Anselmi, 26.8.2007 23:09:
Mut ettei olis ihan OffTopickkia niin pistänpä Riikan mieliks oman arvion päivän tapahtumasta, siltä osin kuin arvioimassa olin. Sää oli not so great, mut paikka sen sijaa oli very great! Oli hauskaa nähdä et ihmiset ei oo tehty sokerista ja myöskin se että joraaminen ei katso ikää eikä ulkonäköä. Etenkin eräs rouvashenkilö joraamassa junkkaa sai hymyilemään kovasti.
Ja sit me ei ees nähty :/ Käytiin kyl välillä kattelee pari hienoa Lisa Sokolovan Helsinki-aiheista taulua ja sit toises välis piti saada vähän murua rinnan alle. Mutta muuten tuol meni kyl koko ihana päivä about kahdesta eteenpäin johki seiskaan asti. Täytyy myöntää et nössönä olin sateen takia jo lähössä safkaamasta suoraan himaan, mut sit kun tultiin ulos niin sade oli kaikonnut ja Yliopistonkadun päässä oli sateenkaari <3
Tuli kyllä niin hyvä mieli tästä päivästä. Lopussa tempauduin tanssimaan pidemmäksikin aikaa ja olin yhtä hymyä koko nainen. Ja niin olivat kaikki muutkin <3 Tuolla oli todella kiva fiilis, sateesta huolimatta ellei sen vuoksikin tunnelma oli lämmin ja jengi joraili kympillä. Turistit ja muut ohikulkijat, sekä hengaamaan jääneet tuntuivat olevan mielissään myös :)
Jossen ihan väärin aikataulua ja kelloani tulkinnut niin ässämix pisti kyllä jalat liikkumaan, kiitos. Siinä alkupuolella tuli ihan loistomusaa myös, silloin tosin tuli vain nytkytettyä päätä ja jalkoja jalkakäytävän puolella :)
Helsinki on rakas, ja tänään se oli vielä rakkaampi. Kiitos!