30v kriisi... (thirty people topic)

111 posts, 6 pages, 29,285 views

Syntse

Posts: 1,652

#101 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Ai perhana unohdin tänne laittaa synttäripäivänä...

Juuh 30 tuli lasiin puuh...
palava

Posts: 28

#102 • • palava iha liekeissä
Today olis niinko kolkyt lasissa! *känni*

Pienoista kriisiä liittyen kaikkiin elämän osa-alueisiin on kieltämättä läpikäyty viimeset puol vuotta, mut nyt ku tää päivä tuli eteen, niin olen vastaanottanut sen suurella innolla ja ilolla! Tuntuu et tää just nyt tässä, on parasta aikaa elämässä so far, ja vielä parempaa on vaan tulossa! Jei!

*plur* *tanssittel* *iloinen*

Jokainen joka yhä odottaa kasvavansa on nuori. (-David Viscott)

--
Herne nenässä pitää luovuuden loitolla

potb

Posts: 216

#103 • • potb Perhonen

palava, 11.11.2008 11:07:
Today olis niinko kolkyt lasissa! *känni*

Pienoista kriisiä liittyen kaikkiin elämän osa-alueisiin on kieltämättä läpikäyty viimeset puol vuotta, mut nyt ku tää päivä tuli eteen, niin olen vastaanottanut sen suurella innolla ja ilolla! Tuntuu et tää just nyt tässä, on parasta aikaa elämässä so far, ja vielä parempaa on vaan tulossa! Jei!

*plur* *tanssittel* *iloinen*

Jokainen joka yhä odottaa kasvavansa on nuori. (-David Viscott)



Todellakin. mitä vanhemmaksi tulee niin elämä muuttuu päivä päivältä paremmaksi :D
Mark

Posts: 7,311

#105 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mikä vitun kriisi, elämä on vast alkamassa ja peruspilari kaikelle kivalle on luotu, velvollisuudet vähenemään päin ja aikaa keskittyy kivempiin juttuihin *iloinen*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

C-Hill

Posts: 1,141

#107 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Tulipa toikin rajapyykki täyteen syyskuun alussa.

Jees ihan tota velvollisuudet vähenemään päin -osaa en ymmärtänyt, onks sul käänteinen urakehitys? ;)

Mut eipä tunnu yhtään sen kummemmalta meininki kuin 20-vuotiaanakaan. Paitsi että ei tarvi hermoilla niin monesta asiasta kun on jo kaikenlaista kokemusta kertynyt mittariin.

Mahdollinen jälkikasvu tässä nyt sit voi vielä muuttaa kuvioita paljonkin, mutta aika omalla painollaan tää juttu etenee, lähes yhtä teini olo kuin vuonna 1998 välillä... *nauru*
vuokko

Posts: 243

#108 • • vuokko
mulla on tuohon "maagiseen" rajapyykkiin viel pari vuotta mutta oon hyvä kyllä kehittään sellaisen kriisin ennakkoonkin *hih*

(hengitetääs hetki syvään ja ajatellaan kivoja ajtuksia...)

hmmm.. pitäisköhän sittenkin lähtee hiukka kiinteyttään itteään salille ja joku anti-ageing-purkki kans mukaan siihen sivuun kun käyn kaupast ostaan hirveet kasat salaattia ja terveellistä kalaa, ja kuitulisättyjä "näin-pysyt-nuorekkaana-ihmeruokia".. *nauru*
Mark

Posts: 7,311

#109 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

polly, 11.11.2008 11:22:
odota vaan sitä päivää kun meet sillä pikku veijarilla sohimaan niin että tulee pikku veijari /veijareita



No sitä pvää saa odottaa *vink*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

evvk

Posts: 1,918

#110 • • evvk
olen kolmekyminen ja ohi on elämä
ValaX

Posts: 3,891

#111 • • ValaX
Siitä se elämä vasta alkaa...