Käytätkö alkohoolia? (bileissa)

345 posts, 18 pages, 146,263 views

-=Jennibe=-

Posts: 34

#141 • • -=Jennibe=- MiukuLi = KumiankkapaLveLin
tota joo-o... Täytyyhän sitä muutama kurkun kostukkeex alas huitasta. Riippuu fibois, seurasta ja bileistä. En harrasta krapuloita. *ankka*

--
*ankka* *taputapu*

t. Miu! *hellokitty*

DJ Rx

Posts: 2,527

#142 • • DJ Rx FINRG Recordings
kyllä. ja paljon... *igor*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

äm

Posts: 2,376

#143 • • äm
Tästä olosta voisi päätellä, että eilen tuli ainakin käytettyä...

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Armin

Posts: 411

#144 • • Armin surffitukka
Mulla on sellaisia kausia, et välillä tulee käytettyä aika paljonkin (onko Raumalla mukamas muuta tekemistä??!!?? *taivastel*) Mutta sitten mulla taas on noita kuivia kausia, kuten nytkin (1 kk ja 4 päivää ilman) ja uuteen vuoteen saakka tarvitsisi olla ilman pisaaraakaan, eikä todellakaan tee edes tiukkaa.
Uuden vuoden jälkeen sitten ihan fiiliksien mukaan.

Selvinpäin nokubaarissa oleminen on hyvää känni-torjuntaa, ei todellakaan tee mieli juoda kun näkee selvinpäin millaista se touhu on...

Bileissä alkoholin käyttö on muutenkin ollut aika vaihtelevaa mutta viime bileissä (screeneissä) meni aika överiksi ja oli vuosisadan krapula ja morkkikset, mitkä oli syynä kuivaankauteen.

Nautin olostani nyt täysin, krapulaton aamu on kuin paratiisissa heräisi *plur* (liioittelu kuulu myöskin lopetettavien listaan... sitten joskus)
Avatar
#145 • • hyperventilaatio Guest
Eilen vähän enemmänkin *hahjust**igor*
Dacey

Posts: 671

#146 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
Tuskin juuri ollenkaan.. janoon sitte vetta mieluiten ja välistä batteryy että jaksaa loppuun asti..
Kotibileet on sit asia erikseen..
lillu

Posts: 117

#148 • • lillu Superlillu!
On kivempaa olla selvinpäin *iloinen* *piis*
Jna

Posts: 613

#149 • • Jna

Roger Roger:
Nykyään kiskon sitä bileissä ja himassa. oon holisti



Sama homma, tosin en ole valmis myöntämään olevani täysin holisti.. *känni*
Sithil

Posts: 77

#150 • • Sithil Drifter
En. En saa humalatilasta tai alkoholista yleensä minkäänlaisia positiivisia viboja. Selvänä jaksaa paremmin tassia. *jiihaa*

--
And we want you to pretend it's the most fantastic thing you've ever heard!

vaavu

Posts: 1,324

#151 • • vaavu vara-vana
En käytä. Jos jotain alkoholia joisin, olisi valinta punaviini, mutta ravintoloissa viinit ovat yleensä vähän turhan hinnakkaita laatuunsa nähden. Mieluummin niitä sitten juo kotona.
fadeout

Posts: 171

#152 • • fadeout NoStatus
En.

Paitsi jos oon niin kännis et kontrolli pettää. *ding* *justjoo* *hahjust*

--
tamppauskone - se olen minä

MetsänHenki

Posts: 376

#153 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
en yleensä.. erittäin harvoin.. energia juomat kunniaan!!”*jiihaa*
<><

Posts: 227

#154 • • <>< ¤blub¤
”the music is my drug...”*lmao* (eli vesilinjalla. sammuttaa janon paremmin - jaksaa tanssia pidempään)

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Avatar
#155 • • Catha Guest
Joskus sillee sopivasti eli ts.pari siideriä. Mut oon huomannut et jaksaa paremmin jos ei juo, eli yleensä oon ihan vesilinjalla.*enkeli*
Avatar
#156 • • kelasin Guest
riippuu bileistä, jos lähen kunnolla bileistämään ni kunnon *känni* on jees ja jos taas haluan muistaa et \?olihan mul ihan kivaaki\?, ni sit korkeintaan pari sidukkaa tai pelkkää vettä vaan *vink*

en tiedä meneeks muilta sit muisti yhtä helposti *ding*
tiipi

Posts: 506

#157 • • tiipi

Catha:
Mut oon huomannut et jaksaa paremmin jos ei juo, eli yleensä oon ihan vesilinjalla.*enkeli*



tänpä takia mäkään en yleensä juo yhtään. nyt kun ei oo vähään aikaan tullu oltua kuskina, ni on sit ottanutki vähän. mut mieluummin silti ihan veden voimalla *jiihaa*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

S-T

Posts: 1,195

#158 • • S-T Pieni
En yleensä ole käyttänyt, koska olen tottunut olemaan bileissä selvinpäin - ahdistaa vaan jos joskus hyyyvin harvoin on vähän ottanut. Alunperin tähän totuin, koska olin lähes aina kuskina... nyt mulla ei enää ole autoa, joten saa nähdä miten käy jatkossa *hih*

--
Pieni on kaunista.

Occu

Posts: 2,528

#159 • • Occu
Toisinaan joo, riippuu olenko kuskina vaiko viihteen puolella...
Silloin kun tulee juotua niin yleensä sitä nestettä kanssa kuluu jonkin verran ja kun olen autolla niin juomiin kuuluu batterya taikka sitten ihan vettä vain, mutta alkoholiin en koske. Koska jos ajaa kolarin ni se on sen vika joka puhaltaa promilleja mittariin, eikä vakuutus korvaa siten senttiäkään...*igor*

--
..::MOI::..

$

Posts: 1,802

#160 • • $ Destination weekend!
Valehtelisin jos kieltäisin etanolin kuuluvan biletykseeni. Onhan sitä tullut kemutettua selvinkin päin mutta pääsääntöisesti parhaimmat kiksit saa hyvän musan ja oluen kombinaatiosta. Ei tosin koskaan niin paljon, että horjuisi tai käyttäytyisi epäsoveliaasti - silloin on aika mennä kotiin. Etenkin rankempi musiikki tippuu nousuhumalassa. Tasaiseen pöhnään passaa house.

Vuosia sitten oli jokin alkoholin joukkodissaus teknobileissä. Kaipa olen ottanut elämäntehtäväkseni paikata sitä aukkoa myynnissä joka muodostuu lähes poikkeuksetta teknoilloissa. (Tosin käsittääkseni limppareissa on paremmat katteet)