sapeli, 26.10.2007 13:57:
Lähetteleekö muiden mielestä toi Super Wall ittekseen noita juttuja?
Mul ainaki rytisee välil jotain haamunotificationeja et joku muka kirjottanu mun superwallii vaik eiokkaa.
854 posts, 43 pages, 316,633 views
sapeli, 26.10.2007 13:57:
Lähetteleekö muiden mielestä toi Super Wall ittekseen noita juttuja?
domi, 26.10.2007 20:38:
Järkyttävää kuinka paljon vanhoja tuttuja tuolta löytyy.
....vielä järkyttävämpää on se, että mitä kautta ihmiset tuntevat toisensa...:D
typ0, 26.10.2007 20:57:
hehe nöyrää kuinka koko päivä on onnellisesti menny tota säätäessä XD
mku, 30.10.2007 11:55:
---
Loopy, 30.10.2007 11:49:
Finland network tänään:
174,981
175k menee siis rikki vielä tänään. Veikkauksia 200k rikkomisesta otetaan vastaan.
---
Joku arvioi että korkeintaan 2/3 suomalaista kuuluu tuohon finland netwörkkiin, mutta kyllähän tuo kertoo kasvuvauhdista aika paljon kuitenkin
CM, 25.10.2007 20:42:
---
Putte, 25.10.2007 20:29:
Nimimerkin ja oikean nimen yhdistäminen on helpompaa kuin moni luuleekaan.
---
Jep. Paitsi jos kirjottaa joka foorumille eri nimellä, eri tunnetiloissa (esim vittuuntuneena foorumiin x ja hehkutusolotilassa foorumiin y, kännissä foorumiin z, mielellään foorumit vielä eri kielillä, niin sama porukka ei yhtä varmasti seuraa jokaista kirjoitusta), jokaiseen eri tyylillä (tunne-/olotilojen erojen takia voi olla suht helppoakin), yleisellä tietokoneella, huppu päässä ja eri vaatteet päällä joka kerta, niin sit alkaa olee jo vaikeampi homma :D
spoinkel, 26.10.2007 20:44:
---
domi, 26.10.2007 20:38:
Järkyttävää kuinka paljon vanhoja tuttuja tuolta löytyy.
....vielä järkyttävämpää on se, että mitä kautta ihmiset tuntevat toisensa...:D
---
Hauska juttu mitä kukaan ei ole vielä keksinyt: Laita saman sukupuolen ryyppykaverisi tuttavuustiedoiksi "they dated and now they aren't speaking".
migizz, 2.11.2007 21:50:
mä en vieläkään tajua mitä v*tun hauskaa / erikoista täs lärvikirjassa on? onhan noita irc gallerioita ja maispeissejä mut tää on ihan perseestä. Onkse se juttu et voit purra jotain vampyyrina vai?
tai sit mä en vaa tajuu...
WTF??
Janisa,
Sa et vaan tajuu -oikeassa olit.
Ma taas puolestani olin just tulossa kirjoittaa kuinka koukussa ma oon tohon saittiin. On niin ihan kaivella ja loytaa vanhoja tuttuja saati nahda kuvia miten ihmiset voi nykyaan ja kenella on perhetta yms. You gotta love it!
migizz, 2.11.2007 22:21:
---
Janisa,
Ma taas puolestani olin just tulossa kirjoittaa kuinka koukussa ma oon tohon saittiin. On niin ihan kaivella ja loytaa vanhoja tuttuja saati nahda kuvia miten ihmiset voi nykyaan ja kenella on perhetta yms. You gotta love it!
---
höh mä en löydä ketää vanhoi frendei tuolt. tai sit mul ei oo ollu kamui..
migizz, 2.11.2007 21:50:
mä en vieläkään tajua mitä v*tun hauskaa / erikoista täs lärvikirjassa on? onhan noita irc gallerioita ja maispeissejä mut tää on ihan perseestä. Onkse se juttu et voit purra jotain vampyyrina vai?
tai sit mä en vaa tajuu...
WTF??
migizz, 2.11.2007 22:21:
---
Janisa,
---
höh mä en löydä ketää vanhoi frendei tuolt. tai sit mul ei oo ollu kamui..