***SIIRRETTY*** Inspiration : Konstruktion (Kotka)

123 posts, 7 pages, 34,815 views

Daniel Braun

Posts: 1,626

#23 • • Daniel Braun wednesday?

_Dj_Street_, 8.7.2007 21:19:

niin no väitinks mä niin? mä vaan sanoin et on monia Dj:tä kotkassa enkä missään vaiheessa väittän mitään muuta... vai väitinkö?*plur*


Siis mitä hittoa?
Mä en rehellisesti ymmärrä yhtään mitään mitä sä nyt yrität sanoa?
Jos sä keskenkaiken päätit todeta että Kotkassa on useampi soittaja niin se tuli selväksi, mut miten se liittyy mihinkään?
Noissa bileissä ei välttämättä tarvitse olla yhtään paikallista soittajaa...
ReiNe

Posts: 146

#24 • • ReiNe

Daniel Braun, 8.7.2007 21:23:
---
_Dj_Street_, 8.7.2007 21:19:

niin no väitinks mä niin? mä vaan sanoin et on monia Dj:tä kotkassa enkä missään vaiheessa väittän mitään muuta... vai väitinkö?*plur*

---

Siis mitä hittoa?
Mä en rehellisesti ymmärrä yhtään mitään mitä sä nyt yrität sanoa?
Jos sä keskenkaiken päätit todeta että Kotkassa on useampi soittaja niin se tuli selväksi, mut miten se liittyy mihinkään?
Noissa bileissä ei välttämättä tarvitse olla yhtään paikallista soittajaa...



word.
ja jos nyt ihan rehellisesti sanon, ni todella toivoisin ettei olis.. vaikka tykkään noitakin osaltani sponsoroida ni onhan ne jo niin nähty.. vaihteeks "jotain ihan muuta" *hihu*

--
femalejunglist

Daniel Braun

Posts: 1,626

#25 • • Daniel Braun wednesday?

ReiNe, 8.7.2007 21:35:


word.
ja jos nyt ihan rehellisesti sanon, ni todella toivoisin ettei olis.. vaikka tykkään noitakin osaltani sponsoroida ni onhan ne jo niin nähty.. vaihteeks "jotain ihan muuta" *hihu*


Ei paikallisissa mitään vikaa ole, ei todellakaan.
Mut kuten sanoit, ne on jo kaikki nähty ja kuultu...
Siis melkeinpä kaikki "aktiivisesti soittavat".
Mielenkiinnolla odotan tätä line-upia :)

Katsotaan ja odotetaan :)
Dementation

Posts: 2,892

#26 • • Edited Dementation wednesday?

ReiNe, 8.7.2007 21:01:
(joudun ehkä repii hiukset päästä jos on joku noista, ja nyt ei siis kyseisiä deejiitä o tarkotus dissaa vaan camoon, eihän kukaan vois noista tosissaan arvuutella ja viel ihan lipujen kans, eihän?)



Dementation:
Vähän selailin noita artisteja tuolta foorumin keltaisilta sivuilta ja kattelin tulevia keikkoja niiltä, jotka olis musta ollut todennäköisiä naamoja kotkassa, mutta ei ainakaan kukaan ollut merkannut tolle 29.9 päivälle keikkoja tulossa... Muuten kyllä löyty jonkun verrankin TBA merkintöjä eri päiville, mutta tolle päivälle en löytänyt yhtään....



Eli tuskin on kukaan noista perus kotkan naamoista.

Ja toisaalta jos siellä olis soittamassa _Dj_Street_, niin en mä ainakaan koskaan olis sitä arvannut, joten sehän olis ollut ihan hyvä arvuuttelun kohde. *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#27 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Hah! Löysinpä kaikki deejiit! Mutta koska tulen paikalle joka tapauksessa kuvaamaan nää kekkerit, niin jätetään löytämisen ilo jollekin muulle *iloinen*
Dementation

Posts: 2,892

#29 • • Dementation wednesday?
Mä ymmärsin ettei Kairossa saa enää järjestää, kun viimeeksi oli mennyt vähän överiksi... *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

m1kk3

Posts: 5,560

#30 • • m1kk3 no-life

Dementation, 9.7.2007 20:26:
Mä ymmärsin ettei Kairossa saa enää järjestää, kun viimeeksi oli mennyt vähän överiksi... *ding*


*ding*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ReiNe

Posts: 146

#31 • • Edited ReiNe
siis kairossahan ei oo kukaan muu järjestänyt ku saintin posse ja tuskinpa kukaan muu saakaan (jos hekään enää?)..

mulla on vahvasti selanen kutina et tää on nyt joko a) ihan uus posse ko järkkää tai sit b) "sun vierus kaverillas" on tosi hauskaa..

mikäli a) -> loistava juttu ja toivotavasti lähtee homma toimii! *hihu**nauru*
tahi b) -> masku perkele jos oot tän takana ni mää nirhaan sut!!! *iloinen**lmao*

EDIT: Haha, ja onhan mullakin veikkaukseni: Jnks, Orion, Heikki L
(Inspirationin kaveri lista *pepsodent*)

--
femalejunglist

m1kk3

Posts: 5,560

#32 • • Edited m1kk3 no-life

ReiNe, 9.7.2007 22:28:
onhan mullakin veikkaukseni: Jnks, Orion, Heikki L
(Inspirationin kaveri lista *pepsodent*)


ei ois paha ei *pepsodent*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Dementation

Posts: 2,892

#33 • • Dementation wednesday?

ReiNe
EDIT: Haha, ja onhan mullakin veikkaukseni: Jnks, Orion, Heikki L
(Inspirationin kaveri lista *pepsodent*)



Mietin että voisko tässä olla jotain tietoa järjestäjistä... Että onko noi kaikki vaan "kavereita" tai "soittajia" vai voisko tää vastata kysymykseen että kuka järjestää... *täh*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#34 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kiva nähdä Jinksoa Kotkassa kyllä *sydän*

Herran lavaesiintyminen on kyl melkosta menoa ja kivaa katseltavaa *joo*
Inspiration

Posts: 25

#35 • • Edited Inspiration

ReiNe, 9.7.2007 22:28: Haha, ja onhan mullakin veikkaukseni: Jnks, Orion, Heikki L
(Inspirationin kaveri lista *pepsodent*)



Onneksi olkoon ReiNelle! Soittajalista osui kuin osuikin nappiin ja näin ollen voitit ilmaisen sisäänpääsyn itsellesi ja kahdelle kaverillesi.
Ilmoita yksityisviestillä itsesi ja kahden kaverisi kokonimet 27.9.2007 mennessä ja teidät lisätään listaan!

TAPAHTUMATIETOJA ON PÄIVITETTY!

--
Inspiration presents: Sounds Of Summer
With Paul Jackson (Ministry Of Sound, Underwater Records)
2.2.2008 @ Kotka

Dementation

Posts: 2,892

#36 • • Dementation wednesday?
Ihanaa ettei tarvii lähtee helsinkiin katsomaan Jinksoa, vaan saa sen välillä tännepäin *sydän*
Kulttuuriteko tuoda huippuhyvää vokaalista happy hc:tä Kotkaan.

Eikä noissa muissakaan artisteissa ole valittamista, saadaanpahan kotkaan jotain vähän erilaista.
Nää alkaa olla bileet, joihin kannattaa tulla jo Kotkan ulkopuoleltakin, joten huomio Helsinki, Turku, Tampere, Kouvola, Lappeenranta ja muut kaupungit, tervetuloa Kotkaan *jiihaa*

Onkohan paikkakin joku sellainen jota ei kukaan muu oo tajunnut hyödyntää?
Kun sitäkään ei ole vielä paljastettu... Vai tuleeko siitäkin kilpailu, josta voi voittaa lippuja?

Mä veikkaan seurahuonetta jo nyt siltä varalta että kisa aiheesta julistetaan. *pepsodent*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Caro²

Posts: 5,301

#37 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Dementation, 10.7.2007 01:02:
Kulttuuriteko tuoda huippuhyvää vokaalista happy hc:tä Kotkaan.


Mjoo kyl :)

Happy Hc on ainakin miulle jostain kumman syystä sellanen jota diggaa kuunnella. Se on sen verran ilosta ja energistä, saa hyvälle tuulelle se musa vaikkei mikään nopeemman musiikin ystävä olekkaan. Varsinkin semmonen helpompi hhc jota jinkso ainakin aikoinaan soitteli oli vallan kivaa kuunneltavaa. Toivottavasti tulee sellasta soundia näissäkin kekkereissä *joo*

EDIT: En kyl muista, onko Kotkassa kukaan koskaan ikinä soittanu happy hc:tä *ding* Saati sitten juuri missään muuallakaan. Jinksolla pitäs kyl olla enemmänkin keikkaa jakamassa tuota ilosanomaa.
ReiNe

Posts: 146

#38 • • ReiNe

Inspiration, 10.7.2007 00:34:

Onneksi olkoon ReiNelle! Soittajalista osui kuin osuikin nappiin ja näin ollen voitit ilmaisen sisäänpääsyn itsellesi ja kahdelle kaverillesi.
Ilmoita yksityisviestillä itsesi ja kahden kaverisi kokonimet 27.9.2007 mennessä ja teidät lisätään listaan!

TAPAHTUMATIETOJA ON PÄIVITETTY!




Wipiii.. *jiihaa**vink*

--
femalejunglist

Sallakat

Posts: 2,220

#39 • • Sallakat jungle, baby !

ReiNe, 10.7.2007 10:46:
---
Inspiration, 10.7.2007 00:34:

Onneksi olkoon ReiNelle! Soittajalista osui kuin osuikin nappiin ja näin ollen voitit ilmaisen sisäänpääsyn itsellesi ja kahdelle kaverillesi.
Ilmoita yksityisviestillä itsesi ja kahden kaverisi kokonimet 27.9.2007 mennessä ja teidät lisätään listaan!

TAPAHTUMATIETOJA ON PÄIVITETTY!

---



Wipiii.. *jiihaa**vink*


w00t w00t *jiihaa* *nauru*