206 posts, 11 pages, 50,603 views
Pinx, 7.10.2007 01:26
No niin, olisi ollut hienoa tanssia tripteaser_n vikaa keikkaa, jonnin muistolle, toivottavasti muut tanssivat munkin puolesta loppuun asti. RIP.
a-j, 8.10.2007 00:04:
---
Pinx, 7.10.2007 01:26
No niin, olisi ollut hienoa tanssia tripteaser_n vikaa keikkaa, jonnin muistolle, toivottavasti muut tanssivat munkin puolesta loppuun asti. RIP.
---
ei ollut tripteaserin vika keikka: ensi lauantaina 13.10.
on vielä jkl:ssä psycosy II
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=12463
MissKoo, 7.10.2007 16:11:
Ihme kitinää bileistä. Mulla oli ainakin aivan sairaan siistiä! Ja se nyt vaan on sellanen juttu, että jos tulee isompi nimi esiintymään, niin porukkaa on aina paljon ja on tungosta. Eikä tuolla musta ees oikeasti ollut mikään ruuhka, olen ollut paljon enemmänkin tungosta olleissa bileissä.
Löydettiin kavereiden kanssa hyvä ja tilava tanssipaikka tanssilattian vierestä, siellä mahtu hyvin joraamaan täysillä ja näki lavalle. Onko sitä nyt pakko tunkea itteänsä sinne tanssilattialle jos se on totaalisen täynnä?! Muuallakin mahtuu tanssimaan.. mutta tanssitua tulikin sitten lähes koko ilta, Infected tosiaankin lunasti lupauksensa ja hitto että olin liekeissä! Oli aivan törkeän mahtava setti. Eikä mun mielestä Orkidean setissäkään ollut mitään vikaa, hyvä lämppäys Infectedille se oli.
Fyraett, 6.10.2007 05:27:
Kaapeli sun muut hallit ja uugee ravit on out!
Hienot klubit + gucci ja prada on IN!
SikaihQ, 6.10.2007 19:59:
amatöörit valittaa asioista jotka oli hyvin tiedossa jo kauan ennen kuin koko bileet edes alkoivat. Opetelkaa välttämään bileitä joiden olosuhteita ette kestä.
ps. en mennyt.
Mr. E, 8.10.2007 12:59:
Millonkohan IM oli viimeks Suomessa, joskus 5 vuot sitte? Jos joku järkkää ne tänne, sinne on pakko mennä. Vaik ois mikä räkälä.
+1AdonisHercules, 8.10.2007 11:28:
---
Ihme kitinää bileistä. Mulla oli ainakin aivan sairaan siistiä! Ja se nyt vaan on sellanen juttu, että jos tulee isompi nimi esiintymään, niin porukkaa on aina paljon ja on tungosta. Eikä tuolla musta ees oikeasti ollut mikään ruuhka, olen ollut paljon enemmänkin tungosta olleissa bileissä.
Löydettiin kavereiden kanssa hyvä ja tilava tanssipaikka tanssilattian vierestä, siellä mahtu hyvin joraamaan täysillä ja näki lavalle. Onko sitä nyt pakko tunkea itteänsä sinne tanssilattialle jos se on totaalisen täynnä?! Muuallakin mahtuu tanssimaan.. mutta tanssitua tulikin sitten lähes koko ilta, Infected tosiaankin lunasti lupauksensa ja hitto että olin liekeissä! Oli aivan törkeän mahtava setti. Eikä mun mielestä Orkidean setissäkään ollut mitään vikaa, hyvä lämppäys Infectedille se oli.
---
Word! Nämä hipat pääsi ehdottomasta mun top-5 parhaista bileistä
Psyke ei ole ennen ollut täysin se "mun juttu", mutta näiden bileiden jälkeen ymmärrän mistä mun kaverit on hehkuttanut
astaroth, 8.10.2007 13:18:
---
Mr. E, 8.10.2007 12:59:
Millonkohan IM oli viimeks Suomessa, joskus 5 vuot sitte? Jos joku järkkää ne tänne, sinne on pakko mennä. Vaik ois mikä räkälä.
---
eiks ne ollu tyyliin vuosi sitten viimeksi? :D
MissKoo, 8.10.2007 13:27:
Pari vuotta sitten on oikea aika..
-neo-, 7.10.2007 20:08:
Kiitokset teille jotka rakastuitte. Pahoittelut niille jotka eivät pitäneet.
Markkinatalous.. Myyntivoima..
.....
..Asiaskastyytyväisyystilastot ja viimeisin gallup-tutkimus.........
Ensi kertaan.
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=12870