Ihanaa, todella onnistuneet bileet oli. Ihmisiä oli tanssilattian täydeltä. Fiilis oli koko illan todella korkealla, Kiitos.
51 posts, 3 pages, 9,594 views
muuten meni vähä ohi. Häppäriä joutu kans joraamaan ja todellakin ne valot oli hienot ja soundi varsin hyvä.
Nikke, 30.9.2007 12:07:
Ps kavereille terkkuja. See you around!

Takapuoletkin olivat saaneet jäädä rauhaan ällölääppijöiltä.
Kiitos ja kumarrus!
). Bilejärjestystaitoa on erityisesti se, että pystyy mukautumaan muuttuvien tilanteiden mukaan, reagoimaan nopeasti. Näissä bileissä toimittiin juuri näin. Iso kiitos järjestäjälle (+hänen tukijoukoilleen)! Toivottavasti sait lopputyöksesi sen, mitä odotitkin.
Sitten nää vakiot...
Ja muutenkin, jotain sellaista vanhaa fiilistä olin aistivani ilmassa. Siis niitä fiilareita, mitä itse koki armon vuonna 2000, kun bileissä alkoi ravaamaan.
Musiikki, fiilis ja ihmiset!!
Sopivanpaljon ihmisiä ja kauheesti tuttuja, niin vanhoja ku uusiakin!! Ja olipa oikein mieluisa yllärijuttu ne jatkokemutkin siellä yläkerrassa!! Musiikki oli siellä varsinkin niin ihananhyvää et oli ihan pakko jaksaa vielä fiilistellä tanssilattialla..
Eli KIITOS näistä!! Ehdottomasti lisää tommosia!!

Tuli soiteltua aikalailla puoliksi uutta loistomatskua ja vanhempia klasareita, yks oma biisikin mahtu mukaan ekaa kertaa!
a98, 2.10.2007 18:20:
parhaiten mulle toimi heikin ja danielin setit, joskin ehkä pikkuhiljaa vois lopettaa kotkassa sen greecen soittelun :)
a98, 2.10.2007 18:20:
... ehkä pikkuhiljaa vois lopettaa kotkassa sen greecen soittelun :)