-bileet aukes n. 45 min myöhässä
-ois voinu olla enemmän jengiä = enemmän fiilistä
-Gielen, jestas miten kökköä
Muuten aika perus, tulipahan käytyy ja onneks aamut seivas koko helahoidon :)
-M
223 posts, 12 pages, 53,939 views
Kolera, 18.11.2007 05:43:
Propsit siitä et kummallakin areenalla kuuli kummankin areenan musat. Ei missannu mitää <3
...että kyllä oli rahat laitettu suuriin tähtiin valojen ym. kustannuksella.
Syntse, 19.11.2007 12:15:
Itse ainakin yleensä lähden noihin bileisiin tanssimaan hyvää musiikkia ja näkemään ja kuulemaan eri DJ:tä joiden biiseistä tai musavalinnoista dikkaan joten itseäni ei dekojen vähyys välttämättä haittaa valoa ehkä ois vähän enemmän saanut olla mutta kyllä se pimeyskin toi omaa tunnelmaansa hardi puolelle. Joten mun puolesta lipun hinta on jees kun sille on katetta soittajien puolesta. Nuo juomien ja narikoiden sekä veden hinnat taitaa olla aika vakiota kaapelilla nykypäivänä ainakin mitä itse olen käynyt Laserpointissa sekä Housenationissa että ei ihan yllärinä tule.
Aika pitkälti muuten samoista asioista on mainintaa edellisessä topicissa :)
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=54559
- dekoja liian vähän
- narikka kallis
- juomat älyttömän hintaisia
- musiikki liian kovalla
Toisaalta kerta kerran tuntuu että väkeä on kyllä vähemmän joten voisiko veikata että osa porukkaa äänestää jaloillaan juuri noiden syiden takia mikä ei tietenkään ole hirveän hyvä ajatellen kyseistä bilettä ja sen tulevaisuutta.
mza, 19.11.2007 12:03:
---
---
Hieman kyl epäillytttää et tuleeko Kaapelille tarpeeks porukkaa jos olaan täysin suomalaisin voimin liikkeellä vaik valoihinkin pannaan rahaa paljon kiinni...
Tuntuu hieman sille et aina pitäis olla se ulkomainen vetonaula.
(enkä kyllä ymmärrä miksi)
No en ollut paikalla mut heitinpä tämmisen "mutun"..
Mark, 19.11.2007 12:40:
Helvetin hyvää mutua, lukisitko lineupin uudestaan? Johan Gielen ja Marcel woods esim. Suomalaisia?
-M
---
mza, 19.11.2007 12:03:
---
---
Hieman kyl epäillytttää et tuleeko Kaapelille tarpeeks porukkaa jos olaan täysin suomalaisin voimin liikkeellä vaik valoihinkin pannaan rahaa paljon kiinni...
Tuntuu hieman sille et aina pitäis olla se ulkomainen vetonaula.
(enkä kyllä ymmärrä miksi)
No en ollut paikalla mut heitinpä tämmisen "mutun"..
---
Helvetin hyvää mutua, lukisitko lineupin uudestaan? Johan Gielen ja Marcel woods esim. Suomalaisia?
-M
Jone, 19.11.2007 12:43:
---
-M
---
Tähän mä jään venaamaan vastausta mielenkiinnolla, koska itseasiassa itse käsitit quottaamasi kirjoituksen väärin.
....
Joanna, 19.11.2007 13:08:
Jotenkin tuntuu että aina kun tulee Kaapelille bileisiin niin joka järjestäjillä menee tunti myöhempään saada ovia auki. Kumma miten joka kerta voi homma mennä noin pieleen aikataulutuksessa.