Noin 120 000 suomalaista webbitunnusta haxoroitu

132 posts, 7 pages, 98,822 views

Dirt

Posts: 105

#22 • • Dirt Chiken hunting
äh... mit vit. nainen tuli panikoiden jotain höpöttää tästä..

no joo, enpä löytänyt itteäni. paska tsägä niille jotka löytävät ittensä tuolta.
Lyra

Posts: 666

#24 • • Lyra
juu ei tarvitse kaikkien ilmotella ettei omaa tunnaria tuolta löytynyt. *klubitus*
Verano

Posts: 4,649

#26 • • Verano Merituuli

Lyra, 13.10.2007 20:49:
juu ei tarvitse kaikkien ilmotella ettei omaa tunnaria tuolta löytynyt. *klubitus*



Pysyypähän Uudet-laatikossa, vaikka Webin ihmeellisessä maailmassa stickynä onkin :)
Lauruska

Posts: 821

#27 • • Lauruska nihkee
heh. Netissä on onneks toi lista missä näkyy myös ne salasanat, eli ainakin kohdallani on väärä hälytys.
Roope Ankka

Posts: 343

#28 • • Roope Ankka
Kerrataanpa vähän.

Eli Klubituksesta ei ole voitu viedä salasanaa, joten jos en käytä muualla samaa nimimerkkiä, niin silloin salasanaakaan ei ole voitu viedä tältä foorumilta?

Toinen asia: Olen selannut vähän googlella ja sitten joillain muilla tiedostonhakuohjelmilla koko 79 000 nimen listaa löytämättä sitä. Voisiko siitä saada linkin, jotta voisi katsoa onko muilla nimimerkeillä muilla foorumeilla mahdollisesti muutettavaa?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#29 • • Lost-Soul los pallos

Roope Ankka, 13.10.2007 21:01:
Toinen asia: Olen selannut vähän googlella ja sitten joillain muilla tiedostonhakuohjelmilla koko 79 000 nimen listaa löytämättä sitä. Voisiko siitä saada linkin, jotta voisi katsoa onko muilla nimimerkeillä muilla foorumeilla mahdollisesti muutettavaa?


Linkkiä kokonaiseen listaan mielellään ei laiteta tänne.. Ja kyllä se googlella löytyy, jos vaan osaa etsiä.

Muutenkin olisi hyvä vaihtaa salasanaa säännöllisesti jopa foorumeilla.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

anis

Posts: 2,451

#30 • • anis
Ei ollu onneks omaa nickii tuol listas mut joku on jo kerran ehtiny saada vaihdettua mun salasanan klubbaris.. Onneks saatiin vaihdettua takas : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Radarski

Posts: 182

#31 • • Radarski

Timmo, 13.10.2007 20:00:
Löytypä sit oma nimi/nick tuolta. Vitun hienoa.

Edit: ja tää sekä plattari ovat ainoat forumit missä oon tolla nickillä. Hmm, toivottavasti olis joku muu "timmo" kyseessä.



Tota alkuperäsessä listassa oli myös sähköpostiosoiteita.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#32 • • [Nuclear] el aprendiz
En oo ilmeisestikään tarpeeksi kiinnostava persoona jotta mun tunnareita kannattais haxoroida. :(

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Timmo

Posts: 657

#33 • • Timmo

rdR, 13.10.2007 21:08:
---
Timmo, 13.10.2007 20:00:
Löytypä sit oma nimi/nick tuolta. Vitun hienoa.

Edit: ja tää sekä plattari ovat ainoat forumit missä oon tolla nickillä. Hmm, toivottavasti olis joku muu "timmo" kyseessä.

---


Tota alkuperäsessä listassa oli myös sähköpostiosoiteita.



Mistähän sen sais?

--
Elämä On Raato

Lyra

Posts: 666

#34 • • Lyra
joo sitä linkkiä ei pasteteta tänne.

ja ehkä tämä on nyt hyvä muistutus ihmisille salasanojen vaihtamisen, monimutkaisuuden ja eri salasanojen käyttämisen eri paikoissa tarpeellisuudesta.
Roope Ankka

Posts: 343

#35 • • Roope Ankka

mayah, 13.10.2007 21:03:
---
Roope Ankka, 13.10.2007 21:01:
Voisiko siitä saada linkin, jotta voisi katsoa onko muilla nimimerkeillä muilla foorumeilla mahdollisesti muutettavaa?

---


No eiks se nyt oo aika turha spämmätä sitä enää enempää ympäriinsä?

Avaa anqan laittama linkki ja etsi käyttämäsi nikit siitä.



Oletan nyt ettet tarkoita tuota tekstitiedostoa, koska siinä on ilmeisesti vain samat tunnukset mitkä osuvat Klubituksen tunnuksiin.
Mitä tuohon zip-tiedostoon tulee, niin ainakaan Vista ei suostu näyttämään mikä sen tiedostotunnus on huolimatta kansioasetuksista.
Otan linkin mielelläni privaan, jos ei suoraan foorumille.
sts

Posts: 7,969

#36 • • sts Sama pyynti aitta!
VAIHTAKAA SALASANANNE KAIKISSA FOORUMEISSA JA MAILEISSA YMS. TUO EI KOSKE VAIN KLUBITUSTA VAAN KAIKKIA FOORUMEITA MISSÄ OLETTE!
sts

Posts: 7,969

#37 • • sts Sama pyynti aitta!

Lyra, 13.10.2007 21:11:
joo sitä linkkiä ei pasteteta tänne.

ja ehkä tämä on nyt hyvä muistutus ihmisille salasanojen vaihtamisen, monimutkaisuuden ja eri salasanojen käyttämisen eri paikoissa tarpeellisuudesta.



Oon harvinaisen onnellisessa asemassa että mikään tunnukseni ei ole listalla mutta ajattelin silti vaihtaa asap kaikista foorumeista ja maileista yms salasanani kunhan kotiin pääsen.
plink

Posts: 1,405

#38 • • plink team paska
kai se nyt olis aika sama pasteta tännekin. kyseinen lista on viimeisten tuntien aikana saavuttanut jo varmastikin jokaisen, joka md5- tai sha1-koodattua salasanaa osaa edes hyödyntää (tai no olihan siinä muutama plain textikin, mutta kuitenkin).

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

anqqa

Posts: 4,032

#39 • • anqqa tirehtööri

Roope Ankka, 13.10.2007 21:13:
Oletan nyt ettet tarkoita tuota tekstitiedostoa, koska siinä on ilmeisesti vain samat tunnukset mitkä osuvat Klubituksen tunnuksiin.
Mitä tuohon zip-tiedostoon tulee, niin ainakaan Vista ei suostu näyttämään mikä sen tiedostotunnus on huolimatta kansioasetuksista.
Otan linkin mielelläni privaan, jos ei suoraan foorumille.



Lähes päinvastoin, klubbarissa on alle 14 000 rekisteröitynyttä, tossa listassa on yli 70 000. Ja alkuperäislistassa siis EI ole tietoja miltä forumilta mikäki tunnus on, vain lista tunnuksista, niiden salasanojen hasheista (tai salasanasta jos forumsofta tallentaa ne tekstinä) ja mahdollinen meiliosoite.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

sune

Posts: 2,096

#40 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Putte, 13.10.2007 20:39:
---
sune, 13.10.2007 20:37:
kuka hullu jaksaa selata noi kaikki nimet läpi..*pökr* mä ainaki suosiolla vaihdan salasanaa ku alan selata tota *nauru*

---


Sellainen kätevä pikku toiminto kuin search on onneksi keksitty ;)



*nauru* moon leekoinsinööri ni en tienny :D

--
ei kovin ihku eikä plur