Käytätkö alkohoolia? (bileissa)

345 posts, 18 pages, 147,641 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#161 • • hallucinogen Edain

root:
(Tosin käsittääkseni limppareissa on paremmat katteet)



No varmasti on :D Hesperiassa ostin ison limun ja laittivat tuopin täyteen jäitä jonka jälkeen limua meni varmaan kolme desiä ja hintaa kertyi 3.90, olisi siis melkeen kannattanut ostaa jotain alkoholipitoista *nauru*

--
pikku-*possu*

$

Posts: 1,802

#162 • • $ Destination weekend!
Kaveri kertoi, että Hesarilla vesi olisi ollut 5,5e kun bisse oli 4,5 tai 4,7 Kyseessä van Dyken keikka. Korjatkaa jos olen väärässä. Myös vessoista oli saanut vain kuumaa vettä.

Katteet kunniaan.
Avatar
#163 • • Aya Guest
Bileet ja alkoholi = no thanks to me. Alkoholi vie nesteitä kehosta ja tanssiminen sitökin enemmän, joten kyllä se vesi on paras juoma bileissä. (Vesi vanhin voitehista niinkuin vanha kansa sen viisaasti sanoo)
Muutenkin tuo alkoholin nauttiminen on mulle aika vierasta hommaa, en tykkää olla humalassa saatikka krapulassa. Semmonen pikku hiprakka on jees, silloin tulee parhaat jutut (kuten wc-jonossa eräässä baarissa selitin jonottamisen sosiaalisesta vaikutuksesta yhteiskuntaan...)I*iloinen*
Dave

Posts: 1,750

#164 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Ihantarpeeks *iloinen* *hih*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

¡ Previous post about a year ago !
NiMo

Posts: 483

#165 • • NiMo PolkkaPuppe
no jos ei autolla lähdetä bileisiin niin kyllä sitä sitten jotain juodaan. oli sitten hieman enemmän tai vähemmän.. *joo**nauru*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

Tarsu

Posts: 2,449

#166 • • Tarsu
No en oikeestaan *possu*

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Dj_Johanna

Posts: 55

#167 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
mä ne käytä ollenkaan alkoholia joten en myöskään bileissä...oon ihan joko vesi linjalla tai sitte limppari...riippuu ihan mikä fiilis on.... =)

--
*Dj_Johanna*

e-will

Posts: 372

#168 • • e-will joor worst naitmeir

root:
Kaveri kertoi, että Hesarilla vesi olisi ollut 5,5e kun bisse oli 4,5 tai 4,7 Kyseessä van Dyken keikka. Korjatkaa jos olen väärässä. Myös vessoista oli saanut vain kuumaa vettä.

Katteet kunniaan.



kuulostaa uskomattomalta mutta tosiaan en itse tiedä olisiko noin ollut =)

--
vailla täyttä ymmärrystä

*tappi*

Posts: 203

#169 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
ehkä pari olusta taikka pari batterykossua.
Mutta yleensä vaan batteryä/ vettä.

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

e-will

Posts: 372

#170 • • e-will joor worst naitmeir

Rx:
kyllä. ja paljon... *igor*



finrg -paukut kunniaan *nauru*

--
vailla täyttä ymmärrystä

sapeli

Posts: 11,768

#171 • • sapeli jokukukamikä?
Kyllähän sitä tulee juotua, lähinnä sosiaalisten tilanteiden helpottamiseksi. *joo* Meikä ainakin on silleen oudosti ujo että muiden kanssa jutellessa tulee paljon hankalia hiljaisuuksia jos olen selvin päin, eikä sitten oikein tule mitään uusiin ihmisiin tutustumisesta tai vanhojen hauskuuttamisesta. *hih* Mut jos on etkoiltu oikein kunnolla tai oikein paljon rahaa polttamassa taskussa niin tulee helposti jumituskännit - mitkä on hauskoja sinänsä, mut bileet menee vähän ohi. *känni*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fyrisch

Posts: 4,525

#172 • • Fyrisch
Kaljaa, virtasii, batteryy ja vettä, sit hypitään vähän aikaa et ne sekottuu vatsas ja poks, sopivat kännit *nauru*
Maihku

Posts: 1,186

#173 • • Maihku neiti hankala
kyllähän sitä tulee melkein aina juotua jonkun verran,mut kyl se on vähentynyt hieman aikasemmasta*hymy*
Jammailija

Posts: 3,224

#174 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Aika vähän tulee alkoholia juotua bileissä. Joskus kokeillu, mut sit ku alkaa se kropan hallinta pettää ni sit alkaa tympimään. Mut metka ainehan se on*iihhih*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Sixtus

Posts: 198

#175 • • Sixtus
Pakkohan sitä on!
Juhgu

Posts: 7,921

#176 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Tanssilattian hurmiofiilikseen pääsee helpommin 1-2 tuopin voimalla, mutta se fiilis on parempi ja tanssiminen kivempaa täysin selvinpäin. Yleensä menee kuitenkin se 1-2 tuoppia yleisen rentouden takia *nauru*

Jos on odottanut jotain tiettyä musaa jo pidempään ja sitä on luvassa, niin sitten selvinpäin. Tosin, onhan noita känni-iltojakin ollut. Mutta useimmiten se 1-2.

Vettä sen sijaan menee se 5-10 tuoppia riippuen sen hinnasta *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

henkkat

Posts: 528

#177 • • henkkat
noup..vesi hommia*aplodit*
ee102

Posts: 775

#178 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Ei alkoholi sovi bileisiin. *eiei* Kännissä ei pysty tanssimaan. Joskus tulee juotua pari tuoppia, mutta yleisesti ottaen alkoholittomia tulee tilailtua bileissä tai sitten juotua vettä.
AnssiV

Posts: 1,798

#179 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

*jimmbou:
noup..vesi hommia*aplodit*





Juu, samoilla linjoilla... *joo*
oZq

Posts: 153

#180 • • oZq
Toisinaan menee viinaksia bileissäkin. Usein kuitenkin ihan vesilinjoilla mennään. Jos alkomahooli sattuukin maistumaan, niin omalta kohdaltani olen havainnut ettei bileissä tule juotua kovinkaan reippaalla otteella (jos vertaa siihen kun käy joskus normibaarissa *känni*). Kemuissa viihtyy aivan musan takia ja IMO tanssiminenkin on kivempaa kun ei liikoja ota.