mikke, 22.11.2007 17:57:
---
Ana-5000, 22.11.2007 17:52:
---
mikke, 22.11.2007 17:44:
---
ezzy, 22.11.2007 17:39:
Ei se tosiaan ole niin mustavalkoista, että LOL LIIKU ENEMMÄN JA SYÖ VÄHEMMÄN.
---
Ei, on se. Yhtä helppo ratkaisu on sanoa alkoholisteille ja narkkareille et "LOL, LOPETTAISITTE NIIDEN AINEIDEN VETÄMISEN JA ALKAISITTE ELÄMÄÄN TERVEELLISEMMIN". Simsalabim, problem solved
---
Mut tuota, jos ei koskaan kuosaa tai ryyppää, niin ei sitä narkkariksi tai alkohlistiksi muutu pelkästään ympäristön vaikutuksesta.. On siinä itselläkin osansa.
---
On toki joo, en mä sitä väittänytkään.
Muutenkin on ihan hyvä että tästä aiheesta keskustellaan, yhteiskunnallisesta ongelmasta kun on kyse. Mua vaan lähinnä vituttaa tollaset "hyi vittu, 140 kg läskiä, järkyttävää, tekis itelleen jotain"-tyyliset kommentit, mitä täälläkin on viljelty. Asiallisuus tässäkin aiheessa lienee liikaa vaadittu ? En mäkään tule huumetopikkiin julistamaan et "narkkarit vois tehä oikeita valintoja ja lopettaa sen kamanvetämisen, mun veroista maksetaan se niidenkin hoito".
Miks sitä pitää aina olla niin poliittisesti korrekti? En tajua miksei kukaan voi sanoa rehellisesti mitä mieltä on. Näähän on kaikki ihan mielipideasioita eikä kukaan voi muuttaa niitä. Jotkut tykkää äidistä, jotkut tyttärestä, jotkut anorektikoista ja jotkut läskeistä. Ite oon sitä mieltä että suurin osa ylipainoisista vois hyvinki tehdä asialle jotain. Mut niinku Jutu sano niin onhan tossa geneettisellä perimällä oma osansa. Mut se on vaan osa niistä eikä tässä välttämättä ollu niistä kysymys. Eikä toi 170kg periydy kyl noin vaan ilman et ite vaikuttaa siihen.
ps. miksei vois postaa tommost huumetopiciin, ei mua huvita maksaa narkkareiden hoitoa mun verorahoilla. nyt ku sanon näin niin oon sit tosi ilkee itsekäs ihminen jonka pitäs perehtyy asiaan enemmän jne jne jne..