P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 273,320 views

Individual

Posts: 10,942

#281 • • Edited Individual HYPNO!
Pitäis vissii pikkuhiljaa alkaa kartoittamaan varustusta mihin verhoitua kyseisessä vesiriehassa. *ding* Jotain missä polskia pitäis kehittää.

edit: Kehitetty! *iloinen* Ihan siisti uimashortsi/housu-hybridi-löytyi aika kivuttomasti, which is nice.
SamHard

Posts: 2,098

#282 • • Edited SamHard
Mä oon puol vuotta treenannu ihan simona ja tääl
mä näytän mun vatsalihakset ja kaikki vaa niiqu tsiikaa
et wouu ihan äly sixback ja sit kaikki haluu koklaa et niiqu hä
onx toi joku feikki ja sit ku ne koklaa ni niinku wouu!
unoha

Posts: 929

#284 • • unoha Lti-/UG Collective

Steven Hoaks, 11.1.2008 12:17:
---
DeeJay-Ego, 9.1.2008 19:44:
Huomen pitäis tilata muutama lippunen ennen ku kerkee loppumaan. Toivottavasti ei kysy itse tapahtumas papereita*igor*
---
Missä muualla ne kysyis kuin tapahtumassa?


Jolly Grillilt!

--
Never Quit !

Jinx

Posts: 2,615

#285 • • Jinx Superfeminine
Innolla odotetaan! *iloinen*

--
Pyllykkä

Kriss G

Posts: 1,492

#286 • • Kriss G Wir brauchen bass
jjeeeeaaas lippu hommattu vihdoin. Eikä multa ainakaan kertaakaan o kysytty papereita.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Dementation

Posts: 2,892

#287 • • Dementation wednesday?

Kriss FM, 17.1.2008 13:02:
jjeeeeaaas lippu hommattu vihdoin. Eikä multa ainakaan kertaakaan o kysytty papereita.



No kyllä viime kerralla multa ainakin kysyttiin ja myös käännytyksiä ovella näin.
Että en mä kyllä ainakaan henk. koht. alaikäisenä lähtis kokeilemaan onneani, kun se kuitenkin maksaa 45 egeä.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Kriss G

Posts: 1,492

#288 • • Kriss G Wir brauchen bass

Dementation, 17.1.2008 13:05:
---
Kriss FM, 17.1.2008 13:02:
jjeeeeaaas lippu hommattu vihdoin. Eikä multa ainakaan kertaakaan o kysytty papereita.

---


No kyllä viime kerralla multa ainakin kysyttiin ja myös käännytyksiä ovella näin.
Että en mä kyllä ainakaan henk. koht. alaikäisenä lähtis kokeilemaan onneani, kun se kuitenkin maksaa 45 egeä.



Joo ei siis sillä että kannattais kokeilee onneaan vaan ihmettelin kun jengi on nähny just käännytyksiä eikä multa tai mun kavereilta koskaan ole kysytty. Kai me sit ollaan niin konkarin näkösiä tai jotai :)

--
DESTROY ALL HIPPIES

Roope Ankka

Posts: 343

#289 • • Roope Ankka
Onko tulossa mitään aamujatkoja sunnuntaiksi? Arvostaisin suuresti esim. Pacifiquen lipulla 5 tms. Tuossa ehtisi nukkua tn. hyvin, että jaksaisi myös lähteä niille jatkoille.
illusion

Posts: 1,061

#290 • • illusion team-sauna :D
TJ=20 *tirsk* ;)
Prime Number

Posts: 2,705

#291 • • Prime Number UG-///

SamHard, 11.1.2008 15:04:
Mä oon puol vuotta treenannu ihan simona ja tääl
mä näytän mun vatsalihakset ja kaikki vaa niiqu tsiikaa
et wouu ihan äly sixback ja sit kaikki haluu koklaa et niiqu hä
onx toi joku feikki ja sit ku ne koklaa ni niinku wouu!



Wou niinku wou, ehkä mä jaksan just hätäseen tehdä 5 ennen bileitä ja kaikki on ninku et "mitäs vittuu toi hippi tääll' oikein on?"

--
Repikää siitä

anis

Posts: 2,451

#292 • • anis
En nyt haluais yllyttää ketään alaikäisiä kokeilemaan mutta kuitenkin sen verran hyvä tapahtuma kyseessä että itse ainakin ottaisin riskin jos ei vielä ikää olisi. Joka vuonna olen siellä ollut enkä itse ole kertaakaan nähnyt että keneltäkään henkkareita kyseltäisiin mutta sitäkin näköjään tapahtunut. Ja hyvä niin.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Late-

Posts: 56

#293 • • Late-
oon treenannu oluella tässä 1/2 vuotta every day et pitäis olla iha hirvees kunnos,et älkää kukaa tulko kertoo six packista *pahis**vink* no eiköhä Proteus taas oo rankase "luolassa" ääää!!!
Late-

Posts: 56

#294 • • Late-
minne kannattaa ottaa yhteyttä kun pyrkii sinne Treen bussiin
STE

Posts: 63

#296 • • STE
Hei mikäs on lipputilanne jos oletetaan, että about 6 niitä pitäisi vielä saada? Saakohan niitä vielä helmikuun puolella?

--
Good day

Miksan

Posts: 1,464

#297 • • Miksan

STE, 23.1.2008 16:51:
Hei mikäs on lipputilanne jos oletetaan, että about 6 niitä pitäisi vielä saada? Saakohan niitä vielä helmikuun puolella?


Niinku tääl on jo useempaan kertaan mainittu ni tapahtuma on aikasemmin myytä aina ennakkoon loppuun ja lähes varmasti niin käy nytki. Ite en missää jättäis noinki monen lipun ostamista viimeselle viikolle.
IInesAnkka

Posts: 656

#298 • • IInesAnkka

kokosbollar, 11.1.2008 15:00:
---
sts, 11.1.2008 12:45:
Kyllä siellä papereita kysyttiin, ja myös lippujen aitoustarkistettiin käännytyksiä tapahtui ovella.

---

No sehän on hyvä sitten.
Älkää siis surko, te kirkasotsaiset nuorukaiset, jos ette pääse etuovea pidemmälle näissä kemuissa... *släp*



No olisiko sitten ollut hyvä jos papereita oltais kysytty sillon 2006 kun sä olit alaikäisenä bileissä? *ding*
Jammailija

Posts: 3,224

#299 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Puistokemisti, 20.1.2008 05:58:
---
SamHard, 11.1.2008 15:04:
Mä oon puol vuotta treenannu ihan simona ja tääl
mä näytän mun vatsalihakset ja kaikki vaa niiqu tsiikaa
et wouu ihan äly sixback ja sit kaikki haluu koklaa et niiqu hä
onx toi joku feikki ja sit ku ne koklaa ni niinku wouu!

---


Wou niinku wou, ehkä mä jaksan just hätäseen tehdä 5 ennen bileitä ja kaikki on ninku et "mitäs vittuu toi hippi tääll' oikein on?"


*nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

epicuros

Posts: 7,734

#300 • • epicuros
&feature=related

--
Valid criticism does you a favor.