Club Inspiration 29.9.2007 @ Kotka

51 posts, 3 pages, 6,388 views

Jinkso

Posts: 1,209

#41 • • Jinkso FINRG

Daniel Braun, 2.10.2007 18:31:
Jinkso, tulihan siellä multa muutakin kuin klasareita ;)
Tarkoitus oli saada porukka tanssimaan...



Nimenomaan positiivisessa mielessä tarkoitin, sopivassa suhteessa tuli kyllä matskua sekasin. Toimi!
Daniel Braun

Posts: 1,626

#42 • • Daniel Braun wednesday?

Jinkso, 2.10.2007 19:47:
---
Daniel Braun, 2.10.2007 18:31:
Jinkso, tulihan siellä multa muutakin kuin klasareita ;)
Tarkoitus oli saada porukka tanssimaan...

---


Nimenomaan positiivisessa mielessä tarkoitin, sopivassa suhteessa tuli kyllä matskua sekasin. Toimi!


Kiitoksia kovasti *sydän*
Daniel Braun

Posts: 1,626

#44 • • Daniel Braun wednesday?
hienoja ja tunnelmallisia kuvia :)
toi yläkerran peilipallo on melko rok rok, meikäläisen kaikkien aikoin suosikki baari/biledeko <3
Flügel

Posts: 212

#45 • • Flügel Leicht begeistert
Ehkä just ja just näkys kolme tuttua kuvassa. En ollut kyl itse bibbaloissa, mut täh, siis ketä nää kotkalaiset näissä kuvissa muka on?? *nauru*

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Caro²

Posts: 5,301

#46 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Flügel, 3.10.2007 00:36:
Ehkä just ja just näkys kolme tuttua kuvassa. En ollut kyl itse bibbaloissa, mut täh, siis ketä nää kotkalaiset näissä kuvissa muka on?? *nauru*


Aika paljon taitaa olla ihan muistakin kaupungeista porukkaa.
Dementation

Posts: 2,892

#47 • • Dementation wednesday?
Jaahas, nyt olis sen verran aikaa että vois kirjoitella vähän pidempää jorinaa näistä.

Kun saatiin tietää että alkuperäiset Konstruktion kekkerit joudutaan siirtämään myöhempään ajankohtaan, olin hetken sitä mieltä että mikään vaihtoehtotapahtuma ei kelpaa, että mä jään kotiin... Alkujärkytyksen jälkeen aloin kuitenkin ymmärtää sitä ajatusta, että "ihmiset ovat varanneet itselleen vapaaillan ja suunnitelleet pääsevänsä tanssimaan, joten heille pitäisi suoda se mahdollisuus" ja aloin myös itse päästä uudelleen tunnelmaan, että lauantaina biletetään. *joo*

Pakko sanoa että oli ehkä hieman stressaavaa järjestämistä näissä, kun tasaisesti tuli mutkia matkaan ja aikataulu maanantaista lauantaihin ei ollut järin pitkä aika rakentaa pippaloita. Mutta ihan hyväthän niistä tuli, vaikka paljon jäi parannettavaakin. *vink*

Alkuilta ennen bileitä oli aika hektistä ja stressaavaa aikaa, varsinkin kun valomiehen puuttuminen meinasi aiheuttaa epätoivon ja tuntui että aika loppuu muutenkin kesken. Vielä kun lauantaina piti käyttää aikaa muuttamiseen muutamia tunteja, kun oli peräkärry käytössä, niin päivästä tuli omalle kohdalle aika kiireinen. *hikoil*

Lähdin bilepaikalta kotiin suihkuun ja vaihtamaan vaatteet joskus kahdeksan jälkeen, silloin valomiehestä ei ollut vielä tietoa ja tunnelma oli varovaisen toiveikas, halusin uskoa kovasti että kaikki järjestyy, vaikka pahalta näyttikin. Saavuin takaisin bilepaikalle 21.02 ja huomasin helpottuneena että valot ovat käytössä. Se oli laukaiseva tekijä omalle bilefiilikselle. *hihu* Kiitos siis kovasti Sampsonille.

Jo kymmeneen mennessä paikalle oli valunut todella paljon väkeä, olin ihan hämmentynyt, että miten ihmisiä olikin niin paljon jo niin aikaisin, mutta hyvä vain niin. Sen ensimmäisen tunnin ajan olin pomppinut ympäriinsä hoitamassa kaikenlaisia juoksevia asioita, kuten muun muassa viritin savukoneen toimintaan ja hoisin stage managerin hommaani. *pupu*

Siinä klo 22 lähdin viemään Jinksoa hesburgerille syömään ja oli hienoa ajaa meriniemestä pois päin, kun koko matkan meriniemestä aina ruotsinsalmenkadulle asti näki ihmisiä kävelemässä meriniemeen päin. Tällä reissulla tuli myös päivän naurut, kun Jinkso totesi että Hesburger jossa soi Prodigy, siinä on jo asennetta. *sydän*

Orionin setistä kuulin siis alkua ja loppua, ja kaiken kaikkiaan vaikutti ihan hyvältä, vaikken tanssilattialle kerennytkään. Heikki L:n soittoa ehdin kuunnella hieman enemmän ja pari kertaa ehdin pysähtyäkkin aloilleni, mutta vielä tässäkin kohdassa iltaa juoksevat asiat sekä stage managerin hommat veivät sen verran aikaa, että tanssilattialla ehti käydä vain pari kertaa kääntymässä. *igor*

No onneksi tilanne alkoi rauhoittua Jinkson setin aikana ja pääsin vihdoin itsekin tanssimaan, setti oli hyvä ja viimeisenä biisinä soinut Jinkson oma hengentuotoskin päätyi haltuuni. *plur*

Kun vielä jatkoilla soi niin törkeen hyvää musaa ja ihmisiä jäi sinnekin vielä paljon paikalle, niin olivat bileet kohdallani todella onnistuneet ja jälkifiilis loistava. *tanssittel**jiihaa**aplodit*

Kaikenkaikkiaan todella onnistuneet bileet ja odotan innolla seuraavia Inspiration porukan kekkereitä. *pihkassa*

Toivottavasti kaikille muilekkin jäi hyvä fiilis, olisi kiva kuulla vielä lisää palautteita *pepsodent*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#48 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Jee!

© SESSIONS2 -kuvat julkaistu ilman lupaa myös naapurinmaan bilekuvasaitilla!

Kuvien julkaisija on ollut niinkin aktiivinen, että on leikannut viralliset tägit pois kuvan alareunasta ettei ne nyt vahingossakaan häiritsisi kuvienkatselunautintoa *joo*

http://www.foto.dj/all_album_view.php?id_g=1231

Tässä puolivirallinen lausunto allekirjoittaneelta, sekä tiimiltä jota edustan:

*dissaa*
Sampson

Posts: 634

#49 • • Sampson Bujashaka
no great! Meiksikii on sit ryssänkielisillä sivuilla :) Vähäks ollaa kuuluisia.

--
It soul good, bros and hos
-Bujashaka

Caro²

Posts: 5,301

#50 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Dodi!

Valokuvajupakka fotodj-saitin kohdalla on saatu päätökseen. Kuvat on saitilta poistettu "kuvaajan" toimesta ja tekijä on pahoitellut tekosiaan.

Oli omien sanojensa mukaan ensimmäinen ja viimein kerta kun tuollaisen tempauksen tekee *joo*

[pieni]On se kivaa kun maailma on niin pieni, että tekijän henkilö- ja yhteystiedot saa selville parissa päivässä.[/pieni]
Dementation

Posts: 2,892

#51 • • Dementation wednesday?
Hyvä että homma selvisi.

Aikamoista meininkiä kyllä. *dissaa*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}