P A C I F I Q U E . É V O . 09.02.2008 @ Espoo

974 posts, 49 pages, 273,019 views

Displacer

Posts: 1,828

#261 • • Displacer

Aune-mummo, 6.1.2008 15:17:
---
KooKie, 6.1.2008 13:32:
---
Dominatrix, 6.1.2008 13:31:
---
KooKie, 6.1.2008 12:54:
Nyt on sit vaatteetkin valittu. Valitsen ne uudestaan viikon välein, kunnes tää kuukausi on kulunut, ja vikana päivänä tunti ennen h-hetkeä skitsoan kotonani, että mitä vittua mä muka voin laittaa päälleni!?

---

Kunnos ovella huomaat että et pääse valitsemillasi vaatteilla sisään koska sinulla ei ole ikää *justjoo*

---


Niinkin voi ikävä kyllä käydä. Hope not. :D

---


Niin se ikärajahan kyseisiin bileisiin on 20v . Elä ota henkkoht mut mun mielestä pokejen kuulu kysyä nuorelta henkilöltä henkkarit ja jos ikä ei riitä ni se on voi voi , vaikka kuin ois ennakkoliput. *piis**piis*



Mua ei haittaa vaikka siellä olisi pinkeitä 18 ja 19v tyttösiä *pepsodent*
KooKie

Posts: 4,338

#262 • • KooKie aka. Petress Pan

Aune-mummo, 6.1.2008 15:17:
---
KooKie, 6.1.2008 13:32:

Niinkin voi ikävä kyllä käydä. Hope not. :D

---

Niin se ikärajahan kyseisiin bileisiin on 20v . Elä ota henkkoht mut mun mielestä pokejen kuulu kysyä nuorelta henkilöltä henkkarit ja jos ikä ei riitä ni se on voi voi , vaikka kuin ois ennakkoliput. *piis**piis*



None taken. Itse en kuitenkaan haluis parin kk takia missata vuoden bileiksikin hehkutettuja kinkereita, joten I'll take my chances. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

plink

Posts: 1,405

#263 • • plink team paska

Aune-mummo, 6.1.2008 15:17:
---
KooKie, 6.1.2008 13:32:
---
Dominatrix, 6.1.2008 13:31:
---
KooKie, 6.1.2008 12:54:
Nyt on sit vaatteetkin valittu. Valitsen ne uudestaan viikon välein, kunnes tää kuukausi on kulunut, ja vikana päivänä tunti ennen h-hetkeä skitsoan kotonani, että mitä vittua mä muka voin laittaa päälleni!?

---

Kunnos ovella huomaat että et pääse valitsemillasi vaatteilla sisään koska sinulla ei ole ikää *justjoo*

---


Niinkin voi ikävä kyllä käydä. Hope not. :D

---


Niin se ikärajahan kyseisiin bileisiin on 20v . Elä ota henkkoht mut mun mielestä pokejen kuulu kysyä nuorelta henkilöltä henkkarit ja jos ikä ei riitä ni se on voi voi , vaikka kuin ois ennakkoliput. *piis**piis*



damn right! mä peräänkuuluttaisin ehkä jopa vieläkin korkeampia ikärajoja. vituttaa katella nuoria vähäpukeisia tyttöjä tollasissa, ja toivoisinkin ikärajaksi n. 40+ v. liha on parempaa, kun se on kypsää. :P~~





(aika huono, jopa multa)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Aune-mummo

Posts: 543

#264 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
ja mulla on teinifobia
an_asswipe

Posts: 43

#265 • • an_asswipe
tasan kuukausi aikaa, vielä en ole lippuja hankkinut, mutta lippupalvelussa oli vielä vihreä loota merkiksi ettei ole loppumassa. Pitäis varmaan käydä oma silti hakemassa jos meinaa saada, loppu sit nopeasti ku loppuu, eikä taattua että niitä trokataan missään. Tulis nyt toi liksapäivä vaan ensin. Olikos muuten joskus loppuunmyyty tätä tapahtumaa?
Avatar
#267 • • Lilly Guest
585 suosittelijaa.. *pökr* Kyl tänne tulee lähdettyä vaikka aluks vähän epäröinkin. Viimeks harmitti ihan hirveesti ku en lähteny, tällä kertaa en tee sitä virhettä.
Pakko tää on kokea *joo*
unoha

Posts: 929

#268 • • unoha Lti-/UG Collective
Huomen pitäis tilata muutama lippunen ennen ku kerkee loppumaan. Toivottavasti ei kysy itse tapahtumas papereita*igor*

--
Never Quit !

anis

Posts: 2,451

#269 • • anis
Harmi kun seuraavana päivänä on iltavuoro. Pitää ottaa siis vähän iisimmin kuin viime kerralla *hih*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Aune-mummo

Posts: 543

#270 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

anis, 10.1.2008 15:36:
Harmi kun seuraavana päivänä on iltavuoro. Pitää ottaa siis vähän iisimmin kuin viime kerralla *hih*



Höpö Höpö *tirsk* eikä tarvi .. täysii vaan , on niistä illoista ennenkin selvitty*hikoil**sars*
anis

Posts: 2,451

#271 • • anis

Aune-mummo, 10.1.2008 17:12:
---
anis, 10.1.2008 15:36:
Harmi kun seuraavana päivänä on iltavuoro. Pitää ottaa siis vähän iisimmin kuin viime kerralla *hih*

---


Höpö Höpö *tirsk* eikä tarvi .. täysii vaan , on niistä illoista ennenkin selvitty*hikoil**sars*



Hah, katotaan *vink*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

tomii

Posts: 3,594

#272 • • tomii kallion herttua

DeeJay-Ego, 9.1.2008 19:44:
Huomen pitäis tilata muutama lippunen ennen ku kerkee loppumaan. Toivottavasti ei kysy itse tapahtumas papereita*igor*



Haha... riskei on otettava!

--
reivaan kunnes kuolen

Fornarina

Posts: 283

#273 • • Fornarina

DeeJay-Ego, 9.1.2008 19:44:
Toivottavasti ei kysy itse tapahtumas papereita*igor*



Ei ne niitä tiketissäkään kysy? Eli kyllä kysyvät ovella, jos näkee sen tarpeellisena.
kokosbollar

Posts: 334

#274 • • kokosbollar franks and beans!

DeeJay-Ego, 9.1.2008 19:44:
Toivottavasti ei kysy itse tapahtumas papereita*igor*


Eivät kysyneet ainakaan 2006, kun olin itse 18. Tosin tuntui vähän siltä että ei oikeen keltään muultakaan kysytty henkkareita, tyyliin jengi vaan nopeesti sisään. Kyllä sisällä näyttikin aika nuorta porukkaa olevan, ihmeteltiin serkun kanssa useampaankin otteeseen paria mimmiä jotka näytti ihan viistoistakesäsiltä. *ding*
Vakavasti puhuen. Toi ikäraja on ihan syystä, senkin eight-TEEN. *hih*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Mikcore

Posts: 914

#275 • • Mikcore Eternity has passed
Pitäs varmaan käydä ostamassa lippu...
Toivottavasti niitä on vielä jäljellä.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#276 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

DeeJay-Ego, 9.1.2008 19:44:
Huomen pitäis tilata muutama lippunen ennen ku kerkee loppumaan. Toivottavasti ei kysy itse tapahtumas papereita*igor*



Missä muualla ne kysyis kuin tapahtumassa?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

an_asswipe

Posts: 43

#277 • • an_asswipe
tota, tyhmä kysymys mutta tiketistäkö nämä liput tänäkin vuonna saa? Siis siitä urho kekkosen kadulta?
tir

Posts: 951

#278 • • tir
sieltähän ne tapahtuman infoista löytyy lippujen ostopaikat...
kokosbollar

Posts: 334

#280 • • kokosbollar franks and beans!

sts, 11.1.2008 12:45:
Kyllä siellä papereita kysyttiin, ja myös lippujen aitoustarkistettiin käännytyksiä tapahtui ovella.


No sehän on hyvä sitten.
Älkää siis surko, te kirkasotsaiset nuorukaiset, jos ette pääse etuovea pidemmälle näissä kemuissa... *släp*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -