KooKie, 16.11.2007 16:02:
---
josbe, 16.11.2007 15:58:
---
KooKie, 16.11.2007 15:55:
Enhän mä mitään luullut. Mä luin, että violet_angel puhui muista aloista, niinkuin puhuikin:
---
Tai paremminkin luit ja sen vuoksi ehkä luulit, että tarkoitti...? *pilkkuaviilail*
---
Luin violet_angelin kirjoituksen ja luulin hänen puhuvan asioista niiden oikeilla nimillä ja totuudenmukaisesti, ja siksi luin sinun puhuvan eri asioista ja luulin siis sinun puhuvan vääristä asioista, vaikka oikeasti sinä puhuit oikeista asioista ja violet_angel vääristä, mutta sinä ymmärsit nämä oikeat asiat väärien sanojen takana ja minä taas en. Joten luulin väärin. :(
Edit. I FAIL!
Mistäköhän vääristä asioista mä oon puhunu???
Kaiken mitä olen kirjoittanut olen kuullut / lukenut luetettavalta taholta. Mitään omasta päästä keksittyä en ole kirjoittanut. Niin tietysti omat mielipiteet on sitten omia mielipiteitä, niitä ei tule sekoittaa faktaan.
Jos tarkoitat tota Kuntatyönantajan lupausta, niin se on aika tuore tieto, ja sen olen kuullut suoraan ihmisiltä jotka ovat itse neuvottelupöydän ympärillä. Ja se, että KTA ei ole tullut yhtään Theyn vaatimuksia vastaan, vahvistaa tuota tietoa. Eihän se voi tulla, muuten sen pitäisi lunastaa lupauksensa, ja se onko siihen varaa on taas ihan eri juttu. KTA:n on siis toisinsanoen pakko päästää työtaistelu realisoitumaan, jotta se pääsee pälkähästä, jos pääsee...
En sitten tiedä onko lupauksesta jotain mustaa paperille, vai mitä, mutta tällainen asia minulle kerrottiin totena, eikä minulla ole tosta asiasta mitään syytä lähteä valehtelemaan. Jos asia ei pidä paikkansa, niin sittenminuakin on huiputettu.