#14 • • Individual HYPNO!
Onhan se nyt aika epäkohteliasta niitä kohtaan joiden illan ainoa ilo on bongailla muita asiakkaita, että missä kunnossa kukin on ja sitten mokomat laittaa vielä tällaisia laseja naamalle ja sit ei näe onko lautaset, pisteet, pyöriikö päässä vai valuuko verta.
Wolverine

Posts: 1,860

#16 • • Wolverine
kesällä ku on pelkkä t-paita päällä eikä oo mitää mestaa mihin pistää ne niin ne roikkuu paidassa sillei oudosti, sit joskus 4 promillen kohdilla tulee hyvä idea pistää ne päähän. ei muuten kyl.
Avangion

Posts: 2,529

#17 • • Avangion Punakardinaali

Ana-5000, 18.12.2007 13:23:
IMHO ne on dorkan näköset, koska ollaan valmiiksi jo hämärässä tilassa. Vähän ku pitäis toppatakkia saunassa.



*nauru*
Erittäin hyvin sanottu.
Samaa mieltä.

Eihän nuo lasit TARKOITA että olisi kuoseissa, mutta kummasti se epäilys herää heti...
Jokainen saa itse päättää tyylinsä suhteen näyttääkö dorkalta vai ei. (Ei mitään pahaa tarkoitettu dOrKa:a kohtaan. *piis*)


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

SamHard

Posts: 2,098

#18 • • Edited SamHard
Kesällä alpparissa ihan käytännölliset, mutta en kovin usein indoorkemuissa ole
nähnyt kyllä montaakaan kenelle ylipäänsä sopisi, näyttämättä tyhmältä.. Onhan se
"tavallaan suojavaruste" joillekkin kun eihän sitä tiedä miltä se maailma näyttää
sieltä lasien takaa katsottuna! En ole laseja kemuissa käyttänyt, enkä ole*jeesus*:lija
kuosien tai kuosaajien suhteen, mutta sen verran tasa-arvoa myös kuosaajille että
jokainen saa tehdä omassa elämässään mitä haluaa, kunhan EI loukkaa henkisesti
eikä fyysisesti muita ja osaa edes jonkin verran käytössääntöjä. ps. mikään ei ole
niin ärsyttävää kuin kuosaavat toisten kuosaamisesta jeesustelevat ihmiset. (ei tässä
topikissa, mutta näitä on nähty ja kuultu) ei tähän aiheeseen muuta lisättävää*piis*
Avatar
#19 • • astaroth Guest

SamHard, 18.12.2007 16:08:
ps. mikään ei ole niin ärsyttävää kuin kuosaavat toisten kuosaamisesta jeesustelevat ihmiset. (ei tässä topikissa, mutta näitä on nähty ja kuultu)


tähän väliin sellainen mielipide, että on siinä sekoilussa eroja.

kohtuus vs. överi, oli päihde mikä tahansa
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#20 • • Aziz Combat Fighter

SamHard, 18.12.2007 16:08:
En ole laseja kemuissa käyttänyt, enkä ole*jeesus*:lija
kuosien tai kuosaajien suhteen, mutta sen verran tasa-arvoa myös kuosaajille että jokainen saa tehdä omassa elämässään mitä haluaa, kunhan EI loukkaa henkisesti eikä fyysisesti muita ja osaa edes jonkin verran käytössääntöjä.



Itse ainakin toivoisin, että jos järjestäisin tapahtuman, niin siellä noudatettaisiin suomen lakeja. Siinä mielessä jokainen saa tehdä omassa elämässään mitä haluaa, mut voi pysyä poissa mun bileistä jos se mitä haluaa tehdä on kansainvälisen rikollisuuden sekä ase- ja naiskaupan rahoittaminen kantamalla rahaa huumediilereille. Vaikea tosin nähdä miten se ei satuttaisi ketään, joten siinä mielessä sitä on kohtuullisen helppo arvostella.

Kuosailussa on toki se ero, että jos Tero Hamppuhippi polttaa itse kasvattamaansa ganjaa pihalla ennen bileisiin tuloa, niin vitunko sillä on väliä.