Hmmmm...mitenkän tämän muotoilisi. Mielestäni parhaat bileet Kotkassa vuosiin. Itse en ollut järjetämässä näitä kemuja, mutta parhaani mukaan yritin olla hengessä mukana (ja materiaalisesti
). Bilejärjestystaitoa on erityisesti se, että pystyy mukautumaan muuttuvien tilanteiden mukaan, reagoimaan nopeasti. Näissä bileissä toimittiin juuri näin. Iso kiitos järjestäjälle (+hänen tukijoukoilleen)! Toivottavasti sait lopputyöksesi sen, mitä odotitkin.
Sitten nää vakiot...
+ Järjestäjät (näkemys)
+ Ääni
+ Valot
+ Paikka
+ Ihmiset
+ Soittajat
- Siiderin hinta (tosi 2 tuli ilmaiseksi ja käynhän töissä, joten ei kaatanut mun elämää)
- Ihminen, joka jo toistuvasti tulee bileisiin siinä tilassa, että käy riehumaan. Olen itsekin kerran matsannut kemuissa (joten mikä minä olen moralisoimaan), mutta tämä henkilö teki sen jo toistamiseen ja vielä peräkkäisissä bileissä. Voisi hieman miettiä, jos pilaa oman iltansa paskoilla fiiliksillä, mutta ei niitä tarvitse muille alkaa levittämään.
ISO miinus: otin yhdessä vaiheessa vahingossa Danielin tuopin jossa oli vettä ja tajusin tämän vasta, kun otin huikkaa. Ei näin! Selvinpäin soittaminen on teeskentelyä.
Aini! PS. Oli kiva tavata toinen ihminen Suomesta, joka on dj/luokanopettaja. En olekaan yksin tässä kylmässä maailmassa.