974 posts, 49 pages, 281,076 views
Caro², 10.2.2008 21:51:
Ensivuonna jyrähtää selvästi, yhdistetty laskettelu ja kylpylätapahtuma
Pacifique - Skiguli
IndividualMäärittele pop-musiikki tässä yhteydessä
Miksan, 12.2.2008 17:56:
Peristeisesti kiksu alue? Edellisen kerran lineuppia kattellessa ei paljo kiksua osu silmään; Slusnik Luna ambient intro, Mr. A, Jay Mellin, Orkidea vs. DSS ja Accua tuskin voi laskea kiksuks?*Hymy*
Miksan, 12.2.2008 17:56:
Mc kyllä veteli pikkasen mc:n rolliaki Danceterian setin aikana, mutta alkuun laulo kyllä ihan livenä Heikki L:n biisit vokaalit, kyseinen mies laulaa siis myös äänitteessäki.
Avangion, 13.2.2008 12:13:
Pahoittelen kaikille sitä etten ole käyttänyt eksaktia termistöä, mutta kaikki varmaankin ymmärtänevät jo mitä olen ajanut takaa, vai?
mollily, 13.2.2008 03:59:
Olipas kiva nähä näin nopsakkaan kuvia
Mutta voih.. Mitähän mä taas odotinkaan, mutta eihän se fiilis niin millään niistä välity.
Itse olin ensimmäistä kertaa kylässä eikä poiskaan heitetty, mistä voin olla tietysti hyvin tyytyväinen, jo 01.30 bussilla kotiinlähdöstä en tosiaankaan.
Dementation, 13.2.2008 13:45:
Kiksubileet oli seuraava juttu, kunnes melkeen joka paikassa alko soida kiksun sijaan proge.
MiksuK, 13.2.2008 14:02:
Sama harmitus täälläkin. Niin monesti oon menny bileisiin joissa oon olettanu soitettavan menevää melodista kiksua mutta pettynyt pahemman kerran kun tuleekin vain sitä rasittavaa basari+rämisevä bassolinja progea.
rimpula,
Sattuuko kukaan muuten tuntemaan tätä tyttöä?
http://www.pltnm.org/phpbb/album_showpage.php?pic_id=9078
Onko täällä profiilia/galleriassa nickiä?