STREET PARTY 2007 26.8.2007 @ Helsinki

103 posts, 6 pages, 20,618 views

Tiura

Posts: 731

#61 • • Tiura Taika
Hippahei! tulipa jorailtuu.Kiitoksia vaan kaikille.
Onneksi sade ei kuitenkaa pilannut päivää.
Nyt sattuu nilkkaan...
Tekkkno is the best :P
nuance

Posts: 1,963

#62 • • nuance cov ops, combat, sunrise
olipas kertakaikkisen nastaa. jorasin pitkästä aikaa kokonaisen setin. canyini <3

aku mie pidän siusta.
sunbeam

Posts: 205

#63 • • sunbeam santa`s little helper

Steven Hoaks, 26.8.2007 18:44:
Videoo kahdesta sekopäästä jotka veti ihan kuningas liikkeet alussa *tanssittel*




jätkät veti tosiaan asenteella! "EI TYYLILLÄ, VAAN TUNTEELLA! Nämä miehet kuuluvat parhaaseen A-ryhmään!" *aplodit*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

s4ga

Posts: 325

#64 • • s4ga
Oijoi kuinka rento meininki, kiitos järjestäjille :)

Pohjois-Esplanadi oli aivan täydellinen paikka näille katujameille, ohikulkijat oli hämmentyneitä ja osa innoissaan, etenkin lukuisat turistit, ja oli ihana katsella puiston puoleisella reunakivetyksellä istuskelleita vanhemman polven edustajia, jotka nyökyttelivät hyväksyvästi päätään.

Tuli muuten todella absurdi fiilis kun piipahdin Stockalla ja siellä oli menossa joku fakin kuuttipuuhkamuotinäytös :D Kaksi todella eri maailmaa vieri vieressä, weird shit <3

Kiitos muuten eräälle siitä, että maailma tuntui hetkellisen alakulon jälkeen taas hieman paremmalta paikalta. ^__^

--
Miau. ^__^

Waakku

Posts: 158

#65 • • Waakku
Oli aika koleeta, sään suhteen. Hyvä meisinki muuten. Kiitos taasen, kaikille. *hih*

--
- ? -

sadesola

Posts: 409

#66 • • sadesola Kettu mikä kettu
Olipas mukavaa! Olin matkalla töistä kotiin
ja sitten sitä vaan jämähti jammaamaan.

Enemmän näitä! *aplodit*

--
KABOOM!

Snaggo

Posts: 1,147

#67 • • Snaggo ;__;
Jeh. On se vaan niin pirun hehkeetä että tämmöistä edelleen järjestetään, kesän ehdottomia ykköstapahtumia.

Sade hieman ketutti, mut oli joo aika hienoa että jengi jaksoi tampata vedestä huolimatta:) Olis ehkä vähän enemmään porukkaa saanut olla, ainakin viime vuoteen verrattuna oli vähän hiljaisempi meno.
Ja hei, mihin psyket jäi?! olisin niiiin kaivannut jotain energisempää musiikkia tuohon loppuun.

Ja repskops tipahdin kun näin omat jalat/kengät etualalla hesarin uutispätkässä :DDD
http://www.hs.fi/videot/1135229811763

--
bojoing.

Crazybattery

Posts: 782

#68 • • Crazybattery Fruor ergo sum
oli kivaa...kiitos*hymy*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#69 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Anselmi, 26.8.2007 19:09:
---
Steven Hoaks, 26.8.2007 18:43:
Aivan alusta olin valtauksessa mukana kuten myös monena muuna vuonna

---

Wau!! Vähäks oot mun idoli!!



En oikein ymmärtänyt kommenttias *ding*

Mutta kieltäydyn kunniasta *pepsodent* En halua kenenkään idoliks. Olen liian paha ihminen *nauru*


Jos tää oli joku yritys loukkaa niin meni pahasti ohi. Jos oon ollut viimeiset 5vuotta jokaisessa Street party bileissä helsingissä alusta loppuun niin otaksun että voin myös sanoa tuon sinun quottaamas lauseen ihan ääneen... Jos otit sen jotenkin leveilynä niin en voi sanoa muuta kuin nyyh ja iso kyynel

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

*jen*

Posts: 112

#70 • • *jen*
Paljon taydellisempaa kesaloman lopetusta ei ois voinu toivoa!

Kiitos rakkaat kaikille, jotka ovat tehneet kesstni tydellisemman ikina!!
Forehard

Posts: 113

#71 • • Forehard
Oli ihan mukavaa vaikka väsyttikin jostain syystä ja oli jotenkin koomaiset vibat. Iteppä olin nyt ekaa kertaa aivan alusta asti mestoilla ja ihan hyvä kokemus oli. Harmitti kun agrist loppu bentsot ja rupes sataa lähes samal hetkel. Setti meni vähän katki mut sen jälkeen lähti sit vähän eri tunnelmis liikkeelle ;) En oikein kerenny lökö stagel pyörähtelee ku silloin tällöin et se meni vähän ohi mut meininki oli parhautta koko kadulla. ens vuon uusiks. piis

--
Tekno syntyy tekemällä, lapsi vahingossa.

Anselmi

Posts: 2,578

#73 • • Edited Anselmi And sell me

Steven Hoaks, 26.8.2007 22:16:
En oikein ymmärtänyt kommenttias *ding*


Stefu mä, ihan oikeasti, arvostan monia asioita mitä teet tässä elektronisen musiikin skenessä.
Mutta kuten varmaan itsekkin olet huomannut niin herätät aika paljon ristiriitoja ja keskustelua siitä kuinka paljon olet esillä ja kuinka tuot itseäsi esiin. Sekä siitä että kummasta on kussakin tapauksessa kyse (esim. valokuvat, promoottorin toimet, foorumille kirjoittaminen jne). Itse pidä näitä asioita mielenkiintoisina, en pahana (Eli ei ollut yritys loukata. Ne ihmiset ja yritykset on erikseen)

Mutta mitä tulee tuohon kommenttiisi josta kaikki alkoi, niin kommentoin sitä koska se sai minut nauramaan. Sillä se konkretisoi tajuamaan sen mistä keskustelu on syntynyt.

Peace and Lovemaking *piis*

Anselmi

--
sen pituinen se

^Petunia

Posts: 888

#74 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Siis ihan mahtava meininki!!*aplodit*
Ihana ilma vaikka satoikin vettä välillä.Oli mahtava fiilis kun aurinko alkoi taas paistamaan ja lämmittämään, silti satoi vettä mut porukka vaan jaksoi joraa, ihania kuvia sain! *hihu*
Kiitos kiitos ja kiitos!! *hali*
Verano

Posts: 4,649

#75 • • Verano Merituuli

Anselmi, 26.8.2007 22:43:
-klips-



Anselmi, kiltti. Vaikka Stefu olisikin kuinka ristiriitainen hahmo, niin tuossa

Steven Hoaks, 26.8.2007 18:43:
Aivan alusta olin valtauksessa mukana kuten myös monena muuna vuonna ja olen kyl vähän huolestunut koska alussa on vuosi vuodelta vähemmän porukkaa ja klo12 Amandalla oli noin 15ihmistä *ding*



ei tullut esiin kuin se, että alussa paikalla oli todella vähän ihmisiä verrattua muihin vuosiin. Eikö. Tänään oli aivan loistava päivä, kaikilla oli hauskaa, ihmiset hymyilivät joka puolella. Annetaan tän topikin kertoa siitä, jooko.
thebbo

Posts: 346

#76 • • Edited thebbo free spirit
http://www.hs.fi/keskustelu/Kadunvaltaajat+ottivat+haltuun+osan+Pohjoisesplanadia/thread.jspa?threadID=71518&tstart=0&sourceStart=40&start=0

Dorkaa ja karmeeta. Tuupoints.


Kiitokset aktiiveille hipeille. Joku täti kävi markkinoimassa kyselylomaketta tutkimukseen kadunvaltauksesta. Ehdin vastaamaan, mutta en kuitenkaan ehtinyt ottaa yhteystietoja, jotta olisin voinut perehtyä valmiiseen tieteelliseen paperiin. Mikäli joku tunnistaa henkilön tai osaa lyödä linkkejä cutting-edge kadunvaltaustiedemateriaaliin saa nykiä hihasta.

Puppa J rokkas.

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

Anselmi

Posts: 2,578

#77 • • Edited Anselmi And sell me

Verano, 26.8.2007 22:55:
---
Anselmi, 26.8.2007 22:43:
-klips-

---


Anselmi, kiltti. Vaikka Stefu olisikin kuinka ristiriitainen hahmo, niin tuossa


---
Steven Hoaks, 26.8.2007 18:43:
Aivan alusta olin valtauksessa mukana kuten myös monena muuna vuonna ja olen kyl vähän huolestunut koska alussa on vuosi vuodelta vähemmän porukkaa ja klo12 Amandalla oli noin 15ihmistä *ding*

---


ei tullut esiin kuin se, että alussa paikalla oli todella vähän ihmisiä verrattua muihin vuosiin. Eikö. Tänään oli aivan loistava päivä, kaikilla oli hauskaa, ihmiset hymyilivät joka puolella. Annetaan tän topikin kertoa siitä, jooko.


No kylhän mä tuon loppuun luin ja kokonaisuuden huomioon otin*nauru* Lauserakenne vaan sattu oleen sellainen et kun sitä lähti lukeen niin tuli velloneet keskustelut erittäin vahvasti mieleen. That´s all.
Noin yleensäottaen mun mielestä parempi nostaa kissa pöydälle jos se on muutenkin kiipeemässä sinne. Koska silloin ainakin tulee kaikkien mielipiteet esiin, eli on mahis puolustautua kaiken maailman syytöksiä vastaan.

Mut ettei olis ihan OffTopickkia niin pistänpä Riikan mieliks oman arvion päivän tapahtumasta, siltä osin kuin arvioimassa olin. Sää oli not so great, mut paikka sen sijaa oli very great! Oli hauskaa nähdä et ihmiset ei oo tehty sokerista ja myöskin se että joraaminen ei katso ikää eikä ulkonäköä. Etenkin eräs rouvashenkilö joraamassa junkkaa sai hymyilemään kovasti.

EDIT: joo tiedän tiedän, väärä paikka ja muutenkin pitäis pitää mölyt mahassa. mut mun mielestä
vaan kaikki maailman kissat pitäis vaan tuoda pöydälle, koska se on reilumpaa kaikkia kohtaan.

--
sen pituinen se

Avatar
#79 • • Edited Annakins Guest

astaroth, 26.8.2007 23:21:
---
thebbo, 26.8.2007 23:05:
http://www.hs.fi/keskustelu/Kadunvaltaajat+ottivat+haltuun+osan+Pohjoisesplanadia/thread.jspa?threadID=71518&tstart=0&sourceStart=40&start=0

Dorkaa ja karmeeta. Tuupoints.

---

no siis voi elämä :D tuolla vaahtoamisella suomen kansalaisilla on paha kaljuuntumisepidemia tiedossa



Outoa muutenkin näiden pahantahtoisten, vihaavien tuhoajien logiikka: jos minä en pidä jostain liikennevälineestä tai 'kiireestä' niin en ala aiheuttamaan vahinkoa muille vaan teen itse jotain sen eteen että voin elää kuten haluan. Jos minä niin tekisin kuten 'vasemmistoanarkistit' niin takuulla poliisi puuttuisi asiaan ja aiheesta.



'okei'.

olemme kaikki vihaavia tuhoajia

*justjoo* *nauru*


ps. luin eka et kirjotit kaljaantumisepidemia :D
bansq

Posts: 931

#80 • • bansq leftfield winger.
henk. koht. koen ainakin olevani vihaava tuhoaja. tai ainakin toivoisin olevani, tittelissä on munaa!

--
plip goes on.