HOUSENATION - Future will survive - KAAPELITEHDAS 17.11.2007 @ Helsinki

223 posts, 12 pages, 51,857 views

Aune-mummo

Posts: 543

#181 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
kertokaa mulle ne yökerhot ja klubit mistä saa alle 5e bissee tai shotteja .. ja mun mielestä jääveden hinta pitäs nostaa vähintään 5e !!!
Sleipner

Posts: 88

#182 • • Sleipner

JussiS, 19.11.2007 15:16:

Missäs muissa bileissä tällaista on tapahtunut?



Muistaakseni muutamissa Housenationeissa(en muista varmasti) ja sitten viimeisimmässä Laserpointissa.
Ymmärtäähän sen kyllä jos esim. kamojen kyydit kurahtaa niin järjestelyt viivästyy.
irrrma

Posts: 241

#183 • • irrrma huumori narikassa
..Ei mua vaan se pimeys haitannu..*justjoo* musa kylläkin..ei vaa lähteny *igor*.
Hauskaa oli ja kaapelista tykkään että en oo vihane, uudestaa vaa kun on mahollisuus!! *vink*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Trance Tinke

Posts: 9

#184 • • Trance Tinke

Nexus__69, 18.11.2007 21:46:
Minä olen pettynyt.

Stroboa oli liikaa ja muita valoja liian vähän.

Areenat oli päi helvettiä laitettu. Aka halli jaettu kolmeen osaan (enempäänkin).

Musiikki ei maistunut.

Ei ole muuta sanottavaa kuin Housenation's Future Will Not Survive.

*eiei*

Iso kiitos Anssille et maksoit mut sisään! Hukkasin sut muuten jossain välissä...

Kaverit ja joku poika Tampereelta kiitos. *sydän*



Tässähän ihan punastuu..kiitokset itsellesi, parasta minulle koko illassa olit sinä...vaikkakin tampereelle on pitkä matka *plur*
simpukka

Posts: 50

#185 • • simpukka
Oli hauska ilta ja saundikin oli tosi vaihteluu meikäläiselle..*jiihaa* !!!! " Pimeellä" puolella en ees käynyt mut isossa salissa oli ihan tanssittavaa saundia. Mielestäni oli taas kiva kun ei ollu erityisiä decoja..vaihtelua sekin. Vaikka ymmärrän että, ihmiset hakevat vastinetta raholleen ja tietysti toivovat hienoja decoja koko rahan edestä. Kiinnittikäö kukaan huomioita esiintyjiin( " liikkiviin decoihin ") isolla puolella? Mielestäni fluoro-tytsyt oli tosi sulosii..ja veivasivat hyvin menemään ja loivat hyvän tunnelman valkoisien seinien kaveriksi. Vj-tyypeille suuri kiitos, mageelta näytti. Suuri kiitos kaikille..*aplodit*
dj upi

Posts: 1,835

#186 • • dj upi

Eliiiina, 19.11.2007 19:02:
Oli hauska ilta ja saundikin oli tosi vaihteluu meikäläiselle..*jiihaa* !!!! " Pimeellä" puolella en ees käynyt mut isossa salissa oli ihan tanssittavaa saundia. Mielestäni oli taas kiva kun ei ollu erityisiä decoja..vaihtelua sekin. Vaikka ymmärrän että, ihmiset hakevat vastinetta raholleen ja tietysti toivovat hienoja decoja koko rahan edestä. Kiinnittikäö kukaan huomioita esiintyjiin( " liikkiviin decoihin ") isolla puolella? Mielestäni fluoro-tytsyt oli tosi sulosii..ja veivasivat hyvin menemään ja loivat hyvän tunnelman valkoisien seinien kaveriksi. Vj-tyypeille suuri kiitos, mageelta näytti. Suuri kiitos kaikille..*aplodit*



mis vaiheessa ne fluorot oli?
dj upi

Posts: 1,835

#187 • • dj upi

Aune-mummo, 19.11.2007 17:21:
kertokaa mulle ne yökerhot ja klubit mistä saa alle 5e bissee tai shotteja .. ja mun mielestä jääveden hinta pitäs nostaa vähintään 5e !!!



ainaki rose, kuudes linja ja redrum lienee tällaisia. teinijuottoloista puhumattakaan..
simpukka

Posts: 50

#188 • • simpukka
Fluoro-tytsyt oli isolla puolella lavan edessä n. klo: 23.00-00.30! Kuvia ois kiva nährä..*joo*
Aune-mummo

Posts: 543

#189 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

dj upi, 19.11.2007 19:14:
---
Aune-mummo, 19.11.2007 17:21:
kertokaa mulle ne yökerhot ja klubit mistä saa alle 5e bissee tai shotteja .. ja mun mielestä jääveden hinta pitäs nostaa vähintään 5e !!!

---


ainaki rose, kuudes linja ja redrum lienee tällaisia. teinijuottoloista puhumattakaan..



ainaki jekku , fisu , ym shotit maksaa roses ja redis 5e sorry*vink* jos ei oo mitään happy hour drinksu tarjouksia
tomii

Posts: 3,594

#190 • • tomii kallion herttua

kativa, 19.11.2007 16:49:
Joten kertokaapa viisaammat, olisko mun pitänyt jo lineupista tajuta, että tämän tapahtuman musiikki ei vaan oo sellasia varten, jotka tykkää kunnon melodisesta/vokaalisesta trancesta (vaikka vähän hardimmastakin)?



No lähinnä sun olisi varmaan sitten pitänyt tietää, että nämä tämänkertaiset ulkkarit ja Slusnikin pojat ovat just niitä jannuja, jotka soittaa setissään vähän kaikenlaista trancea aina kikkelistä tekkiin eikä koko iltaa sitä nenänkaivuukäsilaukutilmaan134bpm-löysäilyä, jota en kyllä itse edes kehtaisi kutsua tranceksi. Marcelin setin alkuhan oli juurikin tuollaista löysempää ja vokaaleilla ryyditettyä matskua ja Gielenin setissä tuli kyllä useampikin melodinen stadiontranse-biisi, että jos näitä ei kuullut, niin kandee olla vähemmän kuoseissa ens kerralla. ;) Mut joo sarkasmit sikseen ja vinkkinä tulevaisuutta varten, että tosiaan kannattaa ottaa etukäteen selvää tiskijukista ja -jukattarista, vaikka kuuntelemalla niiden dj-settejä lähiajoilta, niin ei sit tule ostettua 28 eurolla sikaa säkissä. ;)

--
reivaan kunnes kuolen

dj upi

Posts: 1,835

#191 • • dj upi

Aune-mummo, 19.11.2007 19:25:
---
dj upi, 19.11.2007 19:14:
---
Aune-mummo, 19.11.2007 17:21:
kertokaa mulle ne yökerhot ja klubit mistä saa alle 5e bissee tai shotteja .. ja mun mielestä jääveden hinta pitäs nostaa vähintään 5e !!!

---


ainaki rose, kuudes linja ja redrum lienee tällaisia. teinijuottoloista puhumattakaan..

---


ainaki jekku , fisu , ym shotit maksaa roses ja redis 5e sorry*vink* jos ei oo mitään happy hour drinksu tarjouksia



joo mut ainaki binii irtoo alle femmal :)
Aune-mummo

Posts: 543

#192 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

dj upi, 19.11.2007 21:15:
---
Aune-mummo, 19.11.2007 19:25:
---
dj upi, 19.11.2007 19:14:
---
Aune-mummo, 19.11.2007 17:21:
kertokaa mulle ne yökerhot ja klubit mistä saa alle 5e bissee tai shotteja .. ja mun mielestä jääveden hinta pitäs nostaa vähintään 5e !!!

---


ainaki rose, kuudes linja ja redrum lienee tällaisia. teinijuottoloista puhumattakaan..

---


ainaki jekku , fisu , ym shotit maksaa roses ja redis 5e sorry*vink* jos ei oo mitään happy hour drinksu tarjouksia

---


joo mut ainaki binii irtoo alle femmal :)


eiköhän lähtä vetään kännit, jos niin halvalla pääsee
Wolverine

Posts: 1,860

#193 • • Wolverine

Aune-mummo, 19.11.2007 17:21:
kertokaa mulle ne yökerhot ja klubit mistä saa alle 5e bissee tai shotteja .. ja mun mielestä jääveden hinta pitäs nostaa vähintään 5e !!!



the club!11!!!!!oneone!!!!
Aune-mummo

Posts: 543

#194 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Wolverine, 19.11.2007 21:36:
---
Aune-mummo, 19.11.2007 17:21:
kertokaa mulle ne yökerhot ja klubit mistä saa alle 5e bissee tai shotteja .. ja mun mielestä jääveden hinta pitäs nostaa vähintään 5e !!!

---


the club!11!!!!!oneone!!!!



mestat senkun paranee, ja ikäraja tänne k15 *ding*
Wolverine

Posts: 1,860

#195 • • Edited Wolverine

Aune-mummo, 19.11.2007 21:37:
---
Wolverine, 19.11.2007 21:36:
---
Aune-mummo, 19.11.2007 17:21:
kertokaa mulle ne yökerhot ja klubit mistä saa alle 5e bissee tai shotteja .. ja mun mielestä jääveden hinta pitäs nostaa vähintään 5e !!!

---


the club!11!!!!!oneone!!!!

---


mestat senkun paranee, ja ikäraja tänne k15 *ding*



älä unohda sitä 5cm paksua lasikerrosta mikä löytyy lattialta ku teinit on kännipäissään rikkonu tuoppeja!

mod: meni kyl aika OT:ks
dj upi

Posts: 1,835

#196 • • dj upi

Wolverine, 19.11.2007 21:36:
---
Aune-mummo, 19.11.2007 17:21:
kertokaa mulle ne yökerhot ja klubit mistä saa alle 5e bissee tai shotteja .. ja mun mielestä jääveden hinta pitäs nostaa vähintään 5e !!!

---


the club!11!!!!!oneone!!!!




hei tänää redrumis egen stobet! :D
Syntse

Posts: 1,652

#199 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ
Tubesta löytyi jotain videoitakin
Dj Johan Gielen @ Kaapelitehdas,Housenation 17112007 1/3
Dj Johan Gielen @ Kaapelitehdas,Housenation 17112007 2/3
Dj Johan Gielen @ Kaapelitehdas,Housenation 17112007 3/3

Housenation Future will survive 17.11.2007

ja näköjään ku noita katsoo niin related videos kohdasta putkahtelee noita paljon lisääkin jotkut vähän heikompi tasoisia ja lyhyempiä yms.
Combo

Posts: 128

#200 • • Combo Tunemasterz
Aivan mahtavat bileet taas! Yksin tuli lähdettyy tänne ja hieman oli fiilis maassa sen takii, mut onnex oli niitä mukavii ihmisii, jotka tuli juttelee. Kiitos teille piristyksestä. Loppuilta tuli sitten tanssittuu molemmissa saleissa aika tasaisesti ja hyvällä mielellä. Kiitokset järjestäjille ja Dj:lle.*aplodit*


Yksi juttu jäi häiritsemään...Mikä oli se biisi, jonka Johan Gielen soitti klo.2.35? Osaako joku sanoo? En osaa kuvailla!*täh*