HOUSENATION - Future will survive - KAAPELITEHDAS 17.11.2007 @ Helsinki

223 posts, 12 pages, 51,855 views

Mark

Posts: 7,311

#161 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mitähän näist nyt sanois.. Ei jäänyt kovinkaan upeet fiilikset, koko kemuist loisti mun mielest vähän sellanen puoltiehen jätetty asenne tjsp. Isoilla areenoilla musa ei napannut missään vaiheessa pl Slusnik Luna joka räjäytti pankin lopussa *pihkassa* Dösässä oli parhaat pileet ku Casper soitti ja bussi heilu *plur* Mut muuten noin yleisesti pyyhkeitä tulis:

-bileet aukes n. 45 min myöhässä
-ois voinu olla enemmän jengiä = enemmän fiilistä
-Gielen, jestas miten kökköä *eiei*

Muuten aika perus, tulipahan käytyy ja onneks aamut seivas koko helahoidon :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-Casper-

Posts: 1,363

#162 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
hihu! päälava näytti hyvältä, ja dösä*nauru*siel oli hot ku basessa, mut helvetin hauska soittaa*tanssittel*
Avangion

Posts: 2,529

#163 • • Avangion Punakardinaali

Kolera, 18.11.2007 05:43:
Propsit siitä et kummallakin areenalla kuuli kummankin areenan musat. Ei missannu mitää <3



Vitsit mä rakastan kunnon sarkasmia! *nauru*
Musiikki oli tosiaan liian lujalla. *eiei*
Täytyy myös mainita Y-Alueen keskeneräisyyydestä.
Laatu oli sen mukainen, että tekisi mieli saada osa rahoista takaisin.

Suurin osa soittajistakaan ei saanut meikäläiselle fiiliksiä päälle.
Tässä tietysti ei välttämättä ole niinkään "vikaa" muualla kuin mun musiikkimaussa.
Y-Alueen setti oli liian teknoa ja Hardstyleä mulle. *uuh*
Äänenvoimakkuuskin oli liian korkea. Musiikki puuroutui.

Olisin kiksu puolella edes tulevan hyviä melodioita, mutta siellä vain soitettiin pitkälti paikallaan junnaavaa settiä. En ole guru tai niin skene, että välttämättä käyttäisi oikeata termiä, mutta olikohan se musiikki siis liian progea mun makuun. Ainakin tuli mieleen Screenin 5-v. synttärit, joilla meinasin kuolla tylsyyteen...

Slusnik Lunalle pisteet kotiin. Ne pojat sai mut ainoina veivaamaan fiiliksellä.

Mutta on kyllä bileet pettymys, jos niissä ei saa hikeä päälle. *hmph*
Parasta illassa oli seura, josta en voi kiittää järjestäjiä.

Jos tulevaisuus selviää, niin ei viime viikonlopun ansiosta. *hih*


Temppu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

SandraEm

Posts: 2

#164 • • Edited SandraEm
Nyt on sanottava se, että odotin jotain aivan muuta, ja sen takia oli hämmästyksen ja pettymyksen sekainen olotila niin vahva.*ding* Soittelivat pojat hyviä settejä kyllä, heitä ei voi moittia. Mutta järjestelyissä joku oli vähän mennyt poskelleen, tai siltä ainakin tuntui... Housenationit ovat olleet isoja, mahtavia ja tykkejä bileitä, nyt kun astelin sisään, jouduin vaikka kuinka monta kertaa tarkistamaan, että oikeesti on vain kaksi lavaa, niin ja tietty se bussi :P... Mitä dekoihin (mihin dekoihin? ei niitä ollu!!) ja valoihin tulee, näytti kaikki joteinkin keskeneräiseltä, ja Y puolella meinasin moneen otteeseen oksentaa, liika strobo voi oikeesti olla vaarallista...*eiei*

Oli mukavaa olla käymässä ja kyllä polkkaaminen sujui *tanssittel*, hyvässä seurassa kun olin. Pettymys ei olisi ollenkaan niin karvas, jos olisi ollut kyse rehellisesti pienemmistä bileistä, mutta Housenationit Kaapelilla vaan antoivat odottaa jotain suurempaa!!

Ja tietysti taloudellinen kysymys on hankala, tiedän, että kaikki maksaa, mutta nyt tunnen maksaneeni liikaa, koska en nähnyt sitä kaikkea, mikä maksaa *eikä*
Toisaalta kai kolme euroa vedestä Kaapelilla, on oikeassa suhteessa kymmeneen euroon vedestä Ibizalla, not! *hih*

Joka tapauksessa oli mukava olla pitkästä aikaa tanssahtelemassa, ja mukavan porukan seassa, ihmiset olivat ihanasti juttu tuulella, se piristi kovasti *hihu*
STU

Posts: 70

#165 • • STU teamnokia
Täytyy kyllä yhtyä massan sanaan ja todeta, että kyllä oli rahat laitettu suuriin tähtiin valojen ym. kustannuksella. Mitä kaapeliin tulee, niin ei taida tällä hetkellä löytyä Suomesta niin kovaa bilemestaa, ainakaan samalla hintaa. Itse tosin olin niin humalassa, että kaikki kuulosti hyvältä ja meno sen mukaista. Laserpointeja odotellessa...

--
Tranz is a form of life!!!

mza

Posts: 2,954

#166 • • Edited mza Erikoismies erikoistehtävässä


...että kyllä oli rahat laitettu suuriin tähtiin valojen ym. kustannuksella.


Hieman kyl epäillytttää et tuleeko Kaapelille tarpeeks porukkaa jos ollaan täysin suomalaisin voimin liikkeellä vaik valoihinkin pannaan rahaa paljon kiinni...
Tuntuu hieman sille et aina pitäis olla se ulkomainen vetonaula.
(enkä kyllä ymmärrä miksi)

No en ollut paikalla mut heitinpä vain tämmöisen "mutun"..
*hihu*

edit: pitihän noi typot korjata... *nauru*
KLUVITUS

Posts: 148

#167 • • Edited KLUVITUS team !F.U.C
Pieni sananen vaan.. Odotin kyllä itse bileiltä paljon enemmän ja harmillistahan tuo nyt tietysti on ettei paikka ole sopivan täpötäynnä hyviä bilettäjiä vaan parempihan tuo vähempikin kuin ei ollenkaan. Hyvä seura, parempi mieli! *tirsk**jiihaa**aplodit**tanssittel*

Mulla oli bileissä elämäni ensimmäistä kertaa korvatulpat päässä, aivan liian kovalla musa ja se verotti fiilistä radikaalisti. En päässyt itse eroon siitä puolinaisesta tamppausfiiliksestä, en sitten millään vaikka kuinka yritin. Progella nappasi meno aika hyvin vaan kuitenkin sitä vaan vähän väsähti nopeasti.

Yleensä ei tarvitse kovin paljon yrittää, nääs joten kyllä ihmettelin omaa menoani ja pitkään... luulin jopa että nyt oli ihan oma syy (ne korvatulpat) vaan kun muidenkin juttuja tässä lukee niin päädyn itse toteutuksen ontumiseen. Miksi näin? Kun eivät olleet ihan mitkään ihan halvat kemut, kapitalismi vaan jyrää?

Mikäli liput olisivat olleet luokkaa 15 niin olisi ollut ihan sopivasti ajateltu juttu. Nyt ei ollut kemuttajien kannalta katsottaessa. Edes viralliset jatkot eivät meidän porukkaa sitten lopulta kiinnostaneet ja sekin kertoo jo jotain illasta. No okei, kavereilla oli kuulemma ollut villiä menoa ja mähän olin tietenkin juuri niihin aikoihin omilla kiertueillani, ihmisiin tutustumassa.. *nauru* Sellaista se meno välillä on.

Tsemppiä odotellessani.. *hymy* ..sitä ennen voisi laittaa vaikka tuoretta kuvaa ja juuri tästä illasta esiin.. kunhan ehdin pyydellä sitä.

--
kerran jos toisenkin

Syntse

Posts: 1,652

#168 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Itse ainakin yleensä lähden noihin bileisiin tanssimaan hyvää musiikkia ja näkemään ja kuulemaan eri DJ:tä joiden biiseistä tai musavalinnoista dikkaan joten itseäni ei dekojen vähyys välttämättä haittaa valoa ehkä ois vähän enemmän saanut olla mutta kyllä se pimeyskin toi omaa tunnelmaansa hardi puolelle. Joten mun puolesta lipun hinta on jees kun sille on katetta soittajien puolesta. Nuo juomien ja narikoiden sekä veden hinnat taitaa olla aika vakiota kaapelilla nykypäivänä ainakin mitä itse olen käynyt Laserpointissa sekä Housenationissa että ei ihan yllärinä tule.

Aika pitkälti muuten samoista asioista on mainintaa edellisessä topicissa :)
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=54559
- dekoja liian vähän
- narikka kallis
- juomat älyttömän hintaisia
- musiikki liian kovalla

Toisaalta kerta kerran tuntuu että väkeä on kyllä vähemmän joten voisiko veikata että osa porukkaa äänestää jaloillaan juuri noiden syiden takia mikä ei tietenkään ole hirveän hyvä ajatellen kyseistä bilettä ja sen tulevaisuutta.
MiksuK

Posts: 74

#169 • • Edited MiksuK hmm
Hieman jäi pettymyksen maku suuhun täälläkin.

Porukka oli oikein mukavaa *plur*

Muuta erityisen hienoa en sitten keksikään. Kyllähän tuolla nyt jorasi mutta odotin jotain hienompaa. Valot oli aika karut ja dekoja tai muuta sisustusta ei pääse moittimaan kun ei niitä ollutkaan. *eiei* Bileet olivat reilusti myöhässä joka tietysti harmitti kauempaa ajoissa paikalle tulleena.

Y-puolella musiikki oli kyllä tampattavaa mutta x-osastolla varsinkin Gielenin setti oli pieni pettymys kun odotin edes hieman menevämpää musaa. Hirveät nostatukset ja sitten....töks. Taisi siellä sentään yksi menevä kiksuttelu ihanan leijuvilla melodioilla olla seassa. No tää on tietysti makuasia ja ehkä tuo proge ei vain oo mua varten mut odotin kyl jotain muutakin.

--
There are two ways of being creative. One can sing and dance. Or one can create an environment in which singers and dancers flourish.

KLUVITUS

Posts: 148

#170 • • Edited KLUVITUS team !F.U.C

Syntse, 19.11.2007 12:15:
Itse ainakin yleensä lähden noihin bileisiin tanssimaan hyvää musiikkia ja näkemään ja kuulemaan eri DJ:tä joiden biiseistä tai musavalinnoista dikkaan joten itseäni ei dekojen vähyys välttämättä haittaa valoa ehkä ois vähän enemmän saanut olla mutta kyllä se pimeyskin toi omaa tunnelmaansa hardi puolelle. Joten mun puolesta lipun hinta on jees kun sille on katetta soittajien puolesta. Nuo juomien ja narikoiden sekä veden hinnat taitaa olla aika vakiota kaapelilla nykypäivänä ainakin mitä itse olen käynyt Laserpointissa sekä Housenationissa että ei ihan yllärinä tule.

Aika pitkälti muuten samoista asioista on mainintaa edellisessä topicissa :)
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=54559
- dekoja liian vähän
- narikka kallis
- juomat älyttömän hintaisia
- musiikki liian kovalla

Toisaalta kerta kerran tuntuu että väkeä on kyllä vähemmän joten voisiko veikata että osa porukkaa äänestää jaloillaan juuri noiden syiden takia mikä ei tietenkään ole hirveän hyvä ajatellen kyseistä bilettä ja sen tulevaisuutta.



Jep, menen nauttimaan yleisestä ilmapiiristä mutta ennenkaikkea musiikista ja kokemaan uusia äänimaailmojakin hyvin mielelläni. Musiikin osalta jos jokin mättää (kuten liian kovalla niin ei kuule siten kuin haluaisi sitä musiikkia kuulevansa) niin kyllä pitää olla hyvä meno päällä paikassa muutoin, muutoin jää hyvin vajaaksi kokemukseksi. Sitähän se muukin porukka näistä hakee, elämyksiä?

--
kerran jos toisenkin

Mark

Posts: 7,311

#171 • • Edited Mark d a n c e m a c h i n e s

mza, 19.11.2007 12:03:
---

...että kyllä oli rahat laitettu suuriin tähtiin valojen ym. kustannuksella.

---

Hieman kyl epäillytttää et tuleeko Kaapelille tarpeeks porukkaa jos olaan täysin suomalaisin voimin liikkeellä vaik valoihinkin pannaan rahaa paljon kiinni...
Tuntuu hieman sille et aina pitäis olla se ulkomainen vetonaula.
(enkä kyllä ymmärrä miksi)

No en ollut paikalla mut heitinpä tämmisen "mutun"..
*hihu*



edit: eiku hommaan silmälasit ja oikolukutaidon :P

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jone

Posts: 8,258

#172 • • Jone Archibald Haddock

Mark, 19.11.2007 12:40:
Helvetin hyvää mutua, lukisitko lineupin uudestaan? Johan Gielen ja Marcel woods esim. Suomalaisia? *igor*

-M



Tähän mä jään venaamaan vastausta mielenkiinnolla, koska itseasiassa itse käsitit quottaamasi kirjoituksen väärin. *vink*
Individual

Posts: 10,942

#173 • • Individual HYPNO!

Mark, 19.11.2007 12:40:
---
mza, 19.11.2007 12:03:
---

...että kyllä oli rahat laitettu suuriin tähtiin valojen ym. kustannuksella.

---

Hieman kyl epäillytttää et tuleeko Kaapelille tarpeeks porukkaa jos olaan täysin suomalaisin voimin liikkeellä vaik valoihinkin pannaan rahaa paljon kiinni...
Tuntuu hieman sille et aina pitäis olla se ulkomainen vetonaula.
(enkä kyllä ymmärrä miksi)

No en ollut paikalla mut heitinpä tämmisen "mutun"..
*hihu*

---


Helvetin hyvää mutua, lukisitko lineupin uudestaan? Johan Gielen ja Marcel woods esim. Suomalaisia? *igor*

-M



Tuossa varmaan mza tarkoitti, että onko turvallisempaa satsata ulkolaisiin tähtiin, niin kuin nyt tehtiin ja jättää sitten muut härpäkkeet vähemmälle, sen sijaan, että pa ja valot ja dekotus olisi aivan viimeisen päälle, mutta esiintyjät suomalaisia. Että vetääkö härmäläiset Kaapelilel väkeä..
Mark

Posts: 7,311

#174 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Jone, 19.11.2007 12:43:
---
Mark, 19.11.2007 12:40:
Helvetin hyvää mutua, lukisitko lineupin uudestaan? Johan Gielen ja Marcel woods esim. Suomalaisia? *igor*

-M

---


Tähän mä jään venaamaan vastausta mielenkiinnolla, koska itseasiassa itse käsitit quottaamasi kirjoituksen väärin. *vink*



What can I say, monday *ding* Mut joo, kiitokset selvennyksistä, jekkulankaa tarvitaan :P Ja ilmeisesti ei riittänyt ulkomaiset vetonaulat, et ehkä sit ens kerral Suomalaisin voimin?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

mza

Posts: 2,954

#175 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä

Mark, 19.11.2007 12:40:
....

Helvetin hyvää mutua, lukisitko lineupin uudestaan? Johan Gielen ja Marcel woods esim. Suomalaisia? *igor*


*nauru*
...siis tuolla ajoin takaa tilannetta noin yleensä.
Ilman ulkolaista vetonaulaa bileet kaapelilla voi olla aika riskaapelia.
..joo ja osaan lukea. Toi mutu ei nyt suoranaisesti liittynyt näihin bileisiin vaan tuohon et mihin rahat pannaan kiinni (ulkolainen artisti vs. valot).

Get it?
Vaik taas ilmaisenkin itseäni "hyvin" selkeästi...
*blush*
Sleipner

Posts: 88

#176 • • Sleipner
Nyt on taas bileet koettu. Mukavaa oli nähdä tuttuja pitkästä aikaa ja olla hyvällä porukalla liikenteessä. Kauheasti kuulumisia pystyny vaihtaa kun ainoastaan ulkona kuuli jotain.

Jotenkin tuntuu että aina kun tulee Kaapelille bileisiin niin joka järjestäjillä menee tunti myöhempään saada ovia auki. Kumma miten joka kerta voi homma mennä noin pieleen aikataulutuksessa.

Tuli tanssittua koko ilta vaikka tykkäsin vain Infekton ja Genkin setistä. Porukkaa oli tosiaan aikas vähän ja kun vertaa vuosi sitten Electribeen niin miettii väkisinkin mitä on tapahtunut - valitettavasti huonoon suuntaan.

Ilta oli silti ihan onnistunut ja tulen toistekin.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#177 • • Jussi Soro choon!

Joanna, 19.11.2007 13:08:
Jotenkin tuntuu että aina kun tulee Kaapelille bileisiin niin joka järjestäjillä menee tunti myöhempään saada ovia auki. Kumma miten joka kerta voi homma mennä noin pieleen aikataulutuksessa.


Missäs muissa bileissä tällaista on tapahtunut?
liikkuva muna

Posts: 2,652

#178 • • liikkuva muna an egg on the move
Jepulis, mulla oli ainakin ihan hauskaa, paitsi luulin että setti ois ollu tunnin (niinkun livet yleensä ellei toisin sovita), mutta olikin sit 30 minuuttia joka veny 38 minuuttia tjsp. Joutu vähän arpomaan lopussa kun ei tienny millon joutuu vetään musan poikki *nauru*

Mitä negatiivista nyt mieleen tulee niin juomat oli aika pahan hintasia, en tajuu miten vesi voi maksaa saman verran ku bisse keskivertobaarissa. Y-sali oli lisäks ihan liian pimee, ja pääsalissa keskieurooppalaisten setit oli ihan karseeta kuraa. Käytännössä progee ilman progee (niinkun se yleensäkin on), transee ilman melodiaa ja teknoo ilman rytmiä. Poikkeuksetta nostatuksen oli lasketuksia ja muu osa biisistä alku/loppukikkiä. En yhtään ihmettele vaikka kansainvälisesti toi bileskene alkaa oleen aika ruvella ku musa on tommosta paskaa, sais se Blümchen-aika taas tulla niin saatais ihmisiä bileisiin.
Avatar
#179 • • aalto2 Guest
Vihdoin oli fiilikset kohdallaan bileissä *hihu*

Paljon kavereita *sydän*

Hyvä musiikki *sydän*

Tykkäsin :)
kativa

Posts: 28

#180 • • kativa
Loppuviimeksi ainakin itselleni on yks lysti kaikki valot ja dekot, kunhan musiikki on loistavaa. Joten kertokaapa viisaammat, olisko mun pitänyt jo lineupista tajuta, että tämän tapahtuman musiikki ei vaan oo sellasia varten, jotka tykkää kunnon melodisesta/vokaalisesta trancesta (vaikka vähän hardimmastakin)? Mä lähdin ensimmäistä kertaa elämässäni bileistä pois niin, ettei ollut hiki (no okei, Poliisi lämmitti alussa ja Slusnik Luna lopussa, mutta siihen välille mahtui viileetä odottelua, kun ei kehdannut tuohon hintaan poiskaan lähteä...). Ja mulle tulee aika helposti hiki.