Club Inspiration 29.9.2007 @ Kotka

51 posts, 3 pages, 6,382 views

HannaNanna

Posts: 44

#21 • • Edited HannaNanna
Ihanaa, todella onnistuneet bileet oli. Ihmisiä oli tanssilattian täydeltä. Fiilis oli koko illan todella korkealla, Kiitos. *tanssittel*
Nikke

Posts: 881

#22 • • Edited Nikke Robodisco / Techmu
Oli aivan mielettömän hyvät bileet! Kerkesin just kuuntelee orionin loppusetin ja mies heitti hyvää musaa taas kerran. Heikki L laitto jump aroundin ja menin pähkinöiks *iloinen* muuten meni vähä ohi. Häppäriä joutu kans joraamaan ja todellakin ne valot oli hienot ja soundi varsin hyvä.

Mut yläkerrassa huhuh <3. Daniel pisti paikan palasiks ja porukka oli todella kädet ja jalat ilmassa. Kaikenlisäks saakeli et oli koeet ne valoputket siel katossa ja soundi viel napakampi ja tiukempi kun alakerrassa *hihu*

Ps kavereille terkkuja. See you around!

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

T-Justice

Posts: 892

#25 • • T-Justice
Upeet bileet, kaikki toimi. ISO käsi ja kiitos! *aplodit*
Eepu

Posts: 113

#26 • • Eepu Inspiration
Sanoisinko, että mahtava ilta! Orionin setti osui ja upposi suoraan sydämeen, mieletön avauspaketti illalle. Heikin muutamat "hitit" nostattivat tunnelmaa entisestään ja Jnkson loppujuoksut todisti viimein sen, että henkinen mielihyvä menee fyysisen kivun edelle. Vaikka päkiöiden ilta olisikin voinut jo päättyä tähän, oli polvien vielä pakko päästä notkumaan Danielin tanssittamana ja niin sitä taas naista vietiin *plur*

Muutaman ystäväni, jotka vierailivat ensi kertaa konemusakekkereissä, palautteet olivat myös hyvin positiivisia. Tavalliset baaritallaajat olivat yllättyneitä siitä, kuinka kaikilla näytti oikeasti olevan hauskaa, kun musiikki ja tunnelma veivät mennessään ja mikä kummallisinta, miehetkin tanssivat, ja vieläpä todella hyvin! *whaat* Takapuoletkin olivat saaneet jäädä rauhaan ällölääppijöiltä.

Iso käsi vielä kaikille paikalle olleille, olitte upeita *sydän* Kiitos ja kumarrus!

--
Así es la vida.

coolcat82

Posts: 771

#27 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Sorry, ei päästy paikalle PissaLiisan kanssa.... meil oli aivan omat bileet, eikä kyllä ees harmita kun niin kivat leikit oli *plur* Hyvä että noi bileet oli onnistuneet, mut ei taatusti voita meidän kahenkeskeistä illan/aamunviettoa *sydän* *sydän*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

blueflame

Posts: 35

#28 • • blueflame of ananasmurska
Kivaa kyllä oli. Päästiin liian myöhään paikalle ja missasin orionin *nyyh*. Happy HC tuntu itsestä ihan älyttömältä musalta (hyvässä mielessä) ja kyllä melkein se koko setti tulikin tanssittua. Kiitos kaikille ja oli mukava taas käydä Kotkassa bileissä.
Max Raven

Posts: 85

#29 • • Max Raven
ne äänet ne äänet... 10+
Holle

Posts: 793

#30 • • Edited Holle Beach X Member
Hmmmm...mitenkän tämän muotoilisi. Mielestäni parhaat bileet Kotkassa vuosiin. Itse en ollut järjetämässä näitä kemuja, mutta parhaani mukaan yritin olla hengessä mukana (ja materiaalisesti *iloinen*). Bilejärjestystaitoa on erityisesti se, että pystyy mukautumaan muuttuvien tilanteiden mukaan, reagoimaan nopeasti. Näissä bileissä toimittiin juuri näin. Iso kiitos järjestäjälle (+hänen tukijoukoilleen)! Toivottavasti sait lopputyöksesi sen, mitä odotitkin. *aplodit* Sitten nää vakiot...

+ Järjestäjät (näkemys)
+ Ääni
+ Valot
+ Paikka
+ Ihmiset
+ Soittajat

- Siiderin hinta (tosi 2 tuli ilmaiseksi ja käynhän töissä, joten ei kaatanut mun elämää)
- Ihminen, joka jo toistuvasti tulee bileisiin siinä tilassa, että käy riehumaan. Olen itsekin kerran matsannut kemuissa (joten mikä minä olen moralisoimaan), mutta tämä henkilö teki sen jo toistamiseen ja vielä peräkkäisissä bileissä. Voisi hieman miettiä, jos pilaa oman iltansa paskoilla fiiliksillä, mutta ei niitä tarvitse muille alkaa levittämään.

ISO miinus: otin yhdessä vaiheessa vahingossa Danielin tuopin jossa oli vettä ja tajusin tämän vasta, kun otin huikkaa. Ei näin! Selvinpäin soittaminen on teeskentelyä.*eiei*

Aini! PS. Oli kiva tavata toinen ihminen Suomesta, joka on dj/luokanopettaja. En olekaan yksin tässä kylmässä maailmassa. *plur*
Individual

Posts: 10,942

#31 • • Individual HYPNO!
Tuohon Hollen plus-listaan on ehdottomasti lisättävä hörhömässyt (tm). Olihan blast from the past, ku reivaajille oli jälleen baaritiskilla tarjolla kilotolkulla irtiksiä. *pihkassa* Ja muutenkin, jotain sellaista vanhaa fiilistä olin aistivani ilmassa. Siis niitä fiilareita, mitä itse koki armon vuonna 2000, kun bileissä alkoi ravaamaan.
KriSSe^

Posts: 85

#32 • • KriSSe^
Palautteesta päätellen missasin taas hyvät bileet. *igor* ...ois pitäny jaksaa raahautuu paikalle!*hmph*
Yediah

Posts: 1,090

#33 • • Yediah FINRG, Spacehouse
ääni oli superia ja valot ihan parhaita..
-meiju-

Posts: 29

#34 • • -meiju-
Kyllä!!! Bileet oli mitä mahtavimmat!! *joo* Musiikki, fiilis ja ihmiset!! *sydän* Sopivanpaljon ihmisiä ja kauheesti tuttuja, niin vanhoja ku uusiakin!! Ja olipa oikein mieluisa yllärijuttu ne jatkokemutkin siellä yläkerrassa!! Musiikki oli siellä varsinkin niin ihananhyvää et oli ihan pakko jaksaa vielä fiilistellä tanssilattialla.. *jiihaa* *iloinen* Eli KIITOS näistä!! Ehdottomasti lisää tommosia!!
Jinkso

Posts: 1,209

#35 • • Jinkso FINRG
Jesjes, kyllähän Kotka näytti mistä potkii!

Vaistoinkäymisiä tuntu vaan tulevan ja tulevan, mutta onneksi loppuivat viimehetkillä. Mesta oli pirun hauska ja toimiva. Teknikkaa skulas ja ja näytti törkeän hyvältä niin sisällä ja ulkona. Äänentoistokin potki sopivasti, sori jos tuli soitettua liian kovalla! *blush*

Orion kyllä pesi meikäläisen ennakko-odotukset täysin, törkeen loistava setti! Erityisplussat Dominatorista, scratheista ja vikasta biisistä! Heikin setti miellytti myös korvia ja porukka näytti olevankin aivan loistavissa tunnelmissa koko illan ajan.

Oma settikin meni ihan kivasti, porukka jakso hyvin vääntää menemään vaikka tempo nousikin sen reilu kolmisenkymmentä! *pepsodent* Tuli soiteltua aikalailla puoliksi uutta loistomatskua ja vanhempia klasareita, yks oma biisikin mahtu mukaan ekaa kertaa!

Jatkotkin oli aivan loistava yllätys ja Daniel pisti kyllä sellasta klasariputkea että heikotti!

Yhteenvetona mitä loistavin reissu, toivottavasti pääsee Kotkaan soittelemaan joskus uusiksikin! Suurkiitokset järkkäreille ja niin uusille kuin vanhoillekin tutuille!
Sampson

Posts: 634

#36 • • Sampson Bujashaka
No niin, bileet vietetty ja hauskaa oli. Tuli tosiaan vähän lyhyellä varoitusajalla tää valomiehen pesti ja koska viime kerrasta oli vierähtänyt viitisen vuotta niin oli alku hieman takkuista. Kyllä se siitä kuitenkin lähti etenemään. Harmitti että muutama valo jäi hyödyntämättä mutta ilmeisesti valopesti jatkuu vielä tuonnempana niin pitänee silloin käyttää enemmin aikaa kuin 20 min valoihin ja valopöytään tutustumiseen ennen bileitä :)

Bileistä itsestään täytyy yhtyä muihin ja kiitellä kovasti järjestäjiä. En olis kuvitellut, että Meriniemessä on noin mahtavat puitteet bileisiin. Runsas osanotto toi myös oman tunnelmansa tapahtumaan ja tietty mielettömän hyvät dj-setit. Orionin ja Heikki L:n setit iski kyllä sellasta kipinää, että oli mahotonta olla pomppimatta siellä valopöydän takana. Hörhömässyt (tm) tuli tosiaan näihin bileisiin mun suostumuksella Targetin muistoa kunnioittaen :) En kyllä kerenny paljon karkkia popsimaan.

Kaikenkaikkiaan, olipa kiva paluu taas bilerintamalle. Kiitokset kaikille!

ps. Caro, kuvat jakoon!

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

René Patrick

Posts: 826

#37 • • René Patrick
Parasta kyl mitä kotkassa on tapahtun..mä tykkäsin *joo*
a98

Posts: 871

#38 • • a98
melkeempä aina tulee kyllä bileitä kehuttua ja hauskaa on, mut nyt täytyy kyllä oikeesti sanoo et oli kyl aikamoiset bileet. ei vois kuvitellakkaan että nää oli ns. korvike bileet. paikkana toi entinen marinero on kyllä aina ollut ehkä se paras bilepaikka kotkassa (rellua ei lasketa) ja nää kyllä vaan vahvisti sitä.
melkeempä parasta oli tosiaan se loistava äänentoisto, jopa alakerrassakin, mutta nimenomaan yläkerrassa. hienoa että ei ole pakottavaa tarvetta huudattaa vehkeitä aivan täpöllä niin että soundi menee aivan mössöksi, niinkuin kotkassa valitettavan usein on käynnyt.
kaikki setit uppos ihan täysillä mulle. jinkso oli oikeen positiivinen ylläri, harvoimpa sitä meikäläistä saa tanssimaan noin nopeeta :)
parhaiten mulle toimi heikin ja danielin setit, joskin ehkä pikkuhiljaa vois lopettaa kotkassa sen greecen soittelun :)

mutta kiitos kovasti, toivottavasti saadaan lisää bileitä taas tuonne paikkaan! hauskaa oli, ehkä ois voinu itse pari drinkkiä jättää juomatta...
Daniel Braun

Posts: 1,626

#39 • • Daniel Braun wednesday?

a98, 2.10.2007 18:20:

parhaiten mulle toimi heikin ja danielin setit, joskin ehkä pikkuhiljaa vois lopettaa kotkassa sen greecen soittelun :)


Kiitoksia, myös muille kehuista.
Toi Greece2000 Nils Noan remiksi vaan on niin hiton hyvä jos klasareita on ajatellu soittaa...


Jinkso, tulihan siellä multa muutakin kuin klasareita ;)
Tarkoitus oli saada porukka tanssimaan...
Tiia

Posts: 352

#40 • • Tiia

a98, 2.10.2007 18:20:

... ehkä pikkuhiljaa vois lopettaa kotkassa sen greecen soittelun :)


Höh. Mitkä bileet ne olis, joissa ei soitettais kertakaan Greecea? *tirsk*