HALLMARK / BACK TO THE FUTURE

108 posts, 6 pages, 15,052 views

AdonisHercules

Posts: 596

#101 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Hallmarkit taas tapansa mukaan täytti kaikki odotukset tunnelman puolesta *sydän*
Hyvää musaa + hyviä kavereita = *plur*
Erittäin iso plussa siitä että dj on taas alhaalla eikä enää siellä ylhäällä parvella *aplodit*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

Jammailija

Posts: 3,224

#102 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

AdonisHercules, 26.9.2007 21:45:
Erittäin iso plussa siitä että dj on taas alhaalla eikä enää siellä ylhäällä parvella *aplodit*


Samaa mieltä. DJ-kopin sijoittaminen ylös ja kauemmax yleisökontaktista harvemmin on toiminut, ainakaan mun mielestä.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

e/v

Posts: 434

#103 • • e/v

MaaKoz, 23.9.2007 23:25:
tulipah itekki eksyttyä tänne, maistuvaa musaa tuli. Mut ihmettelin että missä kaikki kamut oli? :)


Mitäääh! Oliksääkitääl? Oli muuten ekat hallut selvinpäin. Huh.
Syce

Posts: 1,649

#104 • • Edited Syce
ja noista kuvista... toi kuvaustyyli on samaa mitä ibizalla tuli vastaan, en sitten tiedä onko Oka ottanu sieltä vaikutteita mut omaan silmääni se on hienoa. ja kuten jo sanoin....vaihtelu virkistää ja herättää jonkin verran keskustelua *vink*
Avatar
#105 • • Dorka Guest

Syce, 29.9.2007 02:38:
ja noista kuvista... toi kuvaustyyli on samaa mitä ibizalla tuli vastaan, en sitten tiedä onko Oka ottanu sieltä vaikutteita


En ole ottanu Ibizalta vaikutteita, itse olen yrittänyt itseasiassa löytää samanhenkisiä kuvia mut mitään ei ole tullut vastaan (jos on jotain linkkiä niin tänne vain!). Keskustelua joo tulee tuosta tyylistä ja todella ristiriitaista, todella on / off.

http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1019&message=24961307

Joko tykkää tai ei tykkää, mutta mikäs sen hauskempaa. Joskin nyt seuraavalla kerralla tulee vielä härömpää kamaa mut hieman eri tyylillä. Oppiihan uusia kikkoja, joskin ei näitä ei oikein voi soveltaa mihinkään muuhun kuvaukseen (tai ainakaan ei heti tule mieleen) *nauru*
remotion

Posts: 5,283

#106 • • remotion nostatus guru

dOrKA, 29.9.2007 04:01:
Joko tykkää tai ei tykkää, mutta mikäs sen hauskempaa. Joskin nyt seuraavalla kerralla tulee vielä härömpää kamaa mut hieman eri tyylillä. Oppiihan uusia kikkoja, joskin ei näitä ei oikein voi soveltaa mihinkään muuhun kuvaukseen (tai ainakaan ei heti tule mieleen) *nauru*



Joo siis todellaki, vedät omalla tyylilläs vaan. jotku tykkää jotku ei. Eihän toi kuvaaminen ny haudan vakavaa kumminkaa ole.
mä ainakin tykkään bilekuvista just tämmösinä myös.

keep up the good work man! :)
CM

Posts: 1,507

#107 • • Edited CM
Noista kuvista tulee itselle mieleen jotkut 2000bpm experimental hc-bileet, missä kaikki on vetäneet arkillisen lappuja ja paska trippi jokaisella *lmao* Kuulun kyllä itse siihen off-jengiin, liika kirkkaus käy silmiin ja värit kammottaa... Mutta hyvä että kokeilee jotain uutta :) Parempia kuvia nuo on, kuin ne, missä bilettäjä näyttää odottavan taivaalta jeesuksen toista tulemista
Avatar
#108 • • Dorka Guest

CM, 29.9.2007 09:47:
Kuulun kyllä itse siihen off-jengiin, liika kirkkaus käy silmiin ja värit kammottaa...


Toiveesi ehkä toteutuu, tarkoituksena olisi ottaa MV kuvia pienellä kikkailulla. Kunnon MV kuvia ei oikeastaan ole bileistä joten ehkä se pitäisi korjata *hymy*

ja...

dOrKA,
Posekuvat paria poikkeusta lukuunottamatta ei ole lisätty vaan saa sitten pyynnöstä...*



...oli huono idea, liian paljon aikaa menee kuvien lähettämiseen erikseen - kuvia joita kuka tahansa voi oikeastaan ottaa pokkarillakin. Joten ellei kyseessä ole sitten joku sukulainen joka kerran vuodessa lähtee mukaan tai jotain muuta spesiaalia niin jätän posekuvat ottamatta (tai ainakin lähettämättä).

Muutenkin tässä on käytännön ongelma, kun saan rukata aina posekuvia varten aivan uudet asetukset - testaa ja sit otettu kuvan pari ja taas sama ruljanssi taas takaisin.

Ei siis pahalla enkä halua olla nirppanokka, mutta kun bileet muutenkin on täynnä kuvaajia niin kiskokaa muita kuvaajia *piis* ...tai mikä parempi jos paikalla on vanilja.net:n kuvaaja joka ei muuta otakkaan kun pärstäkuvia *nauru*