remotion, 27.8.2007 23:04:
Mä en usko tuota kyttien sanomaa sitten ollenkaan. Omassa kaveripiirissäni on lähes tulkoon puolet bileminkeistä saanu kokea saman. En ymmärrä miten tuon kitkemiseen ei kiinnitetä poliisin toimesta enempää resursseja. Kyse on kuitenkin ns raiskaushuume ja tuollaisten käyttäjä kunnassa varmasti löytyy sit niitä erittäin häikäilemättömiäkin rikollisia.
Joku sulla on tosi pieni piiri bileminkkejä tai sitten biliminkit saattaa pistää snadisti omiaan.... mä tunnen henk koht tasan yhden tyypin, joka ihan oikeasti on tyrmätty ja monella tutulla on sama juttu: jatkuvasti näistä puhutaan, mutta lopulta 100% varmia tapauksia tuntuu olevan aika vähän. On lopulta aika helppo sanoa, että mut tyrmättiin, jos on tullut otettua muutama liikaa + stressiä/väsymystä/tjsp alla + kaveripiirissä sitä on tapahtunut noin muutenkin.... niputetaan kaikki tapahtumat samaan kastiin ja sitten yhdessä hirvitellään...
(ei liity sun postiin):
Mä en todellakaan sano, että suurin osa "tyrmäyksistä" olisi itseaiheutettuja, mutta tiedän kyllä tilanteita, joissa aiheuttaja ei ollut "paha karkkisetä" vaikka kovasti sitä onkin monelle uskoteltu. Tapaus voi olla esim niin, että sanotaan tyypille x: "mut tyrmättiin" ja tyypille y: "otin liikaa", koska sille tyypille x ei voida sanoa mitä kaikkea tuli taas nautittua....