STREET PARTY 2007 26.8.2007 @ Helsinki

103 posts, 6 pages, 20,609 views

Jago

Posts: 4,039

#41 • • Jago un-trained monkee
On kyllä sen verran kiva ilma, että vois harkita tänne tulemista ihan aikuisten oikeestikkin*joo*.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Acid City

Posts: 66

#42 • • Acid City
Mikä katu? Tietääkö jo joku?
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#44 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
jahas, koht vois lähtee *ökkö*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#47 • • sapeli jokukukamikä?
Ehkä tunti ehdittiin olemaan, jos sitäkään - ihan mukava oli nähdä tuttuja ja yllättävän hyvä menininki siellä oli! *joo* Harmi tietty et alko satamaan, mulla ei ollu vedenkestävät kengät ainakaan mukana...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#48 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Aivan alusta olin valtauksessa mukana kuten myös monena muuna vuonna ja olen kyl vähän huolestunut koska alussa on vuosi vuodelta vähemmän porukkaa ja klo12 Amandalla oli noin 15ihmistä *ding*

Onneks tuli kuitenkin porukkaa hyvin päivän mittaa ja saatiin ihan bileetkin aikaseks *jiihaa*

Oli kivaa ja mukava huomata että vaikka sato aika huolella jossain vaiheessa niin jengi tamppas aika huolella *tanssittel*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#49 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Videoo kahdesta sekopäästä jotka veti ihan kuningas liikkeet alussa *tanssittel*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Syce

Posts: 1,649

#50 • • Syce

Steven Hoaks, 26.8.2007 18:44:
Videoo kahdesta sekopäästä jotka veti ihan kuningas liikkeet alussa *tanssittel*




Hahahaaa... voi video! xD valkoiset farkut on just paras ratkasu tohon xD
Nauskiss

Posts: 532

#51 • • Nauskiss

Steven Hoaks, 26.8.2007 18:44:
Videoo kahdesta sekopäästä jotka veti ihan kuningas liikkeet alussa *tanssittel*




Haha! *lmao*

Kiitos nauruista! Harmittaa, etten päässyt aamukahdeksaan jatkuneen bilettämisen ja tolkuttoman humalatilan johdosta paikalle.

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

Timmo

Posts: 657

#52 • • Timmo
Aijai! Loistavat bileet! Olin kyllä niin mehuissani että oksat pois. *tanssittel*

--
Elämä On Raato

Anselmi

Posts: 2,578

#53 • • Anselmi And sell me

Steven Hoaks, 26.8.2007 18:43:
Aivan alusta olin valtauksessa mukana kuten myös monena muuna vuonna


Wau!! Vähäks oot mun idoli!!

--
sen pituinen se

tomii

Posts: 3,594

#54 • • tomii kallion herttua
hitto kun ei vaan jaksanut darroissaan liikkua tonne :(

--
reivaan kunnes kuolen

Jago

Posts: 4,039

#55 • • Jago un-trained monkee
En kerenny olee täällä kun vaan hetken. Musa oli sillä hetkellä aika hyvää, mutta sitten alko sataa ja se musakin loppu ni lähettiin kotiin*uuh*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Timmo

Posts: 657

#57 • • Timmo

Toni_L, 26.8.2007 20:06:
Speedhawk vs Riktronik



Kevyesti bileiden kovin setti! :D Jos noilta tulee levyä ulos, niin ostan heti.

--
Elämä On Raato

Alyna

Posts: 194

#58 • • Alyna
olipahan kivaa! siisti nähdä että porukka jaksaa tanssia vaik vettä tulis ku esterin pebasta :) melkoisen maistuvaa settiä!
Ober

Posts: 587

#59 • • Ober Dog shit taco

Steven Hoaks, 26.8.2007 18:44:
Videoo kahdesta sekopäästä jotka veti ihan kuningas liikkeet alussa *tanssittel*




Ekat jäbät kenessä ois oikeesti potentiaalia haastaa speedoboyt. MÄÄÄÄD PROPZ! *kumarrus*
Thykka

Posts: 82

#60 • • Thykka :3
HUHHUH.
Eiköhän tästä flunssa saatu tuliaisiks, mut helevetin hauskaa oli :)
Iso kiitos järkkäreille yms!