Tähän aiheeseen en kyllästy ikinä: Japaniin, Tokioon!
Viikko on lyhyt aika noin suuressa miljoonakaupungissa, mutta parempi sekin kuin ei mitään. :) Samalla pääsee irrottautumaan arjesta, viettämään aikaa ukon kanssa ja palkitsemaan itsensä kaikesta aherruksesta (lopputyön palautus, työt yms.). Niin, ja olenhan mä jo kauan haaveillut pääseväni Tokioon, ja mua kiinnostaa suuresti japanilainen kulttuuri (olen sitä vähän opiskellutkin yliopistolla), joten tää tulee olemaan yksi mun elämäni kohokohdista. <3
Olis tarkotus käydä tsekkaamassa Harajuku (ja siellä oleva Takeshita-dori shoppailukatu), Yoyogi-puisto, Meiji-Jingun temppeli, Shibuya, Mori Tower (auringolaskun aikaan <3), Akihabaran hullu elektroniikkaliike :D ym. Saas nähä mihin aika riittää. Tokion ulkopuolellakin olis kaikkee, esim. Yokohama, Kamakura. Meiän hotla on Shinjukussa, eli suurten ostoskeskusten ym. vieressä.
Jos jollakulla kokeneemmalla tokionmatkaajalla olis hyviä vinkkejä siihen, missä kannattaa käydä (mua kiinnostaa shoppailun lisäksi kaikki häröt jutut, ja niitähän Japanissa ja Tokiossa riittää jos vaan osaa suunnata oikeaan paikkaan :D), niin vinkkejä otetaan mielellään vastaan! :)
Jeejee en malta odottaa, tulee aika levoton työviikko!