Minne matkustat seuraavaksi?

1,348 posts, 68 pages, 1,541,592 views

Naani

Posts: 99

#601 • • Naani
Argentiinaan viikonloppumatkalle *hihu*
Jone

Posts: 8,258

#602 • • Jone Archibald Haddock
Mijas, Espanja.

05.10.-12.10.

Ehtihän sitä olemaankin kotona jo melkein 2 päivää ennenkuin seuraava matka meni varaukseen. *jiihaa*
isokeksi

Posts: 260

#603 • • isokeksi iskekosi

Chäz, 23.6.2008 23:40:
Lauantaina Southamptoniin (taas..)



UUH! Mitäs siellä? Mä oon asunu commonin vieres *hih*

Ite lähen 20.8 Mexicoon ja siitä etiäpäin guatemala-costarica-nyc-l.a-san jose-fidzi-aussit jjaa sit onki suunnitelmat auki *pepsodent*
Fakiiri

Posts: 462

#604 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
25-27.7 Ibiza ja 1.8-10.8 Suomeen *hihu*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Stresspill

Posts: 220

#605 • • Stresspill rendermonkeywrench
29.06 -> Tallinna -> Berliinissä viikko tai pari -> kohde tuntematon, kuukausi aikaa reissata..

--
Aeria Gloris

Chäz

Posts: 1,381

#606 • • Chäz Namutäti

isokeksi, 26.6.2008 10:18:
---
Chäz, 23.6.2008 23:40:
Lauantaina Southamptoniin (taas..)

---


UUH! Mitäs siellä? Mä oon asunu commonin vieres *hih*



pitää mennä tapamaan vanhoja työkavereita aina välillä. Asuin itse Shirleyssä pari vuotta (aika tylsä paikka toi souhtampton *poks* onneks tajusin muuttaa pois sieltä *nauru* )

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

tiiplis

Posts: 1,043

#607 • • tiiplis also available in sober
Möksälle huomenna *plur*

--
italia litania nainati lailati

isokeksi

Posts: 260

#608 • • isokeksi iskekosi

Chäz, 26.6.2008 20:21:
---
isokeksi, 26.6.2008 10:18:
---
Chäz, 23.6.2008 23:40:
Lauantaina Southamptoniin (taas..)

---


UUH! Mitäs siellä? Mä oon asunu commonin vieres *hih*

---


pitää mennä tapamaan vanhoja työkavereita aina välillä. Asuin itse Shirleyssä pari vuotta (aika tylsä paikka toi souhtampton *poks* onneks tajusin muuttaa pois sieltä *nauru* )



Kivaa! Ite en oo käyny niillä nurkilla aikoihin, mutta hauskaa on aina ollut. Ehkä sen takia, kun ollaan kavereiden kaa järkätty kaikkee jännää tekemistä. Eipä siellä muuten tosiaa oo paljoo. Hm, pitäis varmaan jossain vaiheessa kääntyä siellä. Ehkä kotimatkalla ens vuoden puolella *hih*
asdf

Posts: 3,155

#609 • • asdf
Turkuun maanantaina! Huisia.
Avatar
#610 • • Fuzzy Guest
Sveitsiiiiin tädin luokseeee!!!*hihu* Enää yks duunipäivä ja sit alkaa loma!! Ja su aamulla lähtee kone Brysseliin ja sieltä Geneveen*plur* Toivottavasti ilmat suosii ja tuun yyber ruskeena bäkkii=) hähä
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#612 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Huomenna ateenan kautta mykonokselle *plur* ateenassa lämpötila +38 *hikoil* pääseeköhän sitä saarille ilman lämpöhalvausta...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Anu

Posts: 158

#613 • • Anu
Viikon päästä Hampuriin ja Berliiniin!! Viikon reissu vaan, et eihän siinä kerkee kuin nuuhkasta ympärilleen... Mutta ihanaa päästä reissuun pitkästä, pitkästä aikaa!
Fiiliksiä vähän laski kun lompakko katosi perjantaina ja jouduin kuolettamaan kortit, eivät satasen varmalla kerkee tulla ens viikon aikana... *hmph*
ovv

Posts: 43

#614 • • ovv
Lennot on varattuna heinäkuun loppuun hki->berliini ja elokuun puoleen väliin pariisi->hki

Vielä pitäis se väli siihen täyttää jollain kivalla. :P Varmaan piipahdetaan venetsiassa ja marseillesissa ja ehkä jossain pikkupaikassa alpeilla. Saas nähä. *jiihaa*
Anselmi

Posts: 2,578

#616 • • Anselmi And sell me
Kulosaareen

--
sen pituinen se

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#617 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

grn-resort, 29.6.2008 13:34:
---
Hyzenthlay, 29.6.2008 09:58:
Huomenna ateenan kautta mykonokselle *plur* ateenassa lämpötila +38 *hikoil* pääseeköhän sitä saarille ilman lämpöhalvausta...

---


Hyvää matkaa! Mykonos on kiva saari. oletko ennen käynyt?



Kiitos! en oo aikaisemmin, mut sellanen mielikuva mulla tosta saaresta on, että tuun varmaan tykkäämään :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

grn-resort

Posts: 14

#618 • • Edited grn-resort

Hyzenthlay, 29.6.2008 14:01:
---
grn-resort, 29.6.2008 13:34:
---
Hyzenthlay, 29.6.2008 09:58:
Huomenna ateenan kautta mykonokselle *plur* ateenassa lämpötila +38 *hikoil* pääseeköhän sitä saarille ilman lämpöhalvausta...

---


Hyvää matkaa! Mykonos on kiva saari. oletko ennen käynyt?

---


Kiitos! en oo aikaisemmin, mut sellanen mielikuva mulla tosta saaresta on, että tuun varmaan tykkäämään :)



Sulla on ihan oikea mielikuva saaresta. voin suositella. mille beachille olet menossa?
http://www.mykonos.com/Beaches.shtml