Facebook

854 posts, 43 pages, 309,037 views

RiD

Posts: 2,817

#361 • • RiD Nukemi

sapeli, 26.10.2007 13:57:
Lähetteleekö muiden mielestä toi Super Wall ittekseen noita juttuja? *ding*



Mul ainaki rytisee välil jotain haamunotificationeja et joku muka kirjottanu mun superwallii vaik eiokkaa.

--
*super* *possu*

spoinkel

Posts: 398

#362 • • spoinkel Alferd Heatpacker

domi, 26.10.2007 20:38:
Järkyttävää kuinka paljon vanhoja tuttuja tuolta löytyy.
....vielä järkyttävämpää on se, että mitä kautta ihmiset tuntevat toisensa...:D



Hauska juttu mitä kukaan ei ole vielä keksinyt: Laita saman sukupuolen ryyppykaverisi tuttavuustiedoiksi "they dated and now they aren't speaking".

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

typ0

Posts: 1,892

#363 • • typ0 syntax error
hehe nöyrää kuinka koko päivä on onnellisesti menny tota säätäessä XD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Sami de Sousa

Posts: 1,221

#364 • • Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

typ0, 26.10.2007 20:57:
hehe nöyrää kuinka koko päivä on onnellisesti menny tota säätäessä XD


huomasin saman, että tota voi säätää vaikka kuinka eikä valmista tule ikinä *nauru* ihan niinku ei olis tärkeämpää tekemistä, mut ei vaan osaa lopettaa *ding*
vanhus

Posts: 889

#365 • • vanhus
aika ahdas kaitamainen suttupaja johon tuli regattua mut jos se siitä kuitenkin lähtis luistaa ku siihen pikkasen totuttelee
villelope

Posts: 2,846

#366 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Finland network tänään:
174,981

175k menee siis rikki vielä tänään. Veikkauksia 200k rikkomisesta otetaan vastaan.
villelope

Posts: 2,846

#367 • • villelope Lope of Lope & Kantola

mku, 30.10.2007 11:55:
---
Loopy, 30.10.2007 11:49:
Finland network tänään:
174,981

175k menee siis rikki vielä tänään. Veikkauksia 200k rikkomisesta otetaan vastaan.

---

Joku arvioi että korkeintaan 2/3 suomalaista kuuluu tuohon finland netwörkkiin, mutta kyllähän tuo kertoo kasvuvauhdista aika paljon kuitenkin


Näinhän se on. Toisaalta noita muita suomalaisia erinäisissä verkostoissa on äärimmäisen hankala lähteä metsästämään. Yliopistot ja korkeakoulut on vielä helppo laskea mukaan, mutta erinäinen määrä esim. ulkomailla rekisteröityneitä (vaihto-oppilaat jne) sekä työelämän verkoistoihin suoraan liittyneitä on hankalampi kartoittaa.
remotion

Posts: 5,283

#368 • • remotion nostatus guru

CM, 25.10.2007 20:42:
---
Putte, 25.10.2007 20:29:
Nimimerkin ja oikean nimen yhdistäminen on helpompaa kuin moni luuleekaan.

---


Jep. Paitsi jos kirjottaa joka foorumille eri nimellä, eri tunnetiloissa (esim vittuuntuneena foorumiin x ja hehkutusolotilassa foorumiin y, kännissä foorumiin z, mielellään foorumit vielä eri kielillä, niin sama porukka ei yhtä varmasti seuraa jokaista kirjoitusta), jokaiseen eri tyylillä (tunne-/olotilojen erojen takia voi olla suht helppoakin), yleisellä tietokoneella, huppu päässä ja eri vaatteet päällä joka kerta, niin sit alkaa olee jo vaikeampi homma :D



"toihan on se sama huppumies tämänkin nimimerkin takana, hemmettiläinen" :D
Jago

Posts: 4,039

#369 • • Jago un-trained monkee
Pakko myöntää, että laitoin sinne eilen oman profiilin ja oon kyllä koukuttunu.
Noin kätevästi en olisi voinut ihmisten samankaltaisista ajatuksista ja mielipiteistä lukea muualta. Eikä kavereiltakaan tuu tentattua vastaavallalailla tietoa.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hupsu

Posts: 1,005

#370 • • Hupsu

spoinkel, 26.10.2007 20:44:
---
domi, 26.10.2007 20:38:
Järkyttävää kuinka paljon vanhoja tuttuja tuolta löytyy.
....vielä järkyttävämpää on se, että mitä kautta ihmiset tuntevat toisensa...:D

---


Hauska juttu mitä kukaan ei ole vielä keksinyt: Laita saman sukupuolen ryyppykaverisi tuttavuustiedoiksi "they dated and now they aren't speaking".



It's complicated.

--
Päivän mietelause?

Avatar
#371 • • SickPartyBoy Guest
ärsyttävän ihanan koukuttava toi koko facebook
GrimsouL

Posts: 468

#372 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
mä en vieläkään tajua mitä v*tun hauskaa / erikoista täs lärvikirjassa on? onhan noita irc gallerioita ja maispeissejä mut tää on ihan perseestä. Onkse se juttu et voit purra jotain vampyyrina vai?

tai sit mä en vaa tajuu...

WTF??
Janisa

Posts: 2,226

#373 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

migizz, 2.11.2007 21:50:
mä en vieläkään tajua mitä v*tun hauskaa / erikoista täs lärvikirjassa on? onhan noita irc gallerioita ja maispeissejä mut tää on ihan perseestä. Onkse se juttu et voit purra jotain vampyyrina vai?

tai sit mä en vaa tajuu...

WTF??



Sa et vaan tajuu -oikeassa olit. *vink*

Ma taas puolestani olin just tulossa kirjoittaa kuinka koukussa ma oon tohon saittiin. On niin ihan kaivella ja loytaa vanhoja tuttuja saati nahda kuvia miten ihmiset voi nykyaan ja kenella on perhetta yms. You gotta love it! *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

GrimsouL

Posts: 468

#374 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

Janisa,

Sa et vaan tajuu -oikeassa olit. *vink*

Ma taas puolestani olin just tulossa kirjoittaa kuinka koukussa ma oon tohon saittiin. On niin ihan kaivella ja loytaa vanhoja tuttuja saati nahda kuvia miten ihmiset voi nykyaan ja kenella on perhetta yms. You gotta love it! *sydän*



höh mä en löydä ketää vanhoi frendei tuolt. tai sit mul ei oo ollu kamui.. *nyyh*
Anselmi

Posts: 2,578

#375 • • Anselmi And sell me

migizz, 2.11.2007 22:21:
---
Janisa,

Sa et vaan tajuu -oikeassa olit. *vink*

Ma taas puolestani olin just tulossa kirjoittaa kuinka koukussa ma oon tohon saittiin. On niin ihan kaivella ja loytaa vanhoja tuttuja saati nahda kuvia miten ihmiset voi nykyaan ja kenella on perhetta yms. You gotta love it! *sydän*

---


höh mä en löydä ketää vanhoi frendei tuolt. tai sit mul ei oo ollu kamui.. *nyyh*


Lucky motherfucker!

--
sen pituinen se

Peppi

Posts: 397

#377 • • Peppi Pepe The Journalist

migizz, 2.11.2007 21:50:
mä en vieläkään tajua mitä v*tun hauskaa / erikoista täs lärvikirjassa on? onhan noita irc gallerioita ja maispeissejä mut tää on ihan perseestä. Onkse se juttu et voit purra jotain vampyyrina vai?

tai sit mä en vaa tajuu...

WTF??


Erilaista muihin nettiyhteisöihin verrattuna on se, että tuolta löytyy kavereita/tuttuja kaikista piireistä - ei vain esim. bilepossea kuten Klubbarista. Toisekseen käytettävyys on ihan toista luokkaa kuin MySpacessa tai Irc-galleriassa (ei tosin ole Klubbaria voittanutta :D). Lisäksi esim. galtsusta löytyy vain murto-osa frendeistä, sillä keski-ikä siellä taitaa olla jotain 19 vee luokkaa. Facebookin avulla tavoittaa myös ulkomaiset tutut, which is nice...

FB on erittäin näppärä yhteydenpitoväline, jonka avulla kuulumisia tulee vaihdettua sellaistenkin tuttavien kanssa, joille soittaminen olis vähän liikaa ja ehkäpä tarpeetontakin. Itse olin melko epäileväinen alkuun, onhan näitä saitteja jo riittämiin, mut pitkällisen breinwoshingin jälkeen rekisteröidyin ja koukahdin :)

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

a-j

Posts: 785

#378 • • Edited a-j
melkein välistä jo kerkesin kyllästyäkin jo,
mutta koukku tuntuu olevan ja pysyvän, ei
osaa mennä nukkumaan.. :E

edit: pupuankalle propsit mainospuheista *igor* >:D

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Verottaja

Posts: 1,174

#379 • • Verottaja no-life / luuviulu
Toi kavereiden löytäminen ja kuulumisten vaihtaminen on ihan jees,
mut se jatkuva "täyteohjelmien" tyrkytys rupee kyl nakertaan.
Vaikka blokkais yhden, niin kohta tulee ilmoitus toisesta.
Saatana, luulis jo muutaman ignoren jälkeen tajuavan, että mua
ei semmoset kiinnosta.
Ainoot mitä olen itselleni lisänny on Entourage ja Daily babe *nauru*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

anis

Posts: 2,451

#380 • • anis

migizz, 2.11.2007 22:21:
---
Janisa,

Sa et vaan tajuu -oikeassa olit. *vink*

Ma taas puolestani olin just tulossa kirjoittaa kuinka koukussa ma oon tohon saittiin. On niin ihan kaivella ja loytaa vanhoja tuttuja saati nahda kuvia miten ihmiset voi nykyaan ja kenella on perhetta yms. You gotta love it! *sydän*

---


höh mä en löydä ketää vanhoi frendei tuolt. tai sit mul ei oo ollu kamui.. *nyyh*



Mä en muista kenenkään sukunimiä*toktok*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.