Käytätkö alkohoolia? (bileissa)

345 posts, 18 pages, 147,447 views

Jone

Posts: 8,258

#101 • • Jone Archibald Haddock
Käytän bileissä juomisessa guidelinenä sitä että jos musalla ja sen laadulla on vielä jotain merkitystä niin olen juonut liian vähän.
Claquesous

Posts: 3,206

#102 • • Claquesous viidettä kolonnaa
mä en käytä bileissä muuta ku vettä ja redbullii*joo*hyviin fiiliksiin oon päässy musiiki ja nestehuka kautta*hih*

nyt on kyl tullu sorruttuu alkomahoolii... mut kohtuudel*nauru*

[muokattu 2.9.2003 19:02]

--
32. of December

ANONYM

Posts: 731

#103 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
juuh*sydän*
e-z

Posts: 76

#104 • • e-z Uhu
ai käytänkö alkoholia bileissä?
viel jonkun aikaa sitten mä oisin antanut tähän yksiselitteisen vastauksen että todellakin käytän ja että eihän niissä edes kestäis olla selvinpäin.
nyt oon kuitenkin jostain syystä kääntänyt takkini ja kutakuinkin lopettanut dokaamisen ja siirtynyt nauttimaan elämästä ilman krapula-aamuja. toisaalta - eipä noissa ”bileissä” oo myöskään tullut juoksenneltua...
-xx-

Posts: 5,001

#105 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Jone:
Käytän bileissä juomisessa guidelinenä sitä että jos musalla ja sen laadulla on vielä jotain merkitystä niin olen juonut liian vähän.



hehe *nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Blues

Posts: 5,414

#106 • • Blues Koning van Afrika

8x8:
ai käytänkö alkoholia bileissä?
viel jonkun aikaa sitten mä oisin antanut tähän yksiselitteisen vastauksen että todellakin käytän ja että eihän niissä edes kestäis olla selvinpäin.
nyt oon kuitenkin jostain syystä kääntänyt takkini ja kutakuinkin lopettanut dokaamisen ja siirtynyt nauttimaan elämästä ilman krapula-aamuja



Tämä taitaa olla aika yleistä kun alkaa viihtymään bileissä hyvin, huomaa ettei viinasta ole mitään hyötyä.

Nimim. Gin&Tonic koneen vieressä *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

ManProject

Posts: 22

#107 • • ManProject
(hyvä kommentoida tähän, kun pöydällä on justiinsa yksinään juotu kossupullo...)
Pari olutta tulee yleensä otettua,. Näiden jälkeen siirtyykin rennosti veteen =) Muutaman kerran olen täysin selvinpäin tanssimista kokeillut, mutta olo on tuntunut aivan liian kankealta.
Mistä puhuen, pelkkää vettä tuntuu joskus olevan hankala saada, Ursulassa meikäläinen priorisoitiin pariin otteeseen tiskillä surutta viinantilaajien jatkoksi *igor*

--
_,.-~waves are cool~-.,_

miguel

Posts: 97

#108 • • miguel
pari siideriä on hyvä ottaa ennen bileitä, mutta kyllä vesi on paras janojuoma kuumalla lattialla kun suu kuivaa*heiii* Riippuu tietysti onko lähtenyt bilestämään millä fiiliksellä ( with/ without napsui)
Dalifemme

Posts: 1,629

#109 • • Dalifemme Dementia simplex

pari siideriä on hyvä ottaa ennen bileitä, mutta kyllä vesi on paras janojuoma kuumalla lattialla kun suu kuivaa Riippuu tietysti onko lähtenyt bilestämään millä fiiliksellä ( with/ without napsui)



yes.yhdyn tähän.yes.mhhm.i do the same*joo**joo**piis*
Hixxy

Posts: 522

#110 • • Hixxy HaroPup
Se nyt riippuu taas vähä bileistä, viime illuissa meni kolmella kädellä kiskomiseks, ja sen huomas taas baarissakin ku sain ilmasia drinksuja ja energy baareja *iloinen*

Ja tost muute puuttuu joku vaihtoehto tost gallupista, itse asiassa muutamaki *vink**hih**hymy*

[muokattu 7.8.2003 14:11]
Late

Posts: 3,441

#111 • • Late team Lasse
En käytä.

Kerran oon vissiin ottanu jokusen, mutta ei juominen iske oikeen. Varsinkaan bileissä. *hymy*

[muokattu 2.9.2003 16:47]
NextAce

Posts: 2,505

#112 • • NextAce Alienated
Kyllä sitä muutama stobe bissee tulee otettuu ja energiajuomaa+vettä litratolkulla*pahis*

[muokattu 2.9.2003 16:54]

--
-Alienation-

-----

Avatar
#113 • • imelä Guest
joskus. ja sopivasti. makeat drinksut on <3. vessassa oksentelua ei tule harrastettua. girls u know who im talkin about ;)
Avatar
#114 • • ALIEN Guest
en ikinä! *nauru*
Avatar
#115 • • GoA Guest
Todella harvoin. Jos otan niin ehkä 1-2 bisseä. Tanssiminen ei ole kivaa humalassa. Selvinpäin on parasta olla. Huumehia ei myöskään tueta.
Avatar
#116 • • hyperventilaatio Guest

alien:
en ikinä! *nauru*



Vai niin... No en mäkään sit. *nauru*
-xx-

Posts: 5,001

#117 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

GoA:
Todella harvoin. Jos otan niin ehkä 1-2 bisseä. Tanssiminen ei ole kivaa humalassa. Selvinpäin on parasta olla. Huumehia ei myöskään tueta.



Jooo *joo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

FreeFall

Posts: 2,256

#118 • • FreeFall music addict
En koskaan muista *hih*

--
Lintuperspektiivi

tiipi

Posts: 506

#119 • • tiipi
mullakin tulee todella vähän juotua bileissä, se hyvä olo kuitenkin siellä tulee aina jostain muusta (lue: tanssimisesta), vettä sitten meneekin sitäkin enemmän.
*joo*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

gerry

Posts: 979

#120 • • gerry

tiipi:
mullakin tulee todella vähän juotua bileissä, se hyvä olo kuitenkin siellä tulee aina jostain muusta (lue: tanssimisesta), vettä sitten meneekin sitäkin enemmän.
*joo*



Baari ja clubi ihmiset eroavatkin siinä mielessä et baarin mennään hakemaan jotkain vakavaa (siksi rohkaisuryypyt) ja clubille mennään pitämään hauskaa ja ennen kaikkea mennään kuuntelemaan musiikkia ja tanssimaan joten rohkaisuryypyt ovat tarpeettomia.

Ja alkoholi kuivattaa elimistöä joten sitä onkin ihan turhaa juoda, mielummin vettä tai mehua.

[muokattu 2.9.2003 23:23]

--
by B.C.S