siis auuuuh mun jalat ja selkä ja ja ja. Tosi kipeet. Jotenkin ristiriitainen kommentti varmaan mutt siis oli aivan sairaan hauskaa taas vaikka musa olikin suurimmaksi osaksi kuraa. Tarkotan siis lähinnä Pendulumia. Genki ja Wiljam soitteli aika maukasta breaksii siinä jossain vaiheessa mitä siinä tuli oltua
Joutu kyl pariin otteeseen lopettaa hillumisen tanssilattialla ja alkaa ihmettelemään että mitäs helvettiä se oikein soitti jotaa electroa tms se Pendulumin äijä (kuka ei tainnu olla Elhornet niinku viimeks, vai???). Lopunkin tyyppi veti ihan läskiksi vaikka ois vielä voinu _kunnolla soitetulla_ Slam:illa vähän korjata muuten epätoimivaa settiä.
Vituttaa aivan sairaasti, että siinä vaiheessa kun Muffler aloitti soittaa niin jalka nousi enää ehkä puolen biisin verran ja sitte oli pakko luovuttaa. Olin jorannut nivelsiteet toisesta jalasta vähän mutkalle jossain vaiheessa, tai ainakin nilkkaa särki ja pohkeet oli tulessa. Kuulemattakin tiedän, että Mufflerin setti on saletisti ollu parhautta taas
Infektokin oli tosi kova, jonka aikana sinne tanssilattialle tuli oikeasti lähdettyäkin, koska Physicsin ja Laosin setti ei ihan vakuuttanut, paitsi loppu puolella kun alkoi tulemaan raffimpaa saundia.
Pirun hyvä ilta silleen, että rahaa meni tosi vähän kun ei ehtiny juomaan tanssimiselta. Seuraavaksi sitte jätkät livenä, eiks jee
kyl mä ainakin voin maksaa paljo enemmän jos saa ne livenä. Tai no itse asiassa voisitte tuoda Noisia stadiin mielummin, livenä tai ei, ihan sama
Ainii, kiitti bileist.