Minne matkustat seuraavaksi?

1,348 posts, 68 pages, 1,567,699 views

isfnbojbbssn

#301 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

Samu, 29.1.2008 21:58:
---
kimmø, 5.1.2008 21:33:
...Chile...

---

Älä odota ihmeitä Chilen "gastronomiselta tarjonnalta"! ..ellet ole hodareiden ja hampurilaisten ystävä.

Terv: Nimim: "vielä vrk. sitten Santiagossa"

Ps. aijoo, minne seuraavaksi? Kahden viikon päästä pariks viikoks Chamonix:hin ja Zermattiin testailemaan mun uusia suksia! Vai mitä Topi?

haha, joo... Chilen safkat oli kyllä kammottavia (niinku Argentiinankin) :D

tällä hetkellä olen Cuscossa, Perussa. tein pienen Bolivia -rundin ja täältä
sit kai pikkuhiljaa takas BA:han.

--
dasinoaisnvs

AcidR

#304 • • AcidR Serine (Distortion)
Eiköhän se seuraava oo taas matka Hollantiin kesällä :D
Nikke

#305 • • Nikke Robodisco / Techmu
12.3 pieni reissu Eurooppaan:

Rooma-Barcelona-Pariisi jokaisessa 5pv.

Ei malta oottaa että tentit loppuu *jiihaa*

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

Gleba

#306 • • Gleba
Wieniin maaliskuun alussa <3

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Occu

#307 • • Occu
helsingin keskustaan

--
..::MOI::..

#308 • • Muussika Guest
Tähän aiheeseen en kyllästy ikinä: Japaniin, Tokioon! *plur*

Viikko on lyhyt aika noin suuressa miljoonakaupungissa, mutta parempi sekin kuin ei mitään. :) Samalla pääsee irrottautumaan arjesta, viettämään aikaa ukon kanssa ja palkitsemaan itsensä kaikesta aherruksesta (lopputyön palautus, työt yms.). Niin, ja olenhan mä jo kauan haaveillut pääseväni Tokioon, ja mua kiinnostaa suuresti japanilainen kulttuuri (olen sitä vähän opiskellutkin yliopistolla), joten tää tulee olemaan yksi mun elämäni kohokohdista. <3

Olis tarkotus käydä tsekkaamassa Harajuku (ja siellä oleva Takeshita-dori shoppailukatu), Yoyogi-puisto, Meiji-Jingun temppeli, Shibuya, Mori Tower (auringolaskun aikaan <3), Akihabaran hullu elektroniikkaliike :D ym. Saas nähä mihin aika riittää. Tokion ulkopuolellakin olis kaikkee, esim. Yokohama, Kamakura. Meiän hotla on Shinjukussa, eli suurten ostoskeskusten ym. vieressä.

Jos jollakulla kokeneemmalla tokionmatkaajalla olis hyviä vinkkejä siihen, missä kannattaa käydä (mua kiinnostaa shoppailun lisäksi kaikki häröt jutut, ja niitähän Japanissa ja Tokiossa riittää jos vaan osaa suunnata oikeaan paikkaan :D), niin vinkkejä otetaan mielellään vastaan! :)

Jeejee en malta odottaa, tulee aika levoton työviikko! *nauru*
Wolverine

#309 • • Wolverine

Vampyrella, 3.2.2008 11:24:

Viikko on lyhyt aika noin suuressa miljoonakaupungissa, mutta parempi sekin kuin ei mitään. :) Samalla pääsee irrottautumaan arjesta, viettämään aikaa ukon kanssa ja palkitsemaan itsensä kaikesta aherruksesta (lopputyön palautus, työt yms.). Niin, ja olenhan mä jo kauan haaveillut pääseväni Tokioon, ja mua kiinnostaa suuresti japanilainen kulttuuri (olen sitä vähän opiskellutkin yliopistolla), joten tää tulee olemaan yksi mun elämäni kohokohdista. <3

Olis tarkotus käydä tsekkaamassa Harajuku (ja siellä oleva Takeshita-dori shoppailukatu), Yoyogi-puisto, Meiji-Jingun temppeli, Shibuya, Mori Tower (auringolaskun aikaan <3), Akihabaran hullu elektroniikkaliike :D ym. Saas nähä mihin aika riittää. Tokion ulkopuolellakin olis kaikkee, esim. Yokohama, Kamakura. Meiän hotla on Shinjukussa, eli suurten ostoskeskusten ym. vieressä.

Jos jollakulla kokeneemmalla tokionmatkaajalla olis hyviä vinkkejä siihen, missä kannattaa käydä (mua kiinnostaa shoppailun lisäksi kaikki häröt jutut, ja niitähän Japanissa ja Tokiossa riittää jos vaan osaa suunnata oikeaan paikkaan :D), niin vinkkejä otetaan mielellään vastaan! :)

no saatana. oon kade.
Wolverine

#310 • • Wolverine
23.6 Miamiin ja Las Vegasiin, tuskin tässä välissä tulee lähdettyä mihinkään. Pitää vaan toivoa että kesälomat natsaa ku on jo lentoliput ostettu jne :P
Freja

#311 • • Freja Sihteeri
Dubai and Sydney?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

#312 • • Edited Muussika Guest

Wolverine, 3.2.2008 11:30:

no saatana. oon kade.

Olin mäkin Aleksille, kunnes sain älynväläyksen notta lähden mukaan. :D Aattelin, että otan loparit duunista jos lomaa ei heru. :P Mut lomaa herui, and here we go! *hihu* Eikä noi sunkaan matkat miltään huonolta kuulosta, Vegasissa ois ihan metkaa mennä naimasiin ja erota heti seuraavana aamuna. *nauru*

edit: Tai emmäny tiijä tulisko ees erottua, naimasiinhan tässä jokatapauksessa päädytään jos huonosti käy. :D
Wolverine

#313 • • Wolverine

Vampyrella, 3.2.2008 11:35:
---
Wolverine, 3.2.2008 11:30:

no saatana. oon kade.

---

Olin mäkin Aleksille, kunnes sain älynväläyksen notta lähden mukaan. :D Aattelin, että otan loparit duunista jos lomaa ei heru. :P Mut lomaa herui, and here we go! *hihu* Eikä noi sunkaan matkat miltään huonolta kuulosta, Vegasissa ois ihan metkaa mennä naimasiin ja erota heti seuraavana aamuna. *nauru*

haha joo, mietitttiin jo viime kerralla tota samaa asiaa *nauru*
mut onneks toi ei tykkää juoda kunnolla niin ei tuu tota houkutusta :)
kylhän toi on ihan jees, ajattelin iteki et jos noi duunissa itkee jotain niin vois ottaa loparit ja hakeutuu vihdoin omalle alalle ku pitäs valmistuuki tos kohtapuolin. vois olla ihan jees et vähän ees yrittäis päästä omalle alalle sit tms. ja töitähän löytyy aina, pitää vaan suostuu tekeen jotain paskempaaki duunii alussa. mut toi Tokio pitää kyl käydä jossai vaihees kattomas, oon aina halunnu käydä siellä ja kattoo mikä meininki siel oikeesti on. ehkä ens vuonna sit :)
#314 • • Muussika Guest

Wolverine, 3.2.2008 11:38:

haha joo, mietitttiin jo viime kerralla tota samaa asiaa *nauru*
mut onneks toi ei tykkää juoda kunnolla niin ei tuu tota houkutusta :)
kylhän toi on ihan jees, ajattelin iteki et jos noi duunissa itkee jotain niin vois ottaa loparit ja hakeutuu vihdoin omalle alalle ku pitäs valmistuuki tos kohtapuolin. vois olla ihan jees et vähän ees yrittäis päästä omalle alalle sit tms. ja töitähän löytyy aina, pitää vaan suostuu tekeen jotain paskempaaki duunii alussa. mut toi Tokio pitää kyl käydä jossai vaihees kattomas, oon aina halunnu käydä siellä ja kattoo mikä meininki siel oikeesti on. ehkä ens vuonna sit :)

Joo, mä kans totesin, että miksi helvetissä en muka voisi lähteä. Oon aina sitoutunut kunniallisesti kouluun ja duuniin, 16 kesäsestä asti painanut lomilla duunia. Oli jo aikakin repästä. Työt ei maailmasta lopu, työtä ehtii tehdä loppuelämänsä. Tämmöstä tilaisuutta lähteä Tokioon (taloudellisesti ja elämäntilanteellisesti) ei puolestaan välttämättä montaa kertaa tule.

Että ei muuta kun go for it sulle kans! Jos jotain nillittävät, niin otat vaan hatkat duunista ja etit uuden tilalle. :)
akiapina

#315 • • akiapina apinaki
Ens viikonlopuks Tampereelle ja sit 13.2-18.2 minilomalle Bremeniin kuuden lukiokaverin kanssa :)
Ita

#316 • • Ita pikkune

Vampyrella, 3.2.2008 11:24:

Teretulemasta, täällä viimiset 5kk kohta asunut ja tavoitteena ois tulla sotkemaan tanssikuvioita sinne Alekin keikalle cube326:seen parin viikon päästä :)

Akihabara ja sen elektroniikka puodit on kyl nähtävyys itsessään, sieltä löytyy myös muita "mielenkiintoisia" liikkeitä on vaikka muille jakaa, kunhan pitää silmät auki.

Shibuyan ostosparatiisi, christon gothic cafe, alcatraz er ja klubit. Käykää pyörimässä, ihmettelemässä ja ihastukaa.

Odaiban tulevaisuudenkaupunki on näkemisen arvoinen yhden maailman suurimman maailmanpyörän kyydistä katsottaessa, älä unohda myöskään odaibassa sijaitsevaa Tokion parhainta onsenia(kylpylää) tai maailmankuulua Rainbow Bridgeä.

Täällä on vain niin paljon näkemistä ja kokemista ettei viikossa kyllä valitettavasti tule kuin vihaiseksi, mutta maltti on valttia sillä liikaa ei kannatakkaan yrittää nähdä ja kokea vaan vain ne mitkä ovat omissa rankkingeissa korkeimmilla :)
#317 • • Muussika Guest

Ita, 3.2.2008 13:40:

Teretulemasta, täällä viimiset 5kk kohta asunut ja tavoitteena ois tulla sotkemaan tanssikuvioita sinne Alekin keikalle cube326:seen parin viikon päästä :)

Akihabara ja sen elektroniikka puodit on kyl nähtävyys itsessään, sieltä löytyy myös muita "mielenkiintoisia" liikkeitä on vaikka muille jakaa, kunhan pitää silmät auki.

Shibuyan ostosparatiisi, christon gothic cafe, alcatraz er ja klubit. Käykää pyörimässä, ihmettelemässä ja ihastukaa.

Odaiban tulevaisuudenkaupunki on näkemisen arvoinen yhden maailman suurimman maailmanpyörän kyydistä katsottaessa, älä unohda myöskään odaibassa sijaitsevaa Tokion parhainta onsenia(kylpylää) tai maailmankuulua Rainbow Bridgeä.

Täällä on vain niin paljon näkemistä ja kokemista ettei viikossa kyllä valitettavasti tule kuin vihaiseksi, mutta maltti on valttia sillä liikaa ei kannatakkaan yrittää nähdä ja kokea vaan vain ne mitkä ovat omissa rankkingeissa korkeimmilla :)

Kiitokseij lisävinkeistä! Viikko on tosiaan lyhyt aika, varsinkin tämmöselle japskifriikille. Aivan varmasti halajan takaisin ja alkaa himmeä säästäminen, jotta pääsen tuon viikon jälkeen mahd pian uudestaan maahan ja kaupunkiin. *hih*

Nährään Aleksin keikalla, tuu ihmeessä nykiin meitä hihasta, ois kiva jutella kaupungissa pitkään hengailleen ihmisen kanssa! *hihu* Veikkaan, että mulla menee koko viikko siihen, että opettelen suunnistamaan tuossa kaupungissa... :D
Brass

#318 • • Brass Electric
Viikko 8 Kittilä *nauru*

--
Jos joku asia on varma niin se on aivan varma

Jammailija

#319 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Etelä-Afrikka kutsuu huomenna.

-Johannesburg - Nelspruit - Pretoria - Koillisrannikon luonnonpuisto - yks paikka, minkä nimee en osaa kirjoittaa*nauru*.

9 päivän ohjelma mietitty ja räätälöity tarkkaan. Osittain asutaan teltassa, mökissä, hotellissa, paikallisten asukkaiden luona.

Parasta matkassa on se, että saa olla lähekkäin tekemisissä paikallisten ihmisten kanssa ja näin ollen pääsee paremmin itse kulttuuriin sisälle.

Työ- ja lomareissu siis.

Ja jännittää*blush*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

SASHA  F

#320 • • SASHA F
Toukokuu tHaimaa Krabi