NEO presents INFECTED MUSHROOM live 5.10.2007 @ NEW Studio Helsinki

206 posts, 11 pages, 49,989 views

[N4NN4]

Posts: 111

#181 • • [N4NN4]
KIIIITOS! aivan mahtavista bileistä *plur**aplodit*
Nikz

Posts: 1

#182 • • Nikz
Hieno kokemus oli kyllä, varsinkin ekakertalaiselle. IM heitti todellakin hienon keikan, kylmät väreet kulki kropassa ku heavyweight tuli! Porukka olis vaan voinut jättää sen tutun "suomalaisuuden" sinne kotio. Tönintää ja boustailua koko ajan! Juomien hinnat olivat aivan päin per**ttä! Tupakkakoppikin vaikutti enemmänkin joltain auschwitchin kaasutushuoneelta, no huone ja huone *dissaa*. Vessoihin todellakin oli suurimman osan aikaa n. 10 metrin jonot ja paikka aivaaaaan liian pieni noin suurelle ihmisjoukolle. Tanssilattialla tönintää kokoajan, pari metriset korstot iskee takaa ja puskee tylysti pienemmät sivuun *grr*. Huomasi heti kun kärkijoukkoon lavan luokse pääsi että ihmisetkin muuttuivat. Kiinnitettiin siihen itse reivaamiseen ja esiintyjään enemmän huomiota kuin niihin jotka vieressä olivat. Mutta kunhan siihen itse tapahtumaan keskitty niin hieno kokemus todellakin oli, ja on aivan pakko vielä tämäntapaisissa tapahtumissa käväistä! *piis* Kiitos NEOlle!
Duukkis

Posts: 627

#183 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
En ole koskaan nähnyt bileissä (esim. Studiolla) yhtä paljon sekaisin olevia ihmisiä, ja ne pilasivat suurimmaks osaks noi bileet. Mistä ihmeestä moinen? Infected Mushroom ei ollut ihan sellanen kuin odotin, mutta selvästi kelpasi monelle vähän enemmän hevimmästä musasta pitävälle.

Oli siinä showssa muutama mulle toimiva kappale (kuten se ensimmäinen Deeply Disturbed), mutta muuten meni aika ohisektoriin ne kappaleet, joita jaksoin kuunnella. Olin kuitenkin niin monta vuotta odottanut keikkaa, että oli hyvä käydä paikan päällä toteamassa, ettei kannata tulla uudestaan. Olis pitänyt olla iäkkäämpi silloin joskus, kun ne soitti enemmän psykempää musaa. *uuh* Ei taida olla enää paluuta menneeseen.
Sparkling

Posts: 740

#184 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Psyke *sydän*

Musat natsas kyl muhun; eniten iski Miazu, Poliisi ja Tripteaser. Etenkin Poliisin setin aikaan olin tulessa :D IM meni vähän ohisektorin erinäisistä syistä, mutta kyllä ne pari vanhempaa biisiä lämmitti mieltä ja tanssijalkoja. Harmi kun niitten keikka ei iskeny allekirjoittaneeseen niin kovasti kuin viime Suomen vierailulla, mutta melko hyvä meno silti oli.

Porukkaa tuntu olevan _paljon_ paikan päällä, mikä ei sinänsä yllättäny. IM:n aikaan tuntu jokseenkin turhan täydeltä koko paikka - etenkin tanssilattia: osumaa tuli etenkin niiltä kaikilta rynniöiltä ym, jotka oli ehkä syöny myös niitä infektoituneita sieniäkin.

Toki vois valittaa veden kalleudesta, siitä kun musat oli melko kovalla ym, mut kaikki on suhteellista. Esim. Ibizan hintoihin verrattuna toi veden hinta ei ole mitään :D nojoo.. *piis*

Mutta summasummarum: kivaa oli, musat iski, kivat dekot, tuli kuuma ja joku farttas. (*sars* :D) kiitos :)

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

a-j

Posts: 785

#185 • • a-j

Pinx, 7.10.2007 01:26
No niin, olisi ollut hienoa tanssia tripteaser_n vikaa keikkaa, jonnin muistolle, toivottavasti muut tanssivat munkin puolesta loppuun asti. RIP.



ei ollut tripteaserin vika keikka: ensi lauantaina 13.10.
on vielä jkl:ssä psycosy II
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=12463

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Arkano

Posts: 10

#186 • • Arkano

a-j, 8.10.2007 00:04:
---
Pinx, 7.10.2007 01:26
No niin, olisi ollut hienoa tanssia tripteaser_n vikaa keikkaa, jonnin muistolle, toivottavasti muut tanssivat munkin puolesta loppuun asti. RIP.

---


ei ollut tripteaserin vika keikka: ensi lauantaina 13.10.
on vielä jkl:ssä psycosy II
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=12463



ja vähänkö siel perse repee *jiihaa*

--
Lookin for the soul in a plastic world
Lookin for the skin on my plastic girl, Oh yeah
Champagne smile and a camera flash
Bubble gum lips in a bubble bath, Oh yeah

LunarDust

Posts: 149

#187 • • Edited LunarDust Yks-kaks-RAX!
Kiitos NEO! + kanssabilettäjät (!Varoitus saattaa sisältää kirjoitusvirheitä! *nauru* )

Oli todella kivat bileet. Hienot decot ja hyvä "line-up". (Jos järjestätte joskus, kun on lämpöisemmät ilmat, yhtä hyvät openair-bileet niin tulen ihan varmasti sinne)*jiihaa*

IMHO äänentoisto toimi ihan hyvin kun DJ:t soittivat mutta ei ollut ihan täydellinen koska Infectedin muusiikki (main event) välillä kuului aika huonosti. En tiedä oliko se ollut liian kallista vuokrata sinne paremmat äänentoistolaitteet mutta tuntui osittain aika heikolta.

Kaipaisin myös että tämänlaisissa tapahtumissa juomat myytäisiin muovilasissa turvallisuus syistä, ja tuntuu aika turhalta että niin monta lasia menee murskaksi tahallaan tai vahingossa, ei ole väliä, vaan turhaa, kallista ja "environmentally unsustainable".

Lopuksi jäi hyvä mieli ja tyytyväinen olo.
subu

Posts: 1,174

#188 • • subu Suski
Paskat bileet!

Toi mesta ei vaan toimi!! Onneks Miazu sentään piristi ihq setil iltaa! *sydän*
Nii ja kiitos Taru & Janne. Harmi et lähitte aikasin pois mut se oli ihan ymmärrettävää!
AdonisHercules

Posts: 596

#189 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri

MissKoo, 7.10.2007 16:11:
Ihme kitinää bileistä. Mulla oli ainakin aivan sairaan siistiä! *plur* Ja se nyt vaan on sellanen juttu, että jos tulee isompi nimi esiintymään, niin porukkaa on aina paljon ja on tungosta. Eikä tuolla musta ees oikeasti ollut mikään ruuhka, olen ollut paljon enemmänkin tungosta olleissa bileissä.

Löydettiin kavereiden kanssa hyvä ja tilava tanssipaikka tanssilattian vierestä, siellä mahtu hyvin joraamaan täysillä ja näki lavalle. Onko sitä nyt pakko tunkea itteänsä sinne tanssilattialle jos se on totaalisen täynnä?! Muuallakin mahtuu tanssimaan.. mutta tanssitua tulikin sitten lähes koko ilta, Infected tosiaankin lunasti lupauksensa ja hitto että olin liekeissä! *joo* Oli aivan törkeän mahtava setti. Eikä mun mielestä Orkidean setissäkään ollut mitään vikaa, hyvä lämppäys Infectedille se oli.


Word! Nämä hipat pääsi ehdottomasta mun top-5 parhaista bileistä *aplodit*
Psyke ei ole ennen ollut täysin se "mun juttu", mutta näiden bileiden jälkeen ymmärrän mistä mun kaverit on hehkuttanut *sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Mr. E

Posts: 88

#190 • • Mr. E

Fyraett, 6.10.2007 05:27:



Kaapeli sun muut hallit ja uugee ravit on out!

Hienot klubit + gucci ja prada on IN!


Ei voi tietää.. Mä oon sinänsä piireistä aivan pihalla. Jos käyn reiveis, haluan vaan et siel on tilaa ja uugee nyt on aina viehättäny mua, et jos joku järkkää darktrance-bileet tytyrin kaivoksella, mä oon siellä xD gucci ja prada on mulle kenkiä O.o

-=NP=-Infected Mushroom - [Vicious Delicious] In Front Of Me

--
"Totuus on hyvin perusteltu väite."
-Descartes

Mr. E

Posts: 88

#191 • • Mr. E

SikaihQ, 6.10.2007 19:59:
amatöörit valittaa asioista jotka oli hyvin tiedossa jo kauan ennen kuin koko bileet edes alkoivat. Opetelkaa välttämään bileitä joiden olosuhteita ette kestä.
ps. en mennyt.


Hmmh...

Millonkohan IM oli viimeks Suomessa, joskus 5 vuot sitte? Jos joku järkkää ne tänne, sinne on pakko mennä. Vaik ois mikä räkälä.
P.S. En tiennyt mitä odottaa, koska en ole opetellut ulkoa kaikkien Suomen tanssiravitoloiden kuutiotilavuuksia. STUDIO 51 ei ole venue, vaan tanssiravintola - poroporvarillinen juottola.

--
"Totuus on hyvin perusteltu väite."
-Descartes

Avatar
#192 • • astaroth Guest

Mr. E, 8.10.2007 12:59:
Millonkohan IM oli viimeks Suomessa, joskus 5 vuot sitte? Jos joku järkkää ne tänne, sinne on pakko mennä. Vaik ois mikä räkälä.


eiks ne ollu tyyliin vuosi sitten viimeksi? :D
yusub

Posts: 67

#193 • • yusub

AdonisHercules, 8.10.2007 11:28:
---
MissKoo, 7.10.2007 16:11:
Ihme kitinää bileistä. Mulla oli ainakin aivan sairaan siistiä! *plur* Ja se nyt vaan on sellanen juttu, että jos tulee isompi nimi esiintymään, niin porukkaa on aina paljon ja on tungosta. Eikä tuolla musta ees oikeasti ollut mikään ruuhka, olen ollut paljon enemmänkin tungosta olleissa bileissä.

Löydettiin kavereiden kanssa hyvä ja tilava tanssipaikka tanssilattian vierestä, siellä mahtu hyvin joraamaan täysillä ja näki lavalle. Onko sitä nyt pakko tunkea itteänsä sinne tanssilattialle jos se on totaalisen täynnä?! Muuallakin mahtuu tanssimaan.. mutta tanssitua tulikin sitten lähes koko ilta, Infected tosiaankin lunasti lupauksensa ja hitto että olin liekeissä! *joo* Oli aivan törkeän mahtava setti. Eikä mun mielestä Orkidean setissäkään ollut mitään vikaa, hyvä lämppäys Infectedille se oli.

---

Word! Nämä hipat pääsi ehdottomasta mun top-5 parhaista bileistä *aplodit*
Psyke ei ole ennen ollut täysin se "mun juttu", mutta näiden bileiden jälkeen ymmärrän mistä mun kaverit on hehkuttanut *sydän*

+1
MissKoo

Posts: 1,289

#194 • • MissKoo

astaroth, 8.10.2007 13:18:
---
Mr. E, 8.10.2007 12:59:
Millonkohan IM oli viimeks Suomessa, joskus 5 vuot sitte? Jos joku järkkää ne tänne, sinne on pakko mennä. Vaik ois mikä räkälä.

---

eiks ne ollu tyyliin vuosi sitten viimeksi? :D



Pari vuotta sitten on oikea aika..
Mr. E

Posts: 88

#196 • • Mr. E

-neo-, 7.10.2007 20:08:
Kiitokset teille jotka rakastuitte. Pahoittelut niille jotka eivät pitäneet.

Markkinatalous.. Myyntivoima..
.....
..Asiaskastyytyväisyystilastot ja viimeisin gallup-tutkimus.........

Ensi kertaan.

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=12870


Tuota.. Anteeksi nyt vaan ihan oikeasti, mutta tämä kuulostaa tympääntyneiden asiakkaiden mielen laannuttamiselta harhaanjohtamisen ja syyttelyn kautta. Vaikka jotkut klubareista sekasin olivatkin, niin eiköhän jokainen tiedä omalla kohdallaan oliko hauskaa vai ei. Jos oli hauskaa, ni varmasti tänne kirjoittaa. Jos taas ei ollut hauskaa niin - minä mukaanlukien - harkitsin 10 kertaa ennenkuin tänne kirjoitin.
En tiedä tosiaan että mitä ihmisporukkaa järkkärit on seurannu, mutta ahdastahan siellä oli, kuumahan siellä oli ja tanssiminen näytti varmasti jokaisen silmään hyppimiseltä paikallaan.

Minusta lipun hinnat olivat juurikin hyvät. IM:n keikasta poliisin ja Tripteaserin tähdittämänä olisin maksanut vaikka 37 euroa. Mutta se, että sisäänpääsyn maksettuani saan kuulla, että ulos ei saa mennä, ei sinänsä vielä haitannut. Mutta että olen loukussa ahtaassa, huonosti ilmastoidussa kuppilassa jossa vesilasin saa arpanopan silmälukujen osoittamalla hinnalla suututti niin, että poistuin paikalta heti sienien lähdettyä.

Mutta vaikka liput olivatkin - omasta mielestäni - halvat, jokainen paikallaolija varmasti yritti pitää hauskaa koko rahan edestä. Se, että Suomalaisen mentaliteetilla valitetaan vasta jälkeenpäin, kodin suojasta ei vähennä saamanne rakentavan kritiikin arvoa. Tiedättekö minkä arvoista tämänkaltaisen kritiikin saaminen yritykselle on? Ei kannata pistää päätä puskaan. Kuunelkaa niitä, joilla jotain sanottavaa on.

Over and out!

--
"Totuus on hyvin perusteltu väite."
-Descartes

Mushi Mushi

Posts: 203

#197 • • Mushi Mushi Pipipää...
Ei kyllä harmita yhtään että näihin kemuihin sai kuin saikin itsensä raahattua!
Maina

Posts: 261

#198 • • Maina
Oli aivan loistavaa <3 Kuumaa ja hikistä, kyllä. Johtui hurjasta ja villistä tanssimisesta IM:n tahtiin ihanien ystävien seurassa lähellä baaritiskiä, josta sai koko ajan lisää vilvoittavaa juomista suht. nopeasti. Kiitos!!
gee202

Posts: 39

#199 • • gee202
Huhhuh mikä reissu.. Puol kymmeneltä aamulla lähti juna oulusta, ja puol kymmeneltä seuraavana aamuna takas. Väliin jäävä aika biletystä<3 IM oli aivan superihana, oli ehkä illan parhaita hetkiä kun ihan odottamatta koko paikka suorastaan _räjähti_ kun keikka alkoi. Tilaa tanssia löytyi kyllä - ei sille varatulla paikalta vaan takaseinältä baaritiskin vierestä. Vettäkin sai jos alkoi janottamaan, ja musiikki kuului sinnekin varsin hyvin. Harmitti vaan kun bassot jytisi niin lujaa et monet melodiset elementit jäi enemmän tai vähemmän pimentoon.

Miksei missään ollut tarkempia esiintymisaikatauluja?! Orkidea meinasi mennä ihan totaalisesti ohi kun mistään ei saanut vastauksia niinkin tärkeisiin kysymyksiin kuin "missä dj x soittaa ja millo" . Lappuja, joissa kiellettiin kuvaamasta, kyllä oli levitelty ahkeraan joka puolelle mut tää asia katsottiin sit kai vähemmän tärkeäksi.

Ja pitää vielä vähän narista..

- lasituopit tanssilattialla -> sirut kengänpohjissa ;(
- kidutuskoppi aka tupakointimesta
- rynnivät, töykeät ihmiset
- ylikuosaajat


MUTTA plus miinus nolla plus vielä vähän plus -> oli ihan ältsin kivaa ja suurin osa ihmisistä joiden kanssa tuli juteltua, oli mukavaa sakkia - olivat sitten kuoseissa tai ei. Yllättävän paljon vähemmän tuli tutustuttua uuteen porukkaan joko randomaalisen jutustelun tai tanssimisen kautta - täällä pohjoisessa oon kai tottunu rohkeammin lähestymään uusia tyyppejä ku isossa pahassa helsingissä *blush**nauru*
Avatar
#200 • • Edited candyraver Guest

MissKoo, 7.10.2007 16:11:
Ihme kitinää bileistä. Mulla oli ainakin aivan sairaan siistiä! *plur* Ja se nyt vaan on sellanen juttu, että jos tulee isompi nimi esiintymään, niin porukkaa on aina paljon ja on tungosta. Eikä tuolla musta ees oikeasti ollut mikään ruuhka, olen ollut paljon enemmänkin tungosta olleissa bileissä.



Ei millään pahalla, mutta eiköhän jokaisella ole oikeus ilmaista oma mielipiteensä, jos joku asia bileissä on kasvattanut tatin otsaan. Ei täällä kumminkaan oo kukaan pahemmin vinenny mistään bileitten järjestämiseen liittyvistä negoista, vaan pääasiassa siitä, että porukka oli vetäny joko;
a)sangollisen sieniä
b)kanisterillisen lakkaa
c)pussillisen nameja
ennen paikalle saapumista, ja se jos mikä laski vähän sitä omaa fiilistä, kun jengi oli vaan niin saatanan sekasin, ettei siinä sit auttanu lähtee ees yrittämään sille isolle puolelle, kun porukka kaatuili rappusissa jo päälle, läikytti juomat paidalle ja heilu sätkän kanssa ohi niin et hiuksethan siinä meinas palaa*igor* Ja vaikka kuinka yritti ajatella positiivisesti ja jamitella sit poliisin ja miazun settiä, niin eipä siinä auttanu sit enää omat positiiviset ajatukset ku jengi alko valuu sieltä pääpuolelta infectedin setin jälkeen sille toiselle puolelle sekoilemaan.*toktok*

Ihan jees, jos joku diggas, oisin saattanu itekkin tykätä jos ikäraja ois ollu vaik sen 20-22v ja porukka ois käyttäytyny vähän fiksummin. Kyllä harmitti, kun ei sitten ees nähny sinne päälavalle ja siellä pienellä puolella joku käveli sienipäissään suoraan naamatauluun kii ja pällisteli siin hetken, ennenku poket saatto sen pihalle jn. jne.

Ei täällä kukaan ala väittämään vastaan niillekkään, jotka on ollu ihan fiiliksissä näistä bileistä, niin mitä helvettiä, TOTTAKAI sitä negatiivista palautettakin saa/pitää antaa, jos on jotain sanottavaa.
Mulla ainakin nää bileet oli ekat ja VARMASTI vikat studiolla järkätyt bileet! Ja ei se infectedin uus matskukaan enää oikein uppoo.*eiei*

Over and out.*piis*