en ollu bileissä (ehkä jopa onneksi koska olen heikkohermoinen) mutta tuli vaan kyllä mieleen eräs pendulum häppeninki samassa paskakolossa nimeltä studio 51.
PLEASE järkkäritl, älkää menkö sinne duunaamaan bileitä. Ei sitä oo tarkoitettu sellaseen käyttöön ja vaikka nyt joku iivari sen onkin tajunnu hyödyntää bilepuolella niin se ei tee siitä hyvää bilepaikkaa.
ei VARSINKAAN isojen ulkkareiden ollessa kyseessä.
täälläpäs on valitettu, ja itte aion kyl kans vähä vinee:
1. kuinka v*tusti niitä lippuja pitää oikeen myydä, kyllä pitäis studion kokoseen paikkaan vähä kattoa et paljon sitä jengii laskee sisään. okei, kyllä sinne mahtuu porukkaa, mutta kyseessä sattuu olemaan tapahtuma missä liikutaan, niin olisihan se ollut kiva, jos olisi jossai muualla kun narikan luona tai vessakopissa saanut edes kätensä ojennettua suorille eteensä.
2. ilmastointi. järkyttävän kuuma, hiki virtas vaikka oli ihan paikallaankin. viileämpää paikkaa, tai normaalilämpöistä, ei oikeastaan löytynyt.
3. rööki. joo, ne röökikopit on varmaan ihan karseita, mutta siltikään ei saisi poltella niitten ulkopuolella. varsinkin sikarinlemu oli aika ajoin päänsäryn aiheuttajana ja pahensi huonoa ilmaa vielä entisestään.
4. no se tiedettiinkin jo, että tuo on kallis paikka. yks lonkero tuli ostettua. vettä ois ollut kiva juoda, ja kyllä sen mielestäni pitäis olla tällasessa tapahtumassa ilmaista. ainakin tolla lipun hinnalla.
5. kyllä ihmiset oli niin vitun sekasin, et joo.... huhhuh. oli vähä liikaa jossain sienissäkin olevaa porukkaa, kuuluikohan päivän teemaan... juomien kanssa huidottiin ja lens puolet jonkun drinkistä suoraan laukkuunikin. ja se lasinsirujen määrä... huhhuh.
mutta.
joo, infected mushroom oli kyllä mainio ja lunasti odotukset, tuli tanssitua sivustoilla, missä nyt mahtuikin, jonkun verran. kuulosti hyvältä, näkymisestä ei voi sanoa kun ei oikeen nähnyt. dekot oli ihan hienoja, mutta niissä screenijutuissa ei jotenkin nyt ollu oikeen ideaa?
kaverini lähti kipeenä mukaan, ja siinä mekkalassa siltä lähti vielä äänikin, joten tyydyttiin lähtemään kotiin heti IM:n lopetettua. Ei sinänsä harmittanut vaikka olikin kallis reissu, se oli vaan niin helpotus vaan päästä ulos sieltä.
HUOM: ja ne valotikut oli tosiaankin hommattu ihan tarjoustalosta, kun kyselijöitä ja ostajia olisi riittänyt enemmänkin.
En tajua, miks porukka negaa näin paljon. Oli superia, että ees jotain tällästä järjestettiin. Mä olisin fiilistelly vaikka siinä kämäsessä tupakkokopissa, jos olisin vaan saanu kuunnella. Ite näin Infected Mushroomin edestä sivusta ihan mainiosti.
Siistiä, ku oli paljon ihmisiä. Ei ainakaan tunnelma loppunu kesken. Jos on kerrankin ollut sellasissa pirskeissä, joissa on kourallinen ihmisiä vain isoimman esiintyjän aikaan, osaa nauttia isosta porukasta. Okei, parannuksia vois tehä, mut silti sellanen reivaajien happy perusasenne unohtuu suomalaiseen synkistelyyn liian usein.
where are you happy rave people? :)
Jalat ihan rakoilla, ku reivas joku 14 tuntia melko täysillä. Piti säästellä välillä, et jakso kohokohdissa paukuttaa täysiä. Becoming insane oli niinku parasta, mut remix ei ollu mieluisin.
Arkano, 6.10.2007 16:18:
Siistiä, ku oli paljon ihmisiä. Ei ainakaan tunnelma loppunu kesken. Jos on kerrankin ollut sellasissa pirskeissä, joissa on kourallinen ihmisiä vain isoimman esiintyjän aikaan, osaa nauttia isosta porukasta. Okei, parannuksia vois tehä, mut silti sellanen reivaajien happy perusasenne unohtuu suomalaiseen synkistelyyn liian usein.
Pointti on just siinä et olis ihan mielellään happyhappyjoyjoy hymiöreivaaja mut vaikee olla ku ihmiset käyttäytyy ku idarit.
4. no se tiedettiinkin jo, että tuo on kallis paikka. yks lonkero tuli ostettua. vettä ois ollut kiva juoda, ja kyllä sen mielestäni pitäis olla tällasessa tapahtumassa ilmaista. ainakin tolla lipun hinnalla.
Nimenomaan ja tietenkin tollasessa tapahtumassa vedestä pyydetään se 0,50-3,50 ekii joka ikiseltä, muutenhan baarien myynnit olis ihan minimaaliset, kun siellä tod.näk. huomattava määrä asiakkaita normaaliin iltaan verrattuna on sellaisia joille lailliset huumeet ei maistu..
Että ei ne baarimikot mitään vesiautomaatteja ole, vaikka olisit tonnin pulittanu lipustas.
5. kyllä ihmiset oli niin vitun sekasin, et joo.... huhhuh. oli vähä liikaa jossain sienissäkin olevaa porukkaa, kuuluikohan päivän teemaan...
Ei sinänsä harmittanut vaikka olikin kallis reissu, se oli vaan niin helpotus vaan päästä ulos sieltä.
En tosiaan ymmärtänyt sitä yleismeininkiä siellä, että pitää olla niin vitun sekasin, ettei pysy pystyssä ja hypitään silmille jos satut seisomaan paikallaan kymmenisen minuuttia..
Ja vähän samoilla fiiliksillä lähettiin sieltä ulos jo 01.30 (tultiin paikalle 23.00)
Koko matka takas junalle tuli vaan naureskeltua, kun eipä oo tähän ikään mennessä tullut käytyä paikassa, jossa tatti nous otsaan jo siään jonottaessa. Ihan sama vaikka lippu olikin kallis, onneks ei tarvinnu olla loppuun asti*lmao*
Tapahtuma ois voinu olla ihan jees, jos siellä ois tosiaan ollu se nollatoleranssi, josta tapahtumaa mainostettaessa oli puhuttu...
Näitä kun lukee huomaa, että kai esiintymispaikan suhteen oli huono valinta, juuri niinkuin pelkäsin, että onneksi en tullut. Olisi tullut paniikkikohtaus. :)
Kaivohuoneen keikka oli hyvä, siellä riitti tilaakin. Jäi Arminin keikasta kauheet draumat kun viimeks oli studiol. :D
..vaikka oishan sitä mielellään mennyt sienii kattoo jos olis ollu rahaa ja aikaa. :/ ja hermoja.
Ja vähän samoilla fiiliksillä lähettiin sieltä ulos jo 01.30 (tultiin paikalle 23.00)
Koko matka takas junalle tuli vaan naureskeltua, kun eipä oo tähän ikään mennessä tullut käytyä paikassa, jossa tatti nous otsaan jo siään jonottaessa. Ihan sama vaikka lippu olikin kallis, onneks ei tarvinnu olla loppuun asti*lmao*
jeps, mekin oltiin sisällä varmaan joskus 22.30, et ei sielä sitte kovin kauaa tullu oltua... äkkiä vaan junalle ja kotiin kokkailemaan
hehhe, ja joo ehkä oon vaan niin traumoissani noista hinnoista, ku viimeks ku olen ollu studiolla ni sai ryystää ilmaseks klo 19-22. Mut joo... Onhan tuolla siltiki kallista ku vertaa ns. normaaliin baariin. No, hieno paikka.
joo paikka ei ollu kauheen kiva mut musiikista täytyy kyl vaan hehkuttaa!1! mahtavaa! tuli tanssittua koko aika eli 22.30-03.30, mitä siel tuli viihdyttyä. toimiihan psyke parhaiten jossain metsässä tietenkin mut kivaa oli!
Juhgu, 6.10.2007 16:55:
--- Arkano, 6.10.2007 16:18:
---
Pointti on just siinä et olis ihan mielellään happyhappyjoyjoy hymiöreivaaja mut vaikee olla ku ihmiset käyttäytyy ku idarit.
epäilen suomalaisten rohkeutta mennä tanssilattialle ilman apuvoimia. rarely music is the drug. :s
Enpä ole mäkään vielä ikinä nähnyt samojen seinien sisällä yhtä paljon sekavaa porukkaa. Todellakin sieni otsassa jonosta saakka jos jonkin näköstä heilujaa tuli vastaan, ja roikku ihossa kiinni. Ilmanvaihto ei toiminu lainkaan, isolla puolella oli fiilis ku sademetsässä, paitsi että lisäksi haisi hiki, oksennus ja savu(t).. tungoksessa oli lähes mahdoton liikkua suuntaan tai toiseen, vähintään sai jonku kyynärpäästä otsaan.
Äänentoisto oli ok ku soittivat livenä, mut sen jälkeen olis voinu hiljentää, oli oikeesti aivan helvetin kovalla.. tai ehkä se db -lukema olis menny riittävässä sekavuustilassa. mut ei selvänä korvatulppia ois saanu narikasta, mutta parista yrityksestä huolimatta poke ei ehtinyt niitä mulle myydä.
Röökikopista ei varmaan edes kannata mainita. Jotain helvettiä.
Mut jos jotain positiivista, niin hyvä setti joo, jos sulki mielestään ton kaiken muun. Ja hienot dekot.
Muhvi-, 6.10.2007 17:29:
Näitä kun lukee huomaa, että kai esiintymispaikan suhteen oli huono valinta, juuri niinkuin pelkäsin, että onneksi en tullut. Olisi tullut paniikkikohtaus. :)
Kaivohuoneen keikka oli hyvä, siellä riitti tilaakin. Jäi Arminin keikasta kauheet draumat kun viimeks oli studiol. :D
..vaikka oishan sitä mielellään mennyt sienii kattoo jos olis ollu rahaa ja aikaa. :/ ja hermoja.
Onneks Kaivolla oli puolet vähemmän jengiä ja järjestäjät ottivat varmaan persettä. Nykyisellään Studiolla on kuitenkin ehkä 3 kertaa enemmän tilaa kuin Kaivolla.
KYL MÄ OON SITÄ MIELTÄ ETTÄ NÄÄ PITÄS KAIKKI JÄRJESTÄÄ STADIONILLA JA JÄRJESTÄJÄN PITÄS TUODA MULLE VETtÄ JA KIVOI REIVIKAVEREITA!
PS. OLIS KIVA JOS JÄRJESTÄJÄ VEIS MUT KOTIIN BILEIDEN JÄLKEEN KUN EN MILLÄÄN VIITTIS KÄVELLÄ.
pps. Sinä joka kävit tekniikan porukalta toivomassa "sitä samaa bassolinjaa kuin alkuillasta" - sä olet mun idoli.
amatöörit valittaa asioista jotka oli hyvin tiedossa jo kauan ennen kuin koko bileet edes alkoivat. Opetelkaa välttämään bileitä joiden olosuhteita ette kestä.
ps. en mennyt.
Arkano, 6.10.2007 19:14:
--- Juhgu, 6.10.2007 16:55:
--- Arkano, 6.10.2007 16:18:
---
---
epäilen suomalaisten rohkeutta mennä tanssilattialle ilman apuvoimia. rarely music is the drug. :s
Jaajaa, mulla kyllä meni ilta ihan selvinpäin 2tuoppia lukuunottamatta ku siel oli niin kallista, kuitenkin tuli tanssittua 10:00-3:30 ja aamulla oli niska,kädet,selkä,kyljet,maha ja jalat myös sen mukases kunnos. nyt pitäs viel jaksaa lähtee hakkapeliittaa vetää toinen moinen eikä tällä hetkellä ole mitään fiilistä ees juoda alkoholia. Eli mä oon tosta kyllä erimieltä, ilman apuvoimii selvii mainiosti. Jos olisin liian kännissä esim. niin eihän siinä pääse ees nauttii kunnon musasta ja tekee viel samalla itestään pellen.
Mut ite keikasta viel, Kiitos, Mahtavaa oli ja rahoille vastinetta, tottakai noi muutamat miinuspuolet oli tos mitä muut jo maininnu mut ei se menoo mitenkää ratkasevasti haitannu, ainoo vaa ku meni vessaa ni siel oli aina välil siin vessan edes kauhee blossen haju joka ei mun mielest kauheesti kuulunu tollasee tapahtumaa ja muutenkaa semmosee mis o 'nollatole'.
jeesh....oli kyl hubat hipat!!!!! paikka oli odotettua isompi, decot toi konemetsän ihanasti mieleen, musatarjonta mahtia, mukavia ihmisiä jnejne..miinuksina sekoilijat ja erittäin huumorintajuinen ovipoke!! niin että olihan se kivaa jonottaa sisään 2 kertaa! illan kruunas tripteaserin games in trance!!!! tätä biisiä odotettiin ja todella paljon! kiitoksii kanssamatkustajille!! oli hubaa!!!
•
•
ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
Odotin kuulevani jotain vähän vanhempaakin tuotantoa, kuten None of this is realin jne., mutta taisivat vetää aikalailla uusimman levyn mukaisesti. Biiseistä tais jäädä parhaiten mieleen Going insane. Täytyy kyl sanoa, että syksyn psyketarjonnan puolelta Shpongle (jopa Simon Posfordin voimin, ilman RajaRamia:D peittosi Infectedin aikalailla 5-2.
Studio 51 ei toiminut lainkaan! Kauhee jonotus ja hirveä tungos!!!
Aivan liian pieni paikka!
Harmittaa, kun tulin katsomaan keikkaa ja oisin halunnut jotain menoakin nähdä siellä lavalla! Kokoajan jengi tunki eteeni Aikamoinen mini-muumi olo*nyyh*
*grr*Saatanan itsekeskeiset sekopäät, jotka töni ja kaato mun päälle juomaa. Meikitkin levisivät, kun joku kusipääidiootti läiskytti juomansa mun naamalle!
Tanssimaan en oikein uskaltanut, kun pelkäsin saavani osumaa. Omapahan on syyni, kun luulin että bileisiin voisi tulla tanssimaan nauttimaan musiikista rauhassa 26 rvk:lla....
Papiloco, 6.10.2007 21:10:
---
ainoo vaa ku meni vessaa ni siel oli aina välil siin vessan edes kauhee blossen haju joka ei mun mielest kauheesti kuulunu tollasee tapahtumaa
Kyllähän se vähän hilpeyttä herätti kun vessajono oli pelkästään kakkakoppiin ja sieltä tuli kerrallaan aina vähintään 5 sekavanoloista miekkosta ulos, mutta ei kai toi nyt tämän "infected mushroom" -nimisen artistin kohdalla niin suurena yllätyksenä tullut. Itse olisin lähinnä ollut hämmästynyt jos missään ei olisi haissut jazz-tupakka .