***SIIRRETTY*** Inspiration : Konstruktion (Kotka)

123 posts, 7 pages, 34,825 views

Max Raven

Posts: 85

#101 • • Max Raven
wazab nigaz, ostin just ennakon nro 103... siinä vähän statistiikkaa tulevaa ajatellen... flying high..
Inspiration

Posts: 25

#103 • • Edited Inspiration
Ikäviä uutisia tiedossa - Konstruktion joudutaan siirtämään myöhempään ajankohtaan lupa-asioissa ilmaantuneiden ongelmien johdosta.

Sen verran kovasti on ihmiset tapahtumaa odottaneet, että on ainoastaan reilua kertoa syitä tarkemmin.

Inspiration-organisaatio koostui näiden bileiden osalta neljästä eri ryhmästä joissa jokaisessa hoidettiin omaa osa-aluetta. Lupa-asiat, sekä myyntipuoli oli ravintoloitsija Populus-Team Oy:n työsarkaa.

Tiedustelimme lupa-asioiden edistymistä tasaisin väliajoin ja edistystä näytti tapahtuvan. Itse lupia ei loppupeleissä kuulunut ja koko tilanteen vakavuus selvisi pääjärjestäjälle vasta siinä vaiheessa, kun järjestäjä itse soitti viime torstaina lääninhallitukseen kysyäkseen mikä ihme viivästyttää hänen tapahtumansa lupien saamista. Lääninhallituksesta kerrottiin, etteivät he edes ole saaneet lupahakemusta ravintolayrittäjältä. Ravintolayrittäjä saatiin kiinni espanjasta ja hän kertoi kuitenkin faksanneensa luvat lääninhallitukseen vajaa 2kk sitten.

Kommunikointi ravintolayrittäjän ja asiaa hoitavien virkamiesten välillä oli jäänyt täysin pois. Virkamiehiltä ei mennyt tietoa ravintolayrittäjälle lupahakemuksen (ilmeisestä) puutteellisuudesta, eikä yrittäjä itse ilmeisesti tajunnut tai ehtinyt kysellä lupien perään. Yksi asia johti toiseen joka kaatuessaan vaikutti kolmanteen ja neljänteen asiaan.

Tässä vaiheessa päätettiin vaihtaa ravintolayrittäjää ja otettiin yhteyttä Stella Company Grouppiin joka lähti selvittämään voidaanko tilanne vielä pelastaa jollain keinolla. Selvitystyön jälkeen tilanne selkiintyi sen verran, että lupahakemus voisi teoriassa ehtiä läpi lääninhallituksessa - mutta käytännössä ei, koska osa henkilöistä ei ole paikalla koko viikkoa.

Mietimme porukalla mitä tehdä kun DJ:t on buukattu, tekniikka on varattu ja kaikki muutkin asiat on hoidettu. Sovimme Stella Company Groupin kanssa, että koska kaikki tosiaan on valmiina (paitsi ne luvat), järjestetään korvaavat bileet meriniemeen ja siirretään Toriparkki-tapahtuma myöhempään ajankohtaan.

Niin Inspiration, kuin myös entinen yhteistyökumppani Populus Team on pahoillaan tilanteesta. Ennakkolipun lunastaneille palautetaan rahat ensitilassa.

EDIT: Tilalle hoidettujen bileiden infot löytyy tästä.

--
Inspiration presents: Sounds Of Summer
With Paul Jackson (Ministry Of Sound, Underwater Records)
2.2.2008 @ Kotka

m1kk3

Posts: 5,560

#104 • • m1kk3 no-life
no voi perkele :(

Mut joka tapauksessa hienoa että saitte bileet siirrettyä noin lyhyellä varotusajalla muualle, luulen että meininki on katossa sielläkin :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

plink

Posts: 1,405

#105 • • plink team paska
no voi paska:/ mulla oli jo toinen jalka täällä. no, eipä siinä, toivottavasti onnistuu kuitenkin myöhemmin!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Individual

Posts: 10,942

#106 • • Edited Individual HYPNO!
Helvetin hienoa, että tosiaan se Toriparkki-häppeninki vielä näemmä toteutuu myöhemmin. Hyvää kannattaa ja jaksaa vielä vähän odottaa, mutta harmittaa vietävästi, että yhden tyypin säätämisen takia monien muiden ihmisten työ valuu hukkaan ja vielä kalkiviivoilla. Aika vitunmoista penailua raflayrittäjältä. *dissaa* Tässä tuli ekana mieleen tukeako vastaisuudessa yhtään mitään, missä ko. firma on mukana.

Eiköhän sitä saada Meriniemessäkin bileet pystyyn ja toivon mukaan viesti siirrosta tavoittaa ihmiset, eiköhän.
Daniel Braun

Posts: 1,626

#107 • • Daniel Braun wednesday?
No voi paska :(
Hyvä kuitenkin et bileet järjestetään, oli mesta mikä hyvänsä.


Tästä hyvästä koko Populus konserni saa pienen boikotin allekirjoittaneelta, tässä näkee että kun ei kiinnosta hoitaa ni ei hoideta.
Kyseisen kioskin "pahoillaan olo" ei paljoa lohduta kun paskat on jo housussa.
Jos kerran asenne on tuollainen et lähetetään faksilla lupahakemus eikä kysellä perään, en yhtään ihmettelisi jottei kyseisen lafkan puolesta muutenkin kusisi asiat ja pahasti.
Jokainen tyylillään...
Max Raven

Posts: 85

#108 • • Max Raven

Individual, 25.9.2007 09:16:
Eiköhän sitä saada Meriniemessäkin bileet pystyyn ja toivon mukaan viesti siirrosta tavoittaa ihmiset, eiköhän.




JOs ihan oikein käsitin ja järjestäjän postauksen ensimmäisestä lauseesta sain jotain kiinni niin bileitä ei järjestetä meriniemessä vaan myöhempänä ajankohtana toriparkissa.. tai sit vaa oon niin aasi etten tajunnu jotain.. =)
m1kk3

Posts: 5,560

#109 • • m1kk3 no-life

Max Raven, 25.9.2007 11:35:
JOs ihan oikein käsitin ja järjestäjän postauksen ensimmäisestä lauseesta sain jotain kiinni niin bileitä ei järjestetä meriniemessä vaan myöhempänä ajankohtana toriparkissa.. tai sit vaa oon niin aasi etten tajunnu jotain.. =)



Inspiration, 25.9.2007 00:07:
EDIT: Tilalle hoidettujen bileiden infot löytyy tästä.



;)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Max Raven

Posts: 85

#110 • • Max Raven
no hvittu mähän olin aasi
ReiNe

Posts: 146

#111 • • ReiNe

Max Raven, 25.9.2007 11:35:
---
Individual, 25.9.2007 09:16:
Eiköhän sitä saada Meriniemessäkin bileet pystyyn ja toivon mukaan viesti siirrosta tavoittaa ihmiset, eiköhän.

---



JOs ihan oikein käsitin ja järjestäjän postauksen ensimmäisestä lauseesta sain jotain kiinni niin bileitä ei järjestetä meriniemessä vaan myöhempänä ajankohtana toriparkissa.. tai sit vaa oon niin aasi etten tajunnu jotain.. =)



aasista en tiedä, mutta...

"Mietimme porukalla mitä tehdä kun DJ:t on buukattu, tekniikka on varattu ja kaikki muutkin asiat on hoidettu. Sovimme Stella Company Groupin kanssa, että koska kaikki tosiaan on valmiina (paitsi ne luvat), järjestetään korvaavat bileet meriniemeen ja siirretään Toriparkki-tapahtuma myöhempään ajankohtaan."

"Club inspiration, 29.9 la @meriniemi/bar stella"

.. lukutaidoton (aamu-uninen)? *hihu*

*piis*

--
femalejunglist

T-Justice

Posts: 892

#115 • • T-Justice
Harmillista tuo turha säätäminen...
btw, tietääks kukaan meriniemen kapasiteettia?
Sallakat

Posts: 2,220

#116 • • Sallakat jungle, baby !
no eipä kyl haittaa, aloin nyt vasta tsekkailemaan että mitäs mitäs jotain hiton happy hooceeta siellä ois soitettu. nej tack.
mikis mau

Posts: 126

#117 • • mikis mau MACAMBA

Individual, 25.9.2007 09:16:
vitunmoista penailua raflayrittäjältä. *dissaa* Tässä tuli ekana mieleen tukeako vastaisuudessa yhtään mitään, missä ko. firma on mukana.



Kyseinen boikotti toki saattaa rankaista eniten bileitten järjestäjää jos se vastaa tuloksesta :)
T-Justice

Posts: 892

#118 • • T-Justice
onkos nää korvaavat bileet meriniemen ylä vai alakerrassa?
*Sarppa*

Posts: 48

#119 • • *Sarppa*
alakerrassa alakerrassa *jiihaa*