P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 272,587 views

z

Posts: 1,146

#481 • • z

dOrKA, 7.2.2008 19:28:
---
Pacifique, 7.2.2008 19:21:
Pacifiquessa kuvauskielto on vain ja ainoastaan asiakkaiden viihtyvyyden takaamiseksi. Haluamme että jokainen asiakas voi nauttia tapahtumasta ilman huolia siitä että koko ajan tarvitsee väistellä kameroita tai että kuvat vesipuistotapahtumasta päätyvät nettiin ilman että henkilö on ilmaissut suostumuksensa olla kuvauksen kohde.
---


Jep, tässä on tämä ristiriita. Vaikka näin halutaan taata asiakkaiden tyytyväisyys joka on hyvin ymmärrettävää niin tämä silti samalla rikkoo räikeästi lakia sanoi sen miten kauniisti tahansa.


yllättävää. aika normaali käytäntö kuitenkin esim. livekeikoilla, teatterissa jne.. onko (kellään) heittää pykälää tai tuomiota referenssiksi, niin olis taas vähän fiksumpi?
Syce

Posts: 1,649

#482 • • Syce
"kohta kaikki on....
" *nuotti*
Fornarina

Posts: 283

#483 • • Fornarina

sapeli, 7.2.2008 23:16:
---
tir, 7.2.2008 23:14:
ainakin muistelisin että viimeiksi pacifiqueissa siellä oli koppi. tietenkään varmasti en osaa sanoa onko se enää siellä kun ei serenassa ole tullut käytyä edellisten pileiden jälkeen...

---


Mä kans muistan pienen, savuisen, läpinäkyvän kopin siellä "pääareenan" baarien luona. *joo*



Kyllä moinen koppi löytyy. Ja kyllä luulis, että sitä voi myös käyttää. Herättääki ihmetystä tuo "Smoking is not allowed inside the venue" *ding*
Pacifique

Posts: 91

#484 • • Pacifique
Tupakointi sisätiloissa on kielletty, mutta savuttelijoille on tarjolla lämmitetty ulkoteltta jossa kelpaa kelpaa röyhytellä sikaari jos toinenkin.
koovee

Posts: 3

#485 • • koovee Chuck Norris
Flunssakin sitten iski juuri sopivasti! :<''P

--
* Ei se siitä! *

ville

Posts: 3,780

#488 • • Edited ville olen oikeasti ujo

C-Hill, 8.2.2008 13:19:
Setti alkaa olla valmis, nyt sit se haastava osuus jäljellä ennen huomista ELI mistä löydän tässä ajassa hyvät SLÄBÄRIT? *nauru*

Yes sir, alkaa polttaa.



CROCS!

CrocsAthens.jpg

On niin pehmeät, että jaksaa tampata vaikka koko illan!

onko muuten mainostettu crocseja tarpeeksi :D
*Alex*

Posts: 11

#489 • • *Alex*
Moi

Lippu myytävänä pacifiqueen!!!

puh: 0451146155
Kit^

Posts: 798

#490 • • Kit^ ihme höpöttäjä

C-Hill, 8.2.2008 13:19:
Setti alkaa olla valmis, nyt sit se haastava osuus jäljellä ennen huomista ELI mistä löydän tässä ajassa hyvät SLÄBÄRIT? *nauru*

Yes sir, alkaa polttaa.



sportlandis oli ainaki billabongin släbiä.. *whaat*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

remotion

Posts: 5,283

#491 • • remotion nostatus guru
mutta miksi tuonne ottaisi sitten släbäkät? mä en ainakaan viitsi, tuntuu et hukkaan vaan ne kumminki, eihän niil voi vetää missään liuissa jne...
sapeli

Posts: 11,768

#492 • • sapeli jokukukamikä?

remotion, 8.2.2008 14:43:
mutta miksi tuonne ottaisi sitten släbäkät? mä en ainakaan viitsi, tuntuu et hukkaan vaan ne kumminki, eihän niil voi vetää missään liuissa jne...



Se ravintola ja erityisesti se luola on imo kivempia tallustella läpsyköiden kanssa, mulle ainakin tuli viimeks pieni vekki jalkapohjaan sieltä luolasta kun tanssahtelin paljasjaloin... Mut jos hengaa lähinnä siellä allaspuolella ni läpsykät on vaan tiellä. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

remotion

Posts: 5,283

#493 • • remotion nostatus guru

sapeli, 8.2.2008 14:45:
---
remotion, 8.2.2008 14:43:
mutta miksi tuonne ottaisi sitten släbäkät? mä en ainakaan viitsi, tuntuu et hukkaan vaan ne kumminki, eihän niil voi vetää missään liuissa jne...

---


Se ravintola ja erityisesti se luola on imo kivempia tallustella läpsyköiden kanssa, mulle ainakin tuli viimeks pieni vekki jalkapohjaan sieltä luolasta kun tanssahtelin paljasjaloin... Mut jos hengaa lähinnä siellä allaspuolella ni läpsykät on vaan tiellä. *hymy*



hmm tavallaan läpsyt vois ottaa kyl, mut sit taas saa ravata pukkarilla... hmmhmmhmmhmm
noh sen näkee huomenna että mitä tarttui kotoota mukaan :P
Mck

Posts: 58

#494 • • Mck Costox
aika jännä kun lippuja on vieläkin saatavilla... eikös aikasempina vuosina ole myyty suht ajoissa kaikki loppuun? ei ole mielestäni sellaiset bileet että lähdetään spontaanisti kokeilemaan saako ovelta vielä lippuja *ding*

--
When you dream, there are no rules...

Mck

Posts: 58

#495 • • Mck Costox

sapeli, 8.2.2008 14:45:
---
remotion, 8.2.2008 14:43:
mutta miksi tuonne ottaisi sitten släbäkät? mä en ainakaan viitsi, tuntuu et hukkaan vaan ne kumminki, eihän niil voi vetää missään liuissa jne...

---


Se ravintola ja erityisesti se luola on imo kivempia tallustella läpsyköiden kanssa, mulle ainakin tuli viimeks pieni vekki jalkapohjaan sieltä luolasta kun tanssahtelin paljasjaloin... Mut jos hengaa lähinnä siellä allaspuolella ni läpsykät on vaan tiellä. *hymy*



ja se luolan lattia on kylmä hurrr...

--
When you dream, there are no rules...

STE

Posts: 63

#496 • • STE
EI släbäreillä voi tanssia, lenkkarit mukaan!

--
Good day

sheDevil

Posts: 30

#497 • • sheDevil
Hesarin Nyt-liite

"Vesikekkereissä lätisee..parituhatta juhlijaa tamppaa konemusiikin tahdissa...Trooppinen ilmasto, musiikki ja paljas pinta saavat tanssikansan käymään kuumana....Eroottinen fiilis on näissä bileissä läsnä."
*nauru*

Erotiikkaa...uuuh...

Mutta kerrankin jotain positiivista sanottavaa lehdistöllä, ainakin näin etukäteen..

Su saadaan taas lukea miten joltakin huimalta juhlijalta huumekoira teki löydön...*lmao*
Ja "Tekno-bileistä" vielä..

Montakohan Tessua siellä on tälläkertaa vastassa.
Mark

Posts: 7,311

#498 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

sheDevil, 8.2.2008 16:09:
Hesarin Nyt-liite

"Vesikekkereissä lätisee..parituhatta juhlijaa tamppaa konemusiikin tahdissa...Trooppinen ilmasto, musiikki ja paljas pinta saavat tanssikansan käymään kuumana....Eroottinen fiilis on näissä bileissä läsnä."
*nauru*

Erotiikkaa...uuuh...

Mutta kerrankin jotain positiivista sanottavaa lehdistöllä, ainakin näin etukäteen..

Su saadaan taas lukea miten joltakin huimalta juhlijalta huumekoira teki löydön...*lmao*
Ja "Tekno-bileistä" vielä..

Montakohan Tessua siellä on tälläkertaa vastassa.



Tällaset hehkutukset kyllä saa aikaan sen että kaikenkarvaset teinipeelot ja inttijäbät on puristelemassa kaikkee mikä liikkuu tuolla :/ Mut joo parempi uutisointi toki ku pelkästään doupeista niinq yleensä *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

nuance

Posts: 1,963

#499 • • nuance cov ops, combat, sunrise
okei. eli yleisön (jonen) pyynnöstä luvassa tavallistakin vittumaisempaa, verisempää, äkäisempää ja kivuliaampaa soundia.
aleksisi

Posts: 282

#500 • • aleksisi

ja inttijäbät on puristelemassa kaikkee mikä liikkuu tuolla :/ -M



siviilipalveluksen suorittaminen on siis tae tahdikkaasta käytöksestä? ..vai?

--
siellä missä jatkot..