Tyrmäystippatapaukset

96 posts, 5 pages, 82,973 views

Tiura

Posts: 731

#81 • • Tiura Taika
Mä oon nyt parin vuoden aikana joutunu käyttää kaikenlaisia silmätippoja kortisonista antibiootteihin, pupillinlaajentajia,kosteuttajia, ties mitä.
Ei ole vaikuttanu meikäläiseen kyl mitenkään.
Jos silmätipoista ja alkoholista menisi yöhön, miks siitä ei mainittaisi jo lääkärissä..?
zaler

Posts: 1,545

#82 • • zaler e h k i s

Tiura, 14.1.2008 12:06:
Mä oon nyt parin vuoden aikana joutunu käyttää kaikenlaisia silmätippoja kortisonista antibiootteihin, pupillinlaajentajia,kosteuttajia, ties mitä.
Ei ole vaikuttanu meikäläiseen kyl mitenkään.
...



niin siis ootsä juonut niitä vai...?

--
let´s eat to the beat!

Tiura

Posts: 731

#83 • • Tiura Taika
Joo siis oon juonnu.
ei vittu.. en!! o_O
Valandir

Posts: 98

#84 • • Valandir Anjunabeats -friikki
Huh huh, mihinköhän tämä maailma on oikein menossa? Minä kun ennen ajattelin, että tyrmäystipat ovat sellainen harvinainen tapaus jolla enimmäkseen peloteltiin juuri 18-vuotta täyttäneitä. Porukan puheista päätellen tämä onkin jokapäiväistä rutiinia.. Voi sentään.

Niin tosiaan ja onneksi olet kunnossa eikä mitään sen kummempaa käynyt vaikka tämä onkin jo muutaman kuukauden vanha topikki. Kyllä pitää varuillaan olla missä tahansa sitä nykyisin liikuukin.
Juhgu

Posts: 7,921

#85 • • Juhgu Virnistelijä

Tiura, 14.1.2008 12:19:
Joo siis oon juonnu.
ei vittu.. en!! o_O


Ja näin suuri mysteeri on selvitetty.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Fakiiri

Posts: 462

#86 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Tetrytsoliini tuntuu silmässä hyvältä ja vatsassa ei. *whaat*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

sune

Posts: 2,096

#87 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

zaler, 14.1.2008 12:08:
niin siis ootsä juonut niitä vai...?



jussi..*nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

RiD

Posts: 2,817

#88 • • Edited RiD Nukemi
Näitä tyrmäys_tippa tapauksia tapahtuu näemmä yllättävän paljon kuivina kansanpäivinä kuten vappu,juhannus,uusivuosi,perjantai.

Ja onhan tää nyt huomattavasti näppärämpi tapa iskeä nainen tai ryöstää joku kun vanha kunnon "haiseeko tässä rätissä teidän mielestä kloroformi"

--
*super* *possu*

Zet4

Posts: 1,135

#89 • • Edited Zet4 n00b
Veikkaan et noita silmätippoi pitää ruutata puoli pulloa, tai ainaki tosi reilusti että saadaan aikaseks tää perverssien haluama panokooma... Luulis että jos noi ny ihan tipasta tipauttais niin jengii tipahtelis paljon enemmän ihan omista tipoistaan. (Yrittääköhän nää salatipauttajat pitää tipatonta tammikuuta? Entä pukkaakohan niille touhutippaa jo visinepurkkia ruutatessa?)

Tip-tap, tip-tap, tipetipe, tip-tap, tip, tip, tap!

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Avatar
#90 • • Edited REivaaja Guest
Tarviiko niihin reseptin
*pepsodent*
Avatar
#91 • • Edited REivaaja Guest

Zet4, 23.1.2008 10:04:
Veikkaan et noita silmätippoi pitää ruutata puoli pulloa, tai ainaki tosi reilusti että saadaan aikaseks tää perverssien haluama panokooma... Luulis että jos noi ny ihan tipasta tipauttais niin jengii tipahtelis paljon enemmän ihan omista tipoistaan. (Yrittääköhän nää salatipauttajat pitää tipatonta tammikuuta? Entä pukkaakohan niille touhutippaa jo visinepurkkia ruutatessa?)

Tip-tap, tip-tap, tipetipe, tip-tap, tip, tip, tap!


puoli pulloa ei edes ole paljoa... ja ei tarvii... mutsil joskus oli niitä tippoja, En saanu kokeilla;) Edes ystäviini...
Pocambo

Posts: 50

#92 • • Pocambo

Veeru, 14.1.2008 11:30:
Avaanpa minäkin sanaisen arkkuni.

Olen ollut kaksi kertaa tyrmäystippojen vaikutuksen alaisena.
Ensimmäisellä kerralla Pariisissa, olin baarissa ja seuraavaksi
havahduin erään puolitutun miehen luota. Arvata saattaa mitä oli
tapahtumassa/tapahtunut.

Ja sitten viime keväänä onnistuin lähes tyrmäämään itse itseni.
Kävin leikkauttamassa silmäni laserilla, ja siitä syystä mulla oli
kahdenlaisia silmätippoja, antibiootteja ja kortisonia.
Oltiin sitten työporukalla piknikillä kupittaan puistossa ja vaikka
olin autolla, olin varannut itselleni yhden siiderin mukaan.
Olin juonut pari hörppyä tölkistä, kun maailma meni ihan
holtittomaksi. Oli kuin olisin juonut 5 siideriä tunnissa,
tosi humalainen olo. (En siis yleensä juo enempää kuin sen
yhden siiderin/oluen, joten alkoholitoleranssikin on aika pieni.)

Näiden parin hörpyn jälkeen tyrkytin siiderin loput kaverille ja
totesin, että silmätipat ei sovi alkoholin kanssa.
Oletan että ne oli ne antibiootti-tipat, vaikuttavana aineena
levofloksasiinihemihydraatti.

Kyllä se alkoholi vaan boostaa... Koska yksinään tipoista ei
mitään sivuvaikutuksia tullut.

edit: joo morjes osaan kiroittaa.



Veikkanpa et Tiura viittasi tähän viestiin,jossa kirjoittaja ei myöskään ollut JUONUT silmätippoja?! Vaan käyttänyt niitä asianmukaisesti ja juonut vajaan siiderin.
merqus

Posts: 1,010

#93 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Kyllähän näitä tuntuu sattuvan, vähän liianki kanssa. Oltiin tuossa menneenä vuonna Virgin oilissa ja kaveri sai siellä juomaansa jotain. Saman verran oltiin molemmat juotu, itse ihan kunnossa, mutta ku pienen kierroksen jälkeen palasin takasin kavereiden luokse niin toiselta meinas lähteä jalat alta ja oli aivan sekavassa tilassa. Lähdettiin autolla sitten viemään sitä Peijakseen, taju lähti automatkan aikana. Eipä sielläkään selvinny mitä lasiin oli pistetty. Se mikä jäi eniten tuossa ihmetyttämään oli se missä välissä ne tipat oli lasiin laitettu ku juomaa ei jätetty kuulemma vartioimatta missään välissä.
Jokunen aika tästä kuulin, että toinenkin kaveri oli tyrmätty samassa paikassa.
¡ Previous post about a year ago !
Madda

Posts: 650

#94 • • Madda ice-angel
Talvi 2007/2008 Playa del Ingles:

Olin kaverini kanssa ulkona ja joimme 2-3 drinkkiä ja vaihdettiin yhdeltä klubilta toiselle.
Jälkimmäisessä paikassa alko jalat pettää ja en meinannut päästä taksille asti, eli kaveri joutu auttamaan kävelyssä.

Pääsin kotiin turvallisesti ja oksensin varmaan 3 tuntia. Aamulla oli karsee olo.

En juo koskaan niin paljon että noin vois käydä, eli olen aivan varma siitä että joku laitto jotain lasiini. Onneks ei käynyt hassusti ja onneks oli kaveri mukana.

Sen jälkeen olen kyllä pitänyt paljon parempaa huolta omista juomistani.

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

typ0

Posts: 1,892

#95 • • typ0 syntax error

ice-angel, 24.4.2009 09:50:
CLIP



älä selitä =DD

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Tiinuliinu81

Posts: 510

#96 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mulle laitettiin tammikuussa juomaan tyrmäystippoja. Olin juonut pari siideriä ja yhden viinilasin, normaalisti määrä monin kertainen. Sammuin yht'äkkiä baaritiskille, kaveri ei saanut yksin kannettua mua niille, vaan joutui soittamaan miehensä hakemaan autolla.. Kaatuilin 10 metrin matkalla 3 krt ja yhdellä kertaa suoraan takaraivolleni, mihin tuli aika pahakin haava. Oksensin koko yön ja aamulla en muistanut mitään loppuillasta. Kaveri ja sen mies joutui kannatella, etten tukehdu oksennukseen ja samalla pestä mun veristä päätä. Pelkäsivät aivotärähdystä mutta kuitenkin tajusin olinpaikkani jne.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...