Noin 120 000 suomalaista webbitunnusta haxoroitu

132 posts, 7 pages, 98,825 views

Timce

Posts: 5,381

#101 • • Timce

UnityF, 16.10.2007 11:49:
---
MiMoSa, 13.10.2007 20:20:
Voisko joku kattoo onko mun nick tuolla listalla kun mä en saa tota auki...

---


Mäkää en saa auki tai sitten en vain osaa. *igor*
Et jos joku viittii kattoo oonko mä tuol..



Sun nick löytyi. :/ Pistin sulle privaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

UnityF

Posts: 15,721

#103 • • UnityF joo just se
nice...

Onneksi se passu mikä sinne on merkattu on sellainen mitä en oo käyttäny enää vuosiin. Et ainakin tärkeimmät sivustot on ollu jo vuosia toisilla passuilla *hikoil*
%

Posts: 568

#104 • • Edited %
hmm, klubbariko ne tunnukset on vuotanut, mukaan lukien mun vanhan tunnuksen?

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Late

Posts: 3,441

#106 • • Edited Late team Lasse
Löysin nimeni listalta, mutta sähköpostiosoite on jonkun muun joten ei pitäis olla syytä huoleen. Tulipahan vaihdettua kumminkin läjä salasanoja, vielä kun oppis muistamaan ne kaikki. :D

edit. tuolta löytyykin aika moneen kertaan Late :/
Individual

Posts: 10,942

#107 • • Edited Individual HYPNO!
"Suomalaismies on pidätetty epäiltynä salasanamurrosta. Liki 80 000 tunnusta ja salasanatiivistettä julkaistiin verkossa viime lauantaina."

-Iltalehti juuri nyt

ei muuta kuin tervaa ja höyheniä, lisäksi pari kertaa kölin ali, niin oppii
CM

Posts: 1,507

#110 • • CM
Lål.. Tää ammattilainen sit päättäny kotoa murtautua ja ei tienny edes, että IP:t jää logiin?
Kate

Posts: 186

#111 • • Kate
Vaihdon salasanan, mutta silti joku on online mun tunnuksilla... En ymmärrä...
Kate

Posts: 186

#113 • • Kate

ezzy, 26.10.2007 10:31:
---
Kate, 26.10.2007 10:28:
Vaihdon salasanan, mutta silti joku on online mun tunnuksilla... En ymmärrä...

---


online missä?



Siinä vaiheessa, kun minä tulin sivustolle, oli jo Kate-nimimerkki online ennen kuin siis itse olin kirjautunut. Kirjauduin sitten sisään itse vanhalla salasanalla ja muutin salasanan. Loggasin ulos ja tulin uudelleen sivustolle, olen silti mukamas kokoajan online.
nomic

Posts: 4,120

#114 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Kate, 26.10.2007 10:37:
---

Siinä vaiheessa, kun minä tulin sivustolle, oli jo Kate-nimimerkki online ennen kuin siis itse olin kirjautunut. Kirjauduin sitten sisään itse vanhalla salasanalla ja muutin salasanan. Loggasin ulos ja tulin uudelleen sivustolle, olen silti mukamas kokoajan online.



Muistaakseni klubbari näyttää sinun olevan online vielä muutaman minuutin ulos loggautuessaan.
Eli vaikka loggaisit ulos, olet vielä pari minuuttia mukamas sisällä, kunnes tieto päivitetään klubbarissa. :)
Kate

Posts: 186

#115 • • Kate

nomic, 26.10.2007 10:39:
---
Kate, 26.10.2007 10:37:
---

Siinä vaiheessa, kun minä tulin sivustolle, oli jo Kate-nimimerkki online ennen kuin siis itse olin kirjautunut. Kirjauduin sitten sisään itse vanhalla salasanalla ja muutin salasanan. Loggasin ulos ja tulin uudelleen sivustolle, olen silti mukamas kokoajan online.

---


Muistaakseni klubbari näyttää sinun olevan online vielä muutaman minuutin ulos loggautuessaan.
Eli vaikka loggaisit ulos, olet vielä pari minuuttia mukamas sisällä, kunnes tieto päivitetään klubbarissa. :)



Joop, voi olla, mutta se ei selitä sitä, että olin online kun ensimmäisen kerran tulin sivustolle :S Ennen ekaa loggautumista siis...
¡ Previous post a couple of years ago !
sapeli

Posts: 11,768

#117 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Noin 120 000 suomalaista webbitunnusta haxoroitu:

anqqa, 22.3.2010 21:58:
Jälleen haxottu iso läjä tunnuksia mm. Älypäästä, alla lista tunnuksista (luonnollisesti pelkän nimimerkin kera), jos osuu oma kohdalle (ja muutenkin!) suosittelen vaihtoa mitä pikimmiten:

http://klu.bi/946Avm



Tyhmä kysymys: listalla oli Sapeli, oma nickini on sapeli. Koitin mennä profiilihaun kautta profiiliin Sapeli, mutta se meni omaan profiiliini. Onko tuossa typo, koska luulin että profiilinimet ovat case-specific?

Eipä sillä, muutin salasanan joka tapauksessa varmuuden vuoksi.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

anqqa

Posts: 4,032

#118 • • anqqa tirehtööri

Replying to Noin 120 000 suomalaista webbitunnusta haxoroitu:

sapeli, 22.3.2010 22:10:
Tyhmä kysymys: listalla oli Sapeli, oma nickini on sapeli. Koitin mennä profiilihaun kautta profiiliin Sapeli, mutta se meni omaan profiiliini. Onko tuossa typo, koska luulin että profiilinimet ovat case-specific?

Eipä sillä, muutin salasanan joka tapauksessa varmuuden vuoksi.



Klubbarin nimet ei välitä isoista ja pienistä kirjaimista :) Ja joo, vaikkei omaa jossain nettipalvelussa käytettyä tunnaria löytyiskään ni ei haittaa vaikka sen vaihtaiski, päinvastoin.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Aleks G

Posts: 284

#119 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
kiitti anqqa.. ei ule minä listalla
anqqa

Posts: 4,032

#120 • • Edited anqqa tirehtööri
Kaikkien haxoroitujen tunnusten kanssa samaa salasanaa käyttävien salasanat on vaihdettu, eli jos salasana ei toimi niin tilaa sähköpostiin uusi.

Vaara siis ns. ohi, mutta jälleen kerran: yrittäkää olla käyttämättä samoja salasanoja eri palveluissa. Melko lähelle puolet osumista käyttää samaa salasanaansa :(

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!