Noin 120 000 suomalaista webbitunnusta haxoroitu

132 posts, 7 pages, 98,842 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#82 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ei löytynyt nickejä listalta, mutta tuli silti pakottava tarve
vaihtaa salasana ihan varmuuden vuoksi... kuitenki ollu
sama salasana jo vuosikaudet!

--
dasinoaisnvs

homppa

Posts: 731

#83 • • homppa
mä en jaksanu vaivautuun vaihtaan mitään...mitä väliä sillä on jos jollain ruotsalaisilla on 80k keskustelupalstasalasanoja, meinasko ne käyä läpi ne kaikki ja kirjoittaa jotai tyyliin "lololollolololol w3 h4x j00" ketä kiinnostaa niin kauan kun ei oo mitään virallisia systeemejä.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#84 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Neko, 14.10.2007 19:28:
---
Syntse, 14.10.2007 17:45:
Juu salasanan purettuani joka oli yllättävän helppoa ei menny kauaa löytää sivusto nestistä joka decodee md5
---
Tuskin decoodaa, vertaa vain tarkistussummia tiedossa olevin sanoihin (mistä tulleet sitten on eri asia, ihmiset on stupidoja mitä salasanoihin tulee). Moni noista md5:sta jää purkamatta noilla netissä olevilla palveluilla.



Voi helvetti löysin omankin salasanan tosta listasta *ding* Eikä ollut edes hirveen alapäässä tota listaa *pökr*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Kolera

Posts: 4,256

#85 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Avernian, 14.10.2007 10:20:
Hitto. Monet on nyt menettänyt tilaisuuden sekoilla ja sikailla estotta ja väittää sitten "jonkun hax0r0ineen nickin." *hih*


mut nyt voi luvan kanssa sikailla ja sit sanoo et joo en tajunnu vaihtaa salasanaa!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Miika

Posts: 893

#86 • • Miika
Joku oli mun tunnuksilla Klubituksessa eilen klo13:43. Kaverit näki ja ihmetteli kun en vastaa, vaikken ollut lähelläkään konetta koko päivänä. Ja toi on nyt ihan satavarma juttu, sillä käytän tätä saittia ainoastaan omalta koneeltani.

Mun klubitus-tunnusta ei löytynyt tuosta listasta. Onnistuisko selvittää mistä päin maailmaa tuon hetken kirjautuminen on tapahtunut? Onnistuisko selvittää mitä se on tehnyt? Viestejä ei ole kirjoitettu eikä yksityisviestejä luettu. Kummallista. Lisäksi toi tyyppi on ollut minuna sisällä sen jälkeen kun vaihdoin salasanan uuteen.
Roope Ankka

Posts: 343

#87 • • Roope Ankka

homppa, 15.10.2007 10:27:
mä en jaksanu vaivautuun vaihtaan mitään...mitä väliä sillä on jos jollain ruotsalaisilla on 80k keskustelupalstasalasanoja, meinasko ne käyä läpi ne kaikki ja kirjoittaa jotai tyyliin "lololollolololol w3 h4x j00" ketä kiinnostaa niin kauan kun ei oo mitään virallisia systeemejä.



jotkut käyttävät samaa salasanaa sähköpostissa ja muissa palveluissa. Jos sähköposti on tiedossa, kuten tuossa, niin sen jälkeen voi esim tehdä hakuja posteihin ja katsoa missä palveluissa on tunnus. Sitten vaikka tilata siihen sähköpostiin ne tunnukset ellei niitä ole jo siellä valmiina.

Nimimerkillä 11+ vuotta sama salasana sähköpostissa, mutta ei muissa palveluissa... joo en vaihda, luotan tarpeeksi pitkään merkkijonoon.

Ps: Löysin vain nimimerkki + sähköpostiyhdistelmä-tiedoston verkosta, onneksi en näyttänyt loppujen lopuksi olevani listalla (tai sitten olen osannut olla poissa sopivilta sivuilta; IRC-galleria...)
Verano

Posts: 4,649

#88 • • Verano Merituuli

Miika, 15.10.2007 11:08:
-klips-



Ooks nyt varma, ettei se sit voinu johtuu siitä kun kävit kaveris luona koneella edellisenä iltana. Et jos sulla ois voinut jäädä klubbari auki?
Miika

Posts: 893

#89 • • Miika

Verano, 15.10.2007 12:03:
---
Miika, 15.10.2007 11:08:
-klips-
---

Ooks nyt varma, ettei se sit voinu johtuu siitä kun kävit kaveris luona koneella edellisenä iltana. Et jos sulla ois voinut jäädä klubbari auki?


*hmph*
Mulla EI jää Klubitus tai mikään muukaan forumi auki kuin omille koneilleni. Jos mun luottoystävä sanoo ettei ole käyttänyt konettaan kuin sunnuntaina aamuyöllä edellisen kerran, niin kyllä sitä on uskoman. Toisekseen, myöhemmin samana iltana kun olin tämän ystävän koneelta tänne logannut, eräs toinen kirjautui samalta koneelta myöhemmin tälle samalle forumille. Miten se on onnistunut ilman että logaisin ulos? Ja EI, sen selain ei tallentanut kyseistä salasanaa.

Olis kyl tosi kiva tietää kuka on tämän takana.
Marjo

Posts: 1,796

#90 • • Marjo pupuTupuna
puputupuna löyty tuolta listalta, mutta ei pupuTupuna. Ja ei ollut väliä, laittoko ton T-kirjaimen isolla vai pienellä. Mut mielestäni oon nähnyt jossain jonkun muun käyttävän puputupuna nickiä juurikin ilman tota isoa T:tä... Noh, vaihdoin nyt sit kuitenkin varmuudeksi.
Sallakat

Posts: 2,220

#91 • • Sallakat jungle, baby !
eikä esim piratebaykään ole vielä saanut poistettua (muutama päivä menny itse herra hakkerin postauksesta) mokomaa listaa sieltä sivuilta vaikka sitä ei ois pitäny sinne saada laitettua alunperinkään. tosi lame koko juttu.
akir0

Posts: 2,554

#92 • • akir0 idleRPG champion 2009

Sallakat, 15.10.2007 12:50:
eikä esim piratebaykään ole vielä saanut poistettua (muutama päivä menny itse herra hakkerin postauksesta) mokomaa listaa sieltä sivuilta vaikka sitä ei ois pitäny sinne saada laitettua alunperinkään. tosi lame koko juttu.



Miks ihmeessä piratebay tuon tuolta poistaisi?
Sallakat

Posts: 2,220

#93 • • Sallakat jungle, baby !

akir0, 15.10.2007 12:59:


---


Miks ihmeessä piratebay tuon tuolta poistaisi?



no miksi sen pitäisi saada olla tuolla sun mielestä? rajansa kaikella.
villelope

Posts: 2,846

#94 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Sallakat, 15.10.2007 13:00:
---
akir0, 15.10.2007 12:59:
---
Miks ihmeessä piratebay tuon tuolta poistaisi?
---
no miksi sen pitäisi saada olla tuolla sun mielestä? rajansa kaikella.


Jengi vois lakata käyttämästä p2p-softia, niin ei tätäkään ongelmaa olisi.

Tai sitten ees miettii vähän tarkemmin mitä tiedostoja/kansioita oikein koneeltaan jakaa eteenpäin.
serotonot

Posts: 3,137

#95 • • serotonot Paul Easy

Loopy, 15.10.2007 13:04:
---
Sallakat, 15.10.2007 13:00:
---
akir0, 15.10.2007 12:59:
---
Miks ihmeessä piratebay tuon tuolta poistaisi?
---
no miksi sen pitäisi saada olla tuolla sun mielestä? rajansa kaikella.

---

Jengi vois lakata käyttämästä p2p-softia, niin ei tätäkään ongelmaa olisi.

Tai sitten ees miettii vähän tarkemmin mitä tiedostoja/kansioita oikein koneeltaan jakaa eteenpäin.



Miten toi liittyy millään tavalla tohon asiaan? :D
hege

Posts: 242

#96 • • hege

Sallakat, 15.10.2007 13:00:
---
no miksi sen pitäisi saada olla tuolla sun mielestä? rajansa kaikella.



Oon pari minuuttia miettinyt mitä tähän nätisti liekittäisi, mutta enpä jaksa.
Verano

Posts: 4,649

#98 • • Verano Merituuli

Miika, 15.10.2007 12:19:
Jos mun luottoystävä sanoo ettei ole käyttänyt konettaan kuin sunnuntaina aamuyöllä edellisen kerran, niin kyllä sitä on uskoman. Toisekseen, myöhemmin samana iltana kun olin tämän ystävän koneelta tänne logannut, eräs toinen kirjautui samalta koneelta myöhemmin tälle samalle forumille. Miten se on onnistunut ilman että logaisin ulos?



Näitäpä en tiennyt.
UnityF

Posts: 15,721

#100 • • UnityF joo just se

MiMoSa, 13.10.2007 20:20:
Voisko joku kattoo onko mun nick tuolla listalla kun mä en saa tota auki...



Mäkää en saa auki tai sitten en vain osaa. *igor*
Et jos joku viittii kattoo oonko mä tuol..



Mut vaihdoin nyt kaikki salasanat mihin muistan joskus kirjautuneeni.
Onneksi kierätän montaa erii salasanaa ja vaihdan niitä ajottain ainakin niissä paikoissa jossa liikun useasti mut on jotain foorumeita jota en enää ees muista minne oon kirjautunu..