Minne matkustat seuraavaksi?

1,348 posts, 68 pages, 1,542,279 views

KooKie

Posts: 4,338

#261 • • KooKie aka. Petress Pan

pinkie_, 22.1.2008 10:48:
---
KooKie, 22.1.2008 09:49:

Miten reissaat noita läpi? Junalla, autolla? Miten hoidat yöpymiset ja kauan viivyt? Nimim. I want too!

---



Aivan ihanan kuuloista! Itsekin tekis mieli lähteä kiertämään Italiaa! Tietenkin Rooma on nähtävä ja renessanssi-aikaa ajatellen Napoli, Milano, Firenze ja Venetsia kutkuttaisivat kaikki! Lisäksi mun tekisi niin paljon mieli loikoilla Gardajärvellä! Unelmia unelmia. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

yana

Posts: 877

#262 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld
vois menna tsekkaamaan jos andorrassa olis lunta. muuten kun on niin aurinkoista ja lamminta etta tarvii jotain muistutusta etta kesaan on viela muutama kuukausi aikaa.
hemuz

Posts: 2,178

#263 • • hemuz kätevä emäntä

KooKie, 22.1.2008 10:53:


Aivan ihanan kuuloista! Itsekin tekis mieli lähteä kiertämään Italiaa! Tietenkin Rooma on nähtävä ja renessanssi-aikaa ajatellen Napoli, Milano, Firenze ja Venetsia kutkuttaisivat kaikki! Lisäksi mun tekisi niin paljon mieli loikoilla Gardajärvellä! Unelmia unelmia. *sydän*



Italia on jees! *piis*

On koluttu Venetsia, Firenze, (San Marino), Milano ja Gardajärvi.
Viimekesänä otettiin vaan lennot Milanoon, hengailtiin kamojen kans yö (koska oli ilta lento ja mikään ei ollu enään auki). Sit seuraavana päivänä Salò:hon bussilla. Jännittävä ja hauska reissu. Paljon kivempi, ku opas olis ollu perseenki pyyhkimäs.
KooKie

Posts: 4,338

#264 • • KooKie aka. Petress Pan

hemuz, 22.1.2008 11:40:

Italia on jees! *piis*

On koluttu Venetsia, Firenze, (San Marino), Milano ja Gardajärvi.
Viimekesänä otettiin vaan lennot Milanoon, hengailtiin kamojen kans yö (koska oli ilta lento ja mikään ei ollu enään auki). Sit seuraavana päivänä Salò:hon bussilla. Jännittävä ja hauska reissu. Paljon kivempi, ku opas olis ollu perseenki pyyhkimäs.



Joo itsekin haluisin miehekkeeni kanssa lähteä kiertämään omaehtoisesti! Mulle oppaan arvo on yleensä paikkojen historiaa valottavana tekijänä (koska muuten rauniot ja röykkiöhaudat ovat vain kasoja kiviä), mutta tässä tapauksessa mun olisi tarkoitus toimia itse oppaana. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hemuz

Posts: 2,178

#265 • • hemuz kätevä emäntä

pinkie_, 22.1.2008 10:48:

Roomassa ensin 3-4 päivää jossain hotellissa/hostellissa



Varoituksen sana. Systeri ja sen kaverit sai syyhyn jostain rooman hostellista *piis*
hemuz

Posts: 2,178

#266 • • Edited hemuz kätevä emäntä

KooKie, 22.1.2008 11:53:

Joo itsekin haluisin miehekkeeni kanssa lähteä kiertämään omaehtoisesti! Mulle oppaan arvo on yleensä paikkojen historiaa valottavana tekijänä (koska muuten rauniot ja röykkiöhaudat ovat vain kasoja kiviä), mutta tässä tapauksessa mun olisi tarkoitus toimia itse oppaana. :)



No nyt vois olla eri ääni kellossa kun sillon ysillä "kirkko sitä ja kirkko tätä ja tää ja toi" Sitä oli sillo 15 kesäsenä vähä eri mielenkiinnonkohteet, vaikkakin nähtävyydet oli mitä hienoimmat. Voithan ottaa jonku reppureissulaisen oppaan, niin ei tarvii kuunella mitään narisevaa opasta ja saa mennä ihan omaan tahtiin.

edit. Hyvät reissut *hymy*
KooKie

Posts: 4,338

#267 • • KooKie aka. Petress Pan

Mila.M, 22.1.2008 11:59:
S.F, CA, USA*sydän*
muutama kuukaus tosin täytyy tässä vielä odotella*pepsodent*



Ota paljon lämmintä päällepantavaa!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

pinkie_

Posts: 138

#268 • • pinkie_

hemuz, 22.1.2008 11:53:
Varoituksen sana. Systeri ja sen kaverit sai syyhyn jostain rooman hostellista *piis*



Outs.. Pitää laittaa korvan taakse!
Tarsu

Posts: 2,449

#270 • • Tarsu
SUOMEEEEEEEN!
:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

KooKie

Posts: 4,338

#271 • • KooKie aka. Petress Pan

Tarsu, 22.1.2008 13:25:
SUOMEEEEEEEN!
:)



Wooow, muista ottaa jääkarhukarkotinta mukaan, ettei ne käy päälle!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Miksan

Posts: 1,464

#273 • • Miksan

KooKie, 22.1.2008 10:53:
Aivan ihanan kuuloista! Itsekin tekis mieli lähteä kiertämään Italiaa! Tietenkin Rooma on nähtävä ja renessanssi-aikaa ajatellen Napoli, Milano, Firenze ja Venetsia kutkuttaisivat kaikki! Lisäksi mun tekisi niin paljon mieli loikoilla Gardajärvellä! Unelmia unelmia. *sydän*


Napolia en kyllä kauheesti suosittele, kaupungissa itessään ei oo juuri nähtävää ja maan eteläosien käyhyyden rupee huomaamaan jo aika selkeesti, ja lisäks ku päälle laittaa nykyiset ongelmat jätteiden kanssa. Lähiseudulla on kylläki jotain nähtävää, lähinnä tietenki Vesuvius ja Pompeii. Salerno on myös ihan kiva pikku kaupunki siinä lähistöllä.
Kesällä näin etelässä voi olla jo tuskasen kuuma, muutama viikko tullu vietettyä tuolla ku lämpötila varjossaki nousee sinne 40+ lukemille eikä se ollu yhtään mukavaa ku pitäis yrittää siinä sit vielä urheillakki haalari päällä ja umpikypärä päässä.

Pohjosta (Firnze, Milano, Garda, Venetsia) suosittelen taas sitäki enemmän.
Garda varsinkin on älyttömän hieno paikka, mukava istuskella järven rannalla juomassa viiniä ja kattella lumipeitteisiä alppien huippuja. Paras aika käydä on mun mielestä kevät/alkukesä ku kylä rupee herää henkiin talven hiljaiselosta ja lämpötila alkaa nousemaan sopivaks (on täälläki tosin tullu oltua ku tammikuussa mittari värähtäny päälle 20. mut useimmiten siihen aikaan pysyy n. 5-10 asteen paikkeilla).

Toinen omista suosikeista on aina ollu Como järvi Milanosta pikkasen matkaa Sveitsiin päin.
A-E

Posts: 528

#274 • • A-E Detroit Techno Militia
Berliiniin ja myöhemmin keväällä olisi tarkoitus mennä katsomaan legendaarisen FUSE klubin tarjonta Belgiaan.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Fyrisch

Posts: 4,525

#275 • • Fyrisch

mza, 22.1.2008 14:16:
Hemavaniin!
*jiihaa*



luksusmesta!

suunnitellaan isommal porukal lähtöö sinne viettää uuttavuotta 08-09

mutta ennen sitä pitäs tietenki reissata, saa nähä mitä kesäl keksii, ainaski ruotsin saaristoon muutamaks viikoks ja sitten åreen pyöräilee.

kovasti himottais lähtee reilaa ympäri italiaa kans.
sune

Posts: 2,096

#276 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Maanantaina on lähtö thaikkulaan ja mä tuun niin ruskettuneena himaan sen kahen viikon jälkeen et huh!

--
ei kovin ihku eikä plur

-Kerttu-

Posts: 4,542

#277 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ens kesänä Ibizalle ja sieltä sit Barcelonaan! *jiihaa* lennotkin on jo varattu!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

plink

Posts: 1,405

#278 • • plink team paska
kohta tukholmaan ryyppäämään firman piikkiin!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

SyndroDome

Posts: 1,103

#279 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
11.2 --> guangzhou ja katotaan siitä sitten, että minne se tuuli kuljettaa *hymy*

*plur*

--
Life is full of choises.

Mervi

Posts: 162

#280 • • Mervi Neiti Näpsä
Matkarahat kohta kasassa: Riippuen edullisista eestaaslipuista, joko Japaniin tai New Yorkiin. *hymy*

--
Ei se oo niin vakavaa.