108 posts, 6 pages, 15,191 views
dOrKA, 23.9.2007 05:41:
-kuvat-
Dominatrix, 23.9.2007 09:51:
---
kokosbollar, 23.9.2007 08:11:
-clips-
---
En kyllä tajua pointtiasi. -- Studiollaha on jatkuvasti teknoreivei, samoin stokiksessa ja onnelassa on sunnuntaisin KLF:n peeninkiä jossa allekirjoittanutki käy.
kokosbollar, 23.9.2007 19:47:
---
Dominatrix, 23.9.2007 09:51:
---
kokosbollar, 23.9.2007 08:11:
-clips-
---
En kyllä tajua pointtiasi. -- Studiollaha on jatkuvasti teknoreivei, samoin stokiksessa ja onnelassa on sunnuntaisin KLF:n peeninkiä jossa allekirjoittanutki käy.
---
Niin. Onnelan sunnuntai.
En yhtään ihmettele miksi et tajua mun pointtia.
kokosbollar, 23.9.2007 19:47:
-clips-
dOrKA, 23.9.2007 05:41:
Oli kyllä enemmän kun miellyttävä meno, kaikilla näytti olevan todella mukavaa!
...ja tässäpä hieman kuvia. Posekuvat paria poikkeusta lukuunottamatta ei ole lisätty vaan saa sitten pyynnöstä... ja kuvat on ... ööö ... erikoisia
http://www.dorka.tv/gallery/3524633
Samu*, 23.9.2007 14:59:
Kivat niille vammasille idiooteille, jotka laittaa ihmisten paukkuihin jtn moskaa, oli sitten mitä hyvänsä.
Olin siellä sitten aivan kuutamolla & tuubassa ja hoipuin mm. vessan edessä. Sori sille kehen törmäsin, mutten todellakaan ollut päissäni.
Meni nää Hallut aivan penkin alle, 1,5h istuin vessassa kun ei pystynyt liikkumaan mihkä.
Katzcu, 23.9.2007 23:54:
---
Samu*, 23.9.2007 14:59:
Kivat niille vammasille idiooteille, jotka laittaa ihmisten paukkuihin jtn moskaa, oli sitten mitä hyvänsä.
Olin siellä sitten aivan kuutamolla & tuubassa ja hoipuin mm. vessan edessä. Sori sille kehen törmäsin, mutten todellakaan ollut päissäni.
Meni nää Hallut aivan penkin alle, 1,5h istuin vessassa kun ei pystynyt liikkumaan mihkä.
---
Enpä voi ku sanoa, että samaa mieltä Mullakin eksy lasiin/pulloon jotain extraa jossain vaiheessa, hoipuin, oksentelin ja itkin hysteerisesti suuren osan iltaa (ainakin pari-kolme tuntia) vessan lattialla ja tästä johtuen Orkidean keikka meni täysin ohi ja TABilta kuulin pari vikaa biisiä. Ja sekös vituttaa. Että kiitos vaan mulkut, olipa hauska ilta.
Kiitos kuitenkin hyvistä bileistä, mulla olis todennäköisesti ollut tosi hubaa ilman tota tapahtunutta. Erityiskiitos kavereille, olis voinu käydä hassusti ilman teitä
efo, 23.9.2007 16:57:
tiiä muista mutta mulla ainakin palo sarveiskalvot noita selatessa*poks*
-xx-, 23.9.2007 11:55:
Tällä kertaa haahuilijat pidettiin tehokkaasti poissa lavalta, tästä myös kiitokset.
---
[Nuclear], 23.9.2007 12:59:
Tää mua ihmetytti et miksei ne laita jotain paperilappusta seinälle että "tanssiminen kielletty lavalla" tms...tuntu et toi lavalta poistaminen vaati kokopäiväisen henkilön sitä vahtimaan ku vartin välein sinne oli millon kukakin tunkemassa. Enpä sit tiedä et kuinka paljon sitä känniläistä suomalaista se lappunen kiinnostaa, mut... :D
pirpelisama fiilis, plus päänsärky. liika kikkailu on vaan ihan hirveetä, missä tahansa.
dOrKA, 24.9.2007 13:22:
Mitä, hädintuskin pääsin vauhtiin Kokeilumielessä tulen vääntämään vielä "epätavallisempia" kuvia kerran ainakin ennen, kun rupean kehittämään johonkin suuntaan näitä. Joskin, tuskin jää noin radikaaleiks mut tuskin mennään takaisinkaan "vanhoihin" kuviin.