lähdin kallion ompusta kävelemään kurvia kohden kahden aikoihin ja havahduin neljän jälkeen hanasaaresta helsingin energian parkkipaikalta nojailemasta aitaan, lompakko ja kännykkä hukassa. kyseisistä parista tunnista ei ole mitään muistikuvia enkä muista juoneeni kurvissa kenenkään pullosta huikkaa, fyysisiä oireitakaan ei ole muuta kuin krapula parin kolmen tuopin juomisesta.
soittelin aamulla kaverille joka vahvisti ton alkoholimäärän / päihtymystilan ja sanoi että olin hyvässä kävelykunnossa vielä 10 minuuttia ompusta lähdön jälkeen kallion kirkon edessä. eniten jutussa hämmästyttää yksityiskohtien häviäminen jo ennen kuin olen mahdollsesti tippoja saanut ja haluaisinkin tietää lisää yleisesti käytettyjen aineiden vaikutuksesta muistiin.
olin kyllä kohtuullisen huono saalis kun lompakosta löytyi vain noin 10-25e ja puhelinkin oli räkäinen nokia 6060. ei voi ymmärtää kuka ääliö ryöstää jätkän jolla on keesi ja paidassa nakin kuva, ei voida oikein puhua varakkaasta ulkonäöstä houkutuksena. perseeseenkään ei satu ja munuaisetkin on visusti tallella.
tyhmä olo kun ei voi yhdistää tapahtunutta mihinkään järkevään motiiviin, tehdäänkö noita huumauksia nykyään ihan hyvin ja urheilun vuoksi?