121 posts, 7 pages, 81,807 views
Replying to Säästäminen ja sijoittaminen:
Laitoin pankkiin viestiä että aattelin alkaa säästää, kertokaa paras tapa. Nyt olen siis Aikuinen. *vakavahymiö*
Laitoin pankkiin viestiä että aattelin alkaa säästää, kertokaa paras tapa. Nyt olen siis Aikuinen. *vakavahymiö*
Vähän lohduttaa pikkuaikuista se että aion säästää vaan vuoden, en kymmentä :D
Itel menee aina tilipäivänä 50 euroa suoraan säästötilille. tosi simppeliä. :)
eli tekee vuodessa... 50x12... 600 euroa.
---
Vähän lohduttaa pikkuaikuista se että aion säästää vaan vuoden, en kymmentä :D
---
Ainakin Nordean nettipankissa voi ottaa käyttöön ePossun joka on helppo tapa saada säästöön rahaa: http://www.nordea.fi/Henkil%C3%B6asiakkaat/P%C3%A4ivitt%C3%A4iset+raha-asiat/ePossu/1117102.html
---
Miten toi ePossu toimii?
---
---
Miten toi ePossu toimii?
---
ePossu vie kortilla maksettaessa n. summan sinne, en muista minkälaisia ne summat oli mutta voi ite määrittää.. (en jaksa kirjautuu pankkiin ja tarkistaa) Mutta jos ton tekee niin ne summat selvii kyllä.
Avasin sitten vaan säästötilin. Ei näin lyhyttä aikaa varten kannata säätää mitään erikoista, etenkin kun haluan tallettaa lisää kuukausittain ja JOS KUITENKIN haluan nostaa rahat jo aiemmin.
Olin siis ymmartanyt sen ihan oikein mutta en vielakaan oikein tajua logiikkaa. Eli joka kerta kun kaytan korttia, ePossu tallentaa vaikka 5 euroa?
---
---
---
Miten toi ePossu toimii?
---
ePossu vie kortilla maksettaessa n. summan sinne, en muista minkälaisia ne summat oli mutta voi ite määrittää.. (en jaksa kirjautuu pankkiin ja tarkistaa) Mutta jos ton tekee niin ne summat selvii kyllä.
---
Olin siis ymmartanyt sen ihan oikein mutta en vielakaan oikein tajua logiikkaa. Eli joka kerta kun kaytan korttia, ePossu tallentaa vaikka 5 euroa?