HALLMARK / BACK TO THE FUTURE

108 posts, 6 pages, 15,071 views

efo

Posts: 1,908

#82 • • efo Laserpoint

dOrKA, 23.9.2007 05:41:
-kuvat-


tiiä muista mutta mulla ainakin palo sarveiskalvot noita selatessa*poks*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

asdf

Posts: 3,155

#83 • • asdf
Ekat meikäläisen Hallmarkit nyt siis takana ja täytyypä sanoa, että oon hemmetin positiivisesti yllättyny. Aiempien bileiden palautetopikkeihin ja kavereiden kertomuksiin luottaen lähdin bileisiin suurilla ennakkoluuloilla, jotka sit osottautui suurimmaks osaks turhiksi. Tästä kyl iso kiitos kuuluu seuralle ja Antonin liiankin tarttuvalle soittelulle (Tears of hope <3). Vähän pisti harmittamaan ku joutui poistumaan jo puol kahdelta, mut ainakin jäi hyvä maku suuhun. :)

Kiitsat vaan ja seuraavat bileet on harkinnassa!
kokosbollar

Posts: 334

#85 • • kokosbollar franks and beans!

Dominatrix, 23.9.2007 09:51:
---
kokosbollar, 23.9.2007 08:11:
-clips-

---


En kyllä tajua pointtiasi. -- Studiollaha on jatkuvasti teknoreivei, samoin stokiksessa ja onnelassa on sunnuntaisin KLF:n peeninkiä jossa allekirjoittanutki käy.



Niin. Onnelan sunnuntai.

En yhtään ihmettele miksi et tajua mun pointtia. *lmao*

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Avatar
#86 • • Equalizer Guest

kokosbollar, 23.9.2007 19:47:
---
Dominatrix, 23.9.2007 09:51:
---
kokosbollar, 23.9.2007 08:11:
-clips-

---


En kyllä tajua pointtiasi. -- Studiollaha on jatkuvasti teknoreivei, samoin stokiksessa ja onnelassa on sunnuntaisin KLF:n peeninkiä jossa allekirjoittanutki käy.

---


Niin. Onnelan sunnuntai.

En yhtään ihmettele miksi et tajua mun pointtia. *lmao*



vois mennä sinne:/
sts

Posts: 7,969

#87 • • sts Sama pyynti aitta!

kokosbollar, 23.9.2007 19:47:
-clips-



En minkään tajua sinun pointtiasi, näytä minulle yhdetkin kaupalliset (as in non ug) bileet helsingin keskustassa jossa ei ole ns. taviksia. Onnea etsinnöille.
vanhus

Posts: 889

#88 • • Edited vanhus

dOrKA, 23.9.2007 05:41:
Oli kyllä enemmän kun miellyttävä meno, kaikilla näytti olevan todella mukavaa! *hymy*

...ja tässäpä hieman kuvia. Posekuvat paria poikkeusta lukuunottamatta ei ole lisätty vaan saa sitten pyynnöstä... ja kuvat on ... ööö ... erikoisia *nauru*

http://www.dorka.tv/gallery/3524633

199188776-S-LB.jpg
199186474-S-LB.jpg
199188755-S-LB.jpg
199186172-S-LB.jpg
199182299-S-LB.jpg





onkos nää nyt sitten niit hää kuvia?

ihan magee hame tol yhellä

tiger girl *pepsodent*
AaKo

Posts: 637

#89 • • AaKo Tosi veivaaja
tulipah itekki eksyttyä tänne, maistuvaa musaa tuli. Mut ihmettelin että missä kaikki kamut oli? :)

--
En se mää ollut!!!

Katzcu

Posts: 215

#91 • • Katzcu

Samu*, 23.9.2007 14:59:
Kivat niille vammasille idiooteille, jotka laittaa ihmisten paukkuihin jtn moskaa, oli sitten mitä hyvänsä. *dissaa*

Olin siellä sitten aivan kuutamolla & tuubassa ja hoipuin mm. vessan edessä. Sori sille kehen törmäsin, mutten todellakaan ollut päissäni.

Meni nää Hallut aivan penkin alle, 1,5h istuin vessassa kun ei pystynyt liikkumaan mihkä.



Enpä voi ku sanoa, että samaa mieltä *igor* Mullakin eksy lasiin/pulloon jotain extraa jossain vaiheessa, hoipuin, oksentelin ja itkin hysteerisesti suuren osan iltaa (ainakin pari-kolme tuntia) vessan lattialla ja tästä johtuen Orkidean keikka meni täysin ohi ja TABilta kuulin pari vikaa biisiä. Ja sekös vituttaa. Että kiitos vaan mulkut, olipa hauska ilta.

Kiitos kuitenkin hyvistä bileistä, mulla olis todennäköisesti ollut tosi hubaa ilman tota tapahtunutta. Erityiskiitos kavereille, olis voinu käydä hassusti ilman teitä *hali*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

SyndroDome

Posts: 1,103

#92 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Katzcu, 23.9.2007 23:54:
---
Samu*, 23.9.2007 14:59:
Kivat niille vammasille idiooteille, jotka laittaa ihmisten paukkuihin jtn moskaa, oli sitten mitä hyvänsä. *dissaa*

Olin siellä sitten aivan kuutamolla & tuubassa ja hoipuin mm. vessan edessä. Sori sille kehen törmäsin, mutten todellakaan ollut päissäni.

Meni nää Hallut aivan penkin alle, 1,5h istuin vessassa kun ei pystynyt liikkumaan mihkä.

---


Enpä voi ku sanoa, että samaa mieltä *igor* Mullakin eksy lasiin/pulloon jotain extraa jossain vaiheessa, hoipuin, oksentelin ja itkin hysteerisesti suuren osan iltaa (ainakin pari-kolme tuntia) vessan lattialla ja tästä johtuen Orkidean keikka meni täysin ohi ja TABilta kuulin pari vikaa biisiä. Ja sekös vituttaa. Että kiitos vaan mulkut, olipa hauska ilta.

Kiitos kuitenkin hyvistä bileistä, mulla olis todennäköisesti ollut tosi hubaa ilman tota tapahtunutta. Erityiskiitos kavereille, olis voinu käydä hassusti ilman teitä *hali*



Juu tää on kyl niin *dissaa* Saaks siitä stondiksen vai jotain muita kiksejä, kun asettaa muut ihmiset hengenvaaraan? Olis ihan kiva tietää. Ihmiset menee pitämään bileisiin hauskaa ja mukava sitten pilata muiden ilta *uuh*

No joo... Turha kait alkaa sen enempää jeesustelemaan tästä, eiköhän aikalailla kaikki oo samalla kannalla ko hommista, mut laittaa vaan vihaks tällänen. Ja varsinkin toki erityisesti sillon, kun näitä sattuu omassa lähipiirissä.

--
Life is full of choises.

asdf

Posts: 3,155

#93 • • asdf
Pikkasen pistää vituttaa ne ihmiset ketkä ottaa asiakseen tiputella ylimäärästä paskaa muiden juomiin. Oon jo pitkään ollu sitä mieltä, et pitäis olla tarkempi syyni laukuissa ja taskuissa sun muissa vastaavissa et noi tapaukset voitais minimoida. Saatana mitä käytöstä.
pirpeli

Posts: 5,533

#94 • • pirpeli

efo, 23.9.2007 16:57:
tiiä muista mutta mulla ainakin palo sarveiskalvot noita selatessa*poks*



sama fiilis, plus päänsärky. liika kikkailu on vaan ihan hirveetä, missä tahansa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

terraluna

Posts: 1,270

#95 • • terraluna Agentti
OT: Noista juomien "blandiksista" sen verran et pitäkää ihmiset huolta juomistanne, niin sekaan ei eksy ylimääräisiä substansseja! Nykysin toi alkaa olla sen verran yleistä Suomessakin, että kannattaa noudattaa muun maailman meininkiä ja pitää lasi kädessä ja kämmentä lasin suun päällä siitä hetkestä kun sen baarista saa siihen kun se on tyhjä. Toi on kohtalaisen varma keino estää juomaan joutumasta mitään sinne kuulumatonta. *piis*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

-xx-

Posts: 5,001

#96 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

-xx-, 23.9.2007 11:55:
Tällä kertaa haahuilijat pidettiin tehokkaasti poissa lavalta, tästä myös kiitokset.
---
[Nuclear], 23.9.2007 12:59:
Tää mua ihmetytti et miksei ne laita jotain paperilappusta seinälle että "tanssiminen kielletty lavalla" tms...tuntu et toi lavalta poistaminen vaati kokopäiväisen henkilön sitä vahtimaan ku vartin välein sinne oli millon kukakin tunkemassa. Enpä sit tiedä et kuinka paljon sitä känniläistä suomalaista se lappunen kiinnostaa, mut... :D


Joo ... kyllä sen verran pitäis ymmärtää että ei rynnistä siihen dj:n eteen levittelemään käsiään tms. Pointtini oli juurikin noiden tyyppien poistaminen.
Hyvännäköisten ja tanssitaitoisten bilettäjien heiluminen siellä sivummalla ei ainakaan minua häiritse, saattaapa jopa nostaa tunnelmaa :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#97 • • johku Guest
Olipas reissu, kivaa oli, loistavaa musiikkia *tanssittel**sydän*
Avatar
#98 • • Dorka Guest

pirpelisama fiilis, plus päänsärky. liika kikkailu on vaan ihan hirveetä, missä tahansa.



Mitä, hädintuskin pääsin vauhtiin *nauru* Kokeilumielessä tulen vääntämään vielä "epätavallisempia" kuvia kerran ainakin ennen, kun rupean kehittämään johonkin suuntaan näitä. Joskin, tuskin jää noin radikaaleiks mut tuskin mennään takaisinkaan "vanhoihin" kuviin.
pirpeli

Posts: 5,533

#99 • • pirpeli

dOrKA, 24.9.2007 13:22:
Mitä, hädintuskin pääsin vauhtiin *nauru* Kokeilumielessä tulen vääntämään vielä "epätavallisempia" kuvia kerran ainakin ennen, kun rupean kehittämään johonkin suuntaan näitä. Joskin, tuskin jää noin radikaaleiks mut tuskin mennään takaisinkaan "vanhoihin" kuviin.



:) Kukin tyylillään, mua noin psykedeeliset kuvat ei vaan nappaa. Tosin ei Klubbarin kuvaston monet muutkaan kuvat, mutta se onkin sitte eri juttu :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Smorb

Posts: 193

#100 • • Smorb
WE WANT MORE!!!! *jiihaa**aplodit**piis**iloinen*